ترندهای اکسسوری
کافه خواندنی

این ترندهای اکسسوری، استایل شما را زیباتر می‌کند

1.03Kبازدید

اکسسوری و زیورآلات همیشه راهی عالی برای تغییر و بهبود کامل تیپ شما هستند و خوشبختانه ما آنها را در میان ترندها دنیای مد و فشن پاییز 2020 و زمستان 2021 دیده‌ایم. هنگامی که نوبت به استفاده از اکسسوری می‌رسد، باید جسورانه و خلاقانه فکر کنید. در این ترند اکسسوری همه چیز خاص و جالب است، حتی زیورآلات ظریف. ترندهای زیورآلات سال 2021 هیجان انگیز هستند و بیشتر در مورد داشتن ظاهری جالب است که هنوز هم شیک و زیبا به نظر می‌رسد. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.

ترند خاص گوشواره تک

ترندهای اکسسوری

چه کسی ترند گوشواره تک را دوست ندارد؟ ما که عاشق آن هستیم. برای این زمستان و پاییز آن در اندازه‌های بزرگ بسیار محبوب هستند. فکر می‌کنم ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

ترند گردنبند زنجیری ضخیم

ترندهای اکسسوری

همانطور که خودتان هم می‌دانید، در سال‌های اخیر زنجیرها برگشته‌اند تا دنیای ترندهای اکسسوری را در دست بگیرند. فرقی نمی‌کنید که شما عاشق چیزهای مینیمال باشید یا بزرگ و نمایشی، آن چیزی که دنبالش هستید را در این ترند پیدا خواهید کرد. شما می‌توانید زنجیرهای ساده یا ضخیم انتخاب کنید و همچنین می‌توانید از چندین زنجیر روی یکدیگر استفاده کنید.

ترند زیورآلات حیوان شکل

ترندهای اکسسوری

اگر شما به دنبال چیزی خاص‌تر و جالب هستید که کمی عجیب باشد…. این ترند مناسب شماست. گردنبند، گوشواره و انگشترهای الهام گرفته شده از حشرات و حیوان‌ها با زرق و برق بسیار زیادی وجود دارند. همچنین زیورآلات بسیاری به شکل عنکبوت در این ترند دیده شده است.

ترند زیورآلات رنگارنگ

ترندهای اکسسوری

زیورآلات با انواع رنگ‌ها روشن و مهره‌های جالب رنگی نیز برای این فصل محبوب هستند. گردنبند، دستبند و انگشتر در رنگ‌های روشن جوان پسندانه‌ای وجود دارد که ظاهر شما را بسیار جالب می‌کند.

ترند دستبند بزرگ و پهن

ترندهای اکسسوری

یادم می‌آبد که در کودکی مادرم از این دستبندها داشت، بزرگ و پهن. در همان زمان هم عاشق آنها بودم اما آنها برای دستان کوچک من وزن بسیار زیادی داشتند. خب امروز بالاخره می‌توانم آنها را از مادرم قرض بگیرم، مخصوصاً بعد از اینکه دیدم چگونه در فشن پاییز/زمستان 2021 تیپ را معرکه می‌کنند.

ترند گردنبند بلند

ترندهای اکسسوری

خب گردنبندهای بلند برگشتند و من فکر می‌کنم خاص‌ترین چیز در مورد آنها این است که به سادگی می‌توانند شیکی و زیبایی را بدون هیچ تلاشی به ظاهر شما اضافه کنند.

منبع:استایلی

نظر بدهید