انتخاب رنگ رژ لب مات
کافه زیبایی

انتخاب رنگ رژ لب مات به سبک پریانکا چوپرا

2.21Kبازدید

لب‌های مات زیبایی و جذابیت خود را دارند و برای مدت زمان طولانی حفظ می‌شوند. پریانکا چوپرا از آن دسته سلبریتی‌هایی است که از رژ لب مات برای زیبایی نهایت استفاده را می‌برد. رژ لب‌های مات و مخملی در انواع روشن و تیره و با درجه‌بندی‌های مختلف به فروش می‌رسند. پریانکا چوپرا در انتخاب رنگ رژ‌های مات، جسورانه عمل می‌کند. او اغلب از رنگ‌های روشن استفاده‌می‌کند و گوشه‌های بیرونی پایین و بالای لب‌ها را با رژ پر می‌کند تا لب‌هایش بزرگتر و حجیم‌تر به نظر برسند.

انتخاب رنگ رژ لب مات

استفاده از کانسیلر و کرم پودر قبل از رژ مات

او قبل از استفاده از رژ لب‌های مات از کانسیلر و کرم پودر برای رفع تیرگی لب‌ها استفاده می‌کند و رنگی خنثی به لب‌های خود می‌بخشد تا رژ لب بهتر روی لب‌هایش بنشیند.

انتخاب رنگ رژ لب مات

او قبل از زدن رژ لب‌های مات، برای مشخص کردن شکل و فرم لب‌ها خط‌ لب می‌کشد تا رژ لب تمیز و بدون بیرون زدگی از محدوده لب انجام شود. او ابتدا محدوده اطراف لب را با رژ مشخص و سپس آن را با رژ لب مات پر می‌کند.

انتخاب رنگ رژ لب مات انتخاب رنگ رژ لب مات

رنگ‌های رژ لب مات با در نظر گرفتن تن پوست

پریانکاچوپرا دارای تن پوست متوسط است، به همین دلیل از رنگ‌های ارغوانی، بنفش کمرنگ، مرجانی روشن، سرخ و توتی (به رنگ توت‌فرنگی) برای استایل‌هایش بهره می‌برد. از آنجا که رژ‌های او روشن و جسورانه اند، او سعی می‌کند تا برای رعایت اعتدال و شلوغ نشدن صورتش، آرایش چشم سبکی داشته‌باشد.

انتخاب رنگ رژ لب مات انتخاب رنگ رژ لب مات انتخاب رنگ رژ لب مات انتخاب رنگ رژ لب مات

منبع : تابناک باتو

نظر بدهید