نور پردازی ورودی خانه
کافه دکوراسیون

ایده‌هایی برای نور پردازی ورودی خانه

977بازدید

راهرو های ورودی اولین تصویر از سبک و طراحی دکوراسیون خانه را به مخاطب ارائه می کنند. به همین دلیل زمانی که صحبت از طراحی داخلی منازل می شود نباید راهرو های ورودی را فراموش کرد.

نور پردازی ورودی خانه

معمولا دیزاین و طراحی راهرو‌ها نسبت به سایر نقاط خانه از اهمیت کمتری برخوردار بوده و نادیده گرفته می شود، اما با اقدامات بسیار کوچک می توان فضای راهرو‌ها را به طور کامل تغییر داد به عنوان مثال برای ایجاد فضایی روشن و دلباز با به کار بردن نورپردازی ورودی خانه با مدل‌های متنوع روشنایی، اگر تصمیم دارید که فضای راهروی ورودی خانه خود را تغییر دهید، این مطلب را از دست ندهید.

نورپردازی ورودی خانه با آباژور ها

نور پردازی ورودی خانه

آباژور‌ها برای روشن تر کردن تمام نقاط خانه از جمله راهرو‌های ورودی به عنوان راه حلی بسیار شیک و چشم نواز شناخته می‌شوند. اگر از یک کنسول در راهروی ورودی استفاده می‌کنید، می توانید آن را با به کار بردن سیستم‌های روشنایی شیک و زیبا دکوراسیون کنید. بر روی کنسولی که گل‌های دکوراتیو، آثار هنری و اکسسوار‌های زیبا قرار دارند با استفاده از چراغی زیبا می‌توانید فضایی متفاوت ایجاد کنید.

لامپ های آویز

نور پردازی ورودی خانه

برای نورپردازی ورودی خانه بسته به سبک مورد نظر خود می‌توانید از لامپ‌های آویز در مدل‌های کلاسیک و یا مدرن نیز استفاده کنید. می‌توانید در رنگ لامپ‌های آویز و لوازم به کار رفته در راهرو هماهنگی ایجاد کرده و یا با استفاده از رنگی متفاوت کنتراست ایجاد کنید.

سیستم روشنایی غیر مستقیم

نور پردازی ورودی خانه

برای این که تمام روشنایی را به سمت سقف و یا دیوار‌ها هدایت کنید می‌توانید از سیستم روشنایی غیر مستقیم بهره ببرید. هدف استفاده از این سیستم روشنایی بیشتر از این که ایجاد فضایی روشن باشد، رسیدن به مکانی است که از نظر ظاهری چشم گیر و زیبا به نظر برسد. می‌توانید از رنگ‌های متنوعی برای آن استفاده کنید. بر روی دیوا‌رهای راهرو نیز می‌توان از این سیستم روشنایی استفاده کرده و با ترکیب آن با روشنایی سقف فضایی دلباز ایجاد کرد.

چراغ های دیواری دکوراتیو

نور پردازی ورودی خانه

چراغ‌های دیواری سیستم‌های روشنایی‌ای هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان دیوار‌هایی با ظاهری بسیار زیبا و شیک ایجاد کرد. نیازی نیست که تنها به لوستر‌های سقفی اکتفا کنید، با به کار بردن چراغ‌های دیواری در کنار لوستر‌های سقفی می‌توانید راهروی ورودی روشن و درخشان ایجاد کرده و هماهنگی‌ای زیبا در دکوراسیون آن به دست بیاورید. هم چنین می‌توانید از هالوژن‌های سقفی و چراغ‌های دیواری در کنار یکدیگر استفاده کرده و فضایی ایجاد کنید که هم کارآمد بوده و هم زیبا باشد.

منبع:پویانو

نظر بدهید