برند‌های تولیدی سلبریتی ها
کافه خواندنی

با برند‌های تولیدی سلبریتی ها آشنا شوید

1.78Kبازدید

با برند‌ها و خط تولید هایی که سلبریتی ها افتتاح کردند بیشتر آشنا شوید

قطعا همه‌ی ما تا کنون نام برند‌ ها و خط تولید‌هایی که طراحان معروف به وجود‌‌‌آورنده‌ی آن بودند را شنیده‌ایم،اما جالب است بدانیم که بسیاری از سلبریتی‌های مورد‌علاقه‌ی ما خط تولید محصولات خود را دارند و لزوما مربوط به دنیای مد و فشن نیست.

برند‌های تولیدی سلبریتی ها

اگر مایل هستید که درباره‌ی برند‌ها و خط تولید محصولات سلبریتی‌های محبوب خود اطلاعات لازم را کسب کنید با ما همراه شوید.

کایلی جنر

خط تولید لوازم آرایشی اعم از کیت‌های رژ‌لب و خط‌ لب،کانسیلر،پالت‌های سایه،هایلایتر،رژگونه و غیره را تاسیس کرده‌ است. کایلی هر چند وقت یک بار کالکشنی را تولید و عرضه می‌کند که نمونه‌ی کامل‌تر و ست کامل وسایل آرایشی در آن جای داشته باشد.محصولات کایلی را از سایت آن می‌توانید خریداری کنید.

برند‌های تولیدی سلبریتی ها برند‌های تولیدی سلبریتی ها

آریانا گرانده

خواننده‌ی محبوب و دوست‌داشتنی آریانا گرانده خط تولید عطر‌های خود را دارد.این عطر‌ها با رایحه‌ی میوه‌ای-گلی هستند و در شیشه‌های لوکس و زیبایی عرضه می‌شوند.اسم این عطر‌ها (آری) است.

برند‌های تولیدی سلبریتی ها

کارلی کلاوس

کارلی کلاوس مدل محبوب آمریکایی که او را از زمان همکاری با برند ویکتوریا سکرت شناختیم، برند کوکی (بیسکوییت) دارد. این کوکی‌ها که برای افرادی که به لبنیات حساسیت دارند هم مناسب هست (Karlie kookies) نام دارد. این محصول توسط آشپز معروف (Christina Tosi) تولید شد اما بنیان گذار این کوکی‌ها خود کارلی بود.

برند‌های تولیدی سلبریتی ها برند‌های تولیدی سلبریتی ها

ریحانا

اگر از آن دسته افراد علاقمند به لوازم آرایشی باشید، قطعا تا الان نام برند جدید ریحانا که در همین زمینه فعالیت می‌کند را شنیده‌اید. برند فنتی بیوتی ریحانا با تولید لوازم آرایشی لوکس و با کیفیت امروزه جزو یکی از برند‌های محبوب لوازم آرایشی به حساب می‌آید.این برند هایلایتر،رژ‌لب،سایه‌،کرم‌پودر،پرایمر و از این نوع محصولات تولید و عرضه می‌کند.

برند‌های تولیدی سلبریتی ها برند‌های تولیدی سلبریتی ها

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان،سلبریتی معروف خط تولید لوازم آرایشی به نام KKW را راه‌اندازی کرد. از محصولات این برند پالت‌های هایلایتر و کانتور،همچنین اِستیک‌های مدادی کانتور و هایلایتر با براش‌هایش را می‌توان نام برد.در این میان کیم عطر هم تولید کرد. شکل ظاهری این عطر‌ها شبیه کریستالی صدفی رنگ است.

برند‌های تولیدی سلبریتی ها برند‌های تولیدی سلبریتی ها برند‌های تولیدی سلبریتی ها

کیتی پری

اگر طرفدار پر و پا قرص خواننده معروف و جذاب پاپ (کیتی پری) باشید،قطعا خبر دارید که او کالکشنی از عطر‌های خودش را دارد.اما هنوز خیلی از طرفداران او در جریان برند و خط تولید کفش‌های کیتی نیستند. اسم این برند (katy perry collection) است. کیتی پری با الهام گرفتن از استایل خود این کالکشن کفش و صندل‌ها را طراحی و تولید کرد. این کفش‌ها به شدت فانتزی و ویمسیکال هستند.

برند‌های تولیدی سلبریتی ها برند‌های تولیدی سلبریتی ها برند‌های تولیدی سلبریتی ها

نیک جوناس و جان وارواتوس

با همکاری این دو هنرمند مشهور نیک جوناس و جان وارواتوس، خط تولید لباس‌ها و عطر مردانه راه‌اندازی شده است. این برند لباس‌های مردانه‌ی کلاسیک و شیکی دارد و مدل تبلیغاتی این برند هم خود نیک جوناس است.

برند‌های تولیدی سلبریتی ها

الن دی‌جنرس

مجری محبوب الن شو، الن دی‌جنرس خط تولید لباس و اکسسوری خود را با نام ED راه‌اندازی کرد. این برند کیف،کفش،تی‌شرت،کت و حتی جوراب طراحی و تولید می‌کند. معمولا لباس‌های برند ( ای دی ) مانند استایل خود الن ساده و مینیمال است.

برند‌های تولیدی سلبریتی ها

جسیکا آلبا

سلبریتی جذاب و معروف جسیکا آلبا خط تولید لوازم مراقب از پوست و مو (آرایشی) خود را با نام Honest دارد.این برند به تولید و عرضه محصولاتی مثل
انواع مواد پاک‌کننده که لازمه‌ی هر خانه‌ای هست هم میپردازد.

برند‌های تولیدی سلبریتی ها

 جاستین تیمبرلیک

خواننده معروف جاستین تیمبرلیک برند پوشاک و البسه‌ی خود را با نام (William Rast) دارد. در آغاز کار، این برند با جین‌ها و دنیم‌های باکیفیتش معروف شد و کمی بعد به صورت گسترده‌ای به طراحی و تولید لباس‌های مردانه و زنانه پرداخت.

برند‌های تولیدی سلبریتی ها

کیت هادسون

هنرپیشه‌ی مشهور کیت هادسون خط تولید اکسسوری،لباس‌های ورزشی و کفش ورزشی خود را راه‌اندازی کرده است.این برند آمریکایی لباس‌های ورزشی Fabletics نام دارد.

برند‌های تولیدی سلبریتی ها

گوئن استفانی

خواننده‌ی محبوب راک قدیمی (دهه‌ی ۹۰ میلادی) گوئن استفانی خط تولید لباس،اکسسوری و عطر خود را به نام L.A.M.B راه‌اندازی کرده است. محصولات گوئن مانند استایل خودش پر از رنگ و طرح هستند.

برند‌های تولیدی سلبریتی ها

ماری کیت و اشلی اولسن

خواهران دو‌قلوی اولسن ، ماری کیت و اشلی خط تولید لباس و اکسسوری خود رادارند. سبک محصولات آن‌ها همانند استایل خودشان در واقعیت مینیمال و شیک
است.این دو خواهر در زمینه‌ی مد و فشن بسیار فعال و با سلیقه هستند.

برند‌های تولیدی سلبریتی ها

اشلی تیز‌دیل

بازیگر معروف و دوست‌داشتنی اشلی تیز‌دیل محصولات و لوازم آرایشی خود با نام (illuminate cosmetics) را دارد. این برند به تولید انواع لوازم آرایشی مانند پالت‌های سایه،رژگونه،رژلب و غیره مشغول است. اکثر محصولات این برند رنگ‌های صورتی،بژ یا نود دارند.

برند‌های تولیدی سلبریتی ها

کریستین کاوالاری

بازیگر معروف کریستین کاوالاری خط تولید و کالکشن جواهرات خود را دارد. جواهرات (uncommon james) کریستین مینیمال و ساده هستند و به دور از زرق و برق‌ هستند.

برند‌های تولیدی سلبریتی ها

منبع : مجله مدوپیا

نظر بدهید