انواع مختلف صندل زنانه!
کافه خواندنی

انواع مختلف صندل زنانه!

858بازدید

خرید یک جفت صندل زنانه برای بهار و تابستان خیلی کاربردی است.

تنوع رنگ و مدل در صندل‌ها به شما انتخاب‌های خیلی زیاد و نیز بهانه‌ای خواهد داد تا همیشه به پاهای خود برسید. پوشیدن صندل می‌تواند بسیار گیج‌کننده باشد؛ چون نه تنها باید به فکر راحتی پا باشید، بلکه باید لباس مناسبی برای ست کردن با این صندل پیدا کنید. چه رنگ‌هایی با هم خوب به نظر می‌رسد؟ آیا صندل لژ دار مناسب است؟ صندل مناسب چه مکان‌هایی است؟ این‌ سوال‌ها را ممکن است درباره‌ی صندل از خود بپرسید. ما به چند نکته مفید اشاره خواهیم کرد تا بتوانید صندل زنانه مورد نظرتان را انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

انواع صندل زنانه

وقتی بحث انواع صندل‌های زنانه به میان می‌آید، با استایل‌های خیلی زیادی مواجه هستیم. اگر به استایل بوهمین علاقه دارید دنبال صندل‌های گلادیاتور باشید یا اگر به استایل ساحلی علاقه دارید، دنبال صندل‌های لا انگشتی بروید. در ادامه چند صندل محبوب را بررسی می‌کنیم.

صندل تخت

صندل‌های تخت برای زمانی است که می‌خواهید ظاهری ریلکس و کژوال داشته باشید. بهتر است رنگ این نوع صندل‌ها، رنگی خنثی مانند مشکی یا خرمایی باشد. اگر می‌خواهید استایلی سرزنده و شاد داشته باشید، از رنگ‌های متالیک برای صندل تخت استفاده کنید. انواع مختلفی از صندل‌های تخت از جمله صندل‌های گلادیاتور، لا انگشتی، بنددار و… وجود دارد که هرکدام زیبایی خاص خود را دارند.

انواع مختلف صندل زنانه!

صندل لژدار

صندل‌های لژدار برای بلندتر نشان دادن قد عالی است، چون پاشنه‌ کفش زیاد به چشم نمی‌آید. این نوع صندل‌ها برای لباس پوشیدن به سبک رترو (سبک‌های بازگشتی از قدیم) بسیار مناسب است. از طرفی قدم زدن با این صندل‌ها برای خانم‌ها بسیار راحت‌تر از کفش‌های پاشنه‌بلند بوده و این موضوع به شما اعتمادبه‌نفس بیشتری خواهد داد.

انواع مختلف صندل زنانه!

صندل‌ پاشنه بلند

این نوع صندل‌ها بسیار باشکوه است. مانند تمام صندل‌های دیگر، صندل‌های پاشنه بلند در طرح و دیزاین تنوع زیادی دارد.

انواع مختلف صندل زنانه!

منبع chibepoosham

نظر بدهید