ترندهای بهار ۲۰۱۹
کافه خواندنی

با کدام ترندهای بهار ۲۰۱۹ باید خداحافظی کنیم

1.38Kبازدید

تا امروز در مورد ترندهای سال ۲۰۱۹ زیاد صحبت کرده ایم و گفتیم که بسیاری از ترندهای بهار ۲۰۱۹ قرار است در تابستان امسال هم همراه ما باشند. اما عمر بعضی از این ترندها سر آمده و از دنیای مد در حال کناره گیری هستند. در این مقاله ۴ ترند بهار ۲۰۱۹ که بهتر است کم کم با آن ها خداحافظی کنیم را به تو معرفی خواهم کرد:

کفش های پی وی سی PVC:

این مدل کفش ها که از پلاستیک شفاف ساخته شده اند و فرم پا را به طور کامل نمایش می دهند، با این که جذاب هستند و مدل های مختلف تخت یا پاشنه دار آن ها چند وقتی روی بورس بود، قرار است از چرخه مد خارج شوند. جدیدترین مدل این کفش ها، ترکیبی از کفش های جلو باز و نیم بوت بود.

ترندهای بهار ۲۰۱۹

اسنیکرهای ورزشی:

این مدل اسنیکرها که لژ محکم و ضخیمی داشتند و مدت زمان طولانی روی بورس بودند، در تابستان ۲۰۱۹ جایی ندارند و بهتر است با آن ها خداحافظی کنیم. گرچه این کفش ها بسیار راحت هستند و در سال گذشته از آن ها در استایل های مختلف استفاده می شد، تمام مدل های آن از رده خارج شده اند.

ترندهای بهار ۲۰۱۹

کیف های پلاستیکی:

مثل کفش های پلاستیکی شفاف، وقت خداحافظی با این کیف ها هم رسیده است. از ابتدا هم ایده ای که پشت طراحی و ساخت این کیف ها بود چندان جالب به نظر نمی رسید؛ چون تمام وسایل و محتویات داخل کیف مشخص بود و این که همه مردم شهر بدانند تو با خودت چه چیزهایی را حمل می کنی، کمی ناخوشایند است. بهتر است به سراغ کیف های جدید و جذابی بروی که ترند ۲۰۱۹ هستند و به استایل تو جلوه فوق العاده ای می دهند.

ترندهای بهار ۲۰۱۹

شلوارک های دوچرخه سواری:

درست است که چندی پیش درباره مزیت های این شلوارک های جذاب صحبت کردیم و گفتیم که شلوارک های دوچرخه سواری در فصل تابستان هم همراه ما هستند، اما به نظر می رسد جنس چسبان و گرم این آیتم های ساده و دوست داشتنی باعث شده که از میان ترندهای تابستان کنار گذاشته شوند. اگر طرفدار شلوارک ها هستی، بهتر است از انواع مدل های کتانی، پارچه ای یا جین استفاده کنی.

ترندهای بهار ۲۰۱۹

تو فکر می کنی کدام ترندهای بهار ۲۰۱۹ باید جای خود را به مدل های جدید بروند و وقت خداحافظی با آن ها رسیده است؟ کدام ترندها برای تو جذاب هستند و برای تابستان امسال حتماً به سراغ آن ها خواهی رفت؟

منبع : منودلیار

نظر بدهید