اهمیت کمربندهای روی لباس
کافه خواندنی

اهمیت کمربندهای روی لباس

2.68Kبازدید

برخلاف کیف و کفش که توجه بیشتری به آنها می شود اغلب اوقات کمتر به کمربندها توجه می شود. هنوز هم یک کمربند خوب می تواند شما را لاغر تر، کشیده تر و برجستگی های بدنتان را زیباتر نشان دهد.

اهمیت کمربندهای روی لباس

بستن کمربندها بر روی لباس اثرات متفاوتی را بر روی ظاهرتان ایجاد می کنند. برای نمونه  یک کمربند باریک مشکی روی یک لباس مشکی کمر شما را باریک تر و برجستگی هایتان را متمایز تر نشان می دهد و یا یک کمربند پهن در بالای کمر باعث می شود پایین تنه شما بیشتر دیده شود.

یک کمربند باریک بر روی یک شلوار راسته و گشاد باعث می شود که شما آراسته تر دیده شوید.

اهمیت کمربندهای روی لباس

همانطور که به زیورآلات خود اهمیت می دهید، به کمربندتان هم اهمیت دهید و به دنبال  طراحی خاص و منحصر به فرد باشید؛ کمربندی که از نظر طراحی ، جنس و حالت سگک منحصر به فرد باشد.پیشنهاد می کنیم که کمربندهای متفاوت را امتحان کنید مثلا کمربندهایی که زیر سینه یا روی باسن بسته می شود، کمربندهای سنتی، کمربندهایی که جنسشان متفاوت است و یا چاپ خاصی دارند. مدل های مختلفی از کمربندها هستند که شما می توانید با لباس سفید، مشکی یا شلوار جین و تی شرت استفاده کنید و در کمتر از چند ثانیه تاثیرش را روی استایل خود مشاهده کنید.

در انتخاب کمربند به چند نکته توجه داشته باشید:

  • دقت کنید که اگر کمربند شما بزرگ و برجسته است سعی کنید از زیورآلات خیلی ساده استفاده کنید.
  • بستن یک کمربند پهن در باریک ترین قسمت کمرتان باعث می شود که شما شبیه ساعت شنی به نظر بیاید و فرم بدنتان زیباتر دیده شود.
  • با شلوارهای فاق بلند و راسته ی گشاد سعی کنید همیشه کمربند باریک استفاده کنید تا زیباتر دیده شوید .

در آخر همیشه به خاطر داشته باشید که کمربندها یکی از بهترین راه هایی ست که می توانید بدون آنکه زیاد هزینه کنید، قسمتی از کالکشن یک طراح را در هر فصل داشته باشید. چرا که بیشتر طراحان هر فصل کمربند خاصی را طراحی می کنند که اگر شما یکی از آنها را خریداری کنید می توانید ظاهر زیبایی برای خود بسازید.

منبع: بپوشیم

نظر بدهید