انتخاب برند برای خرید ساعت مچی 4
کافه خواندنی

انتخاب برند برای خرید ساعت مچی

1.5Kبازدید

در کشور ما ساعت مچی هایی روی بورس هستند که شاید در کلاس جهانی چندان شناخته شده نباشند به عنوان مثال ساعت رومانسون یا گوچی، که البته مشتریان زیادی نیز دارند.

اما در این میان برندهایی هستند که در کلاس جهانی بسیار معتبرند اما خب در کشور ما کمتر آنها را میشناسند مانند پتک فیلیپ، پنرای، برایتلینگ یا ساعت رولکس که در دسته ی ساعت کلاسیک که می توان از آن به عنوان قدرتمنترین برند در این دسته بندی نیز نام برد که خب در کشور ما کمتر آشنا است.

البته فروشندگانی مانند اشرافی در این میان با تکه به اطلاعات بالا در زمینه ساعت مچی این برندها را به صورت کامل معرفی کرده و می توانید اطلاعات خوبی را از آنجا کسب نمایید و برندی مناسب انتخاب بفرمایید.

انتخاب برند برای خرید ساعت مچی

راهنمای خرید ساعت مچی

بسیاری از افراد در هنگام خرید ساعت صرفا به زیبایی یا برند آن توجه می کنند و توجهی به سایر نکات نمی کنند. در نظر داشتن همه نکات فنی الزامی ندارد اما توجه به بعضی نکات بسیار می تواند در آینده به شما کمک شایانی کند و جلوی هزینه های اضافی را بگیرد.

فرض می کنیم شما برند و مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده اید و قصد دارید جهت خرید به فروشگاه مورد نظر سری بزنید یا اینترنتی خرید کنید. این پنج نکته را در هنگام خرید ساعت مچی در نظر داشته باشید.

درباره گارانتی و خدمات پس از فروش سوال کنید

مانند بسیاری از وسایل، ساعت مچی نیز ممکن است دچار شکستگی شده و خراب گردد. ساعت مکانیکی به صورت دستی ساخته می شوند بنابراین این احتمال وجود دارد که پس از مدتی دچار خرابی گردند. همچنین افتادن ساعت و همینطور ضربه به آن، ساعت های مچی را بعضا با مشکل رو به رو می کند. در این شرایط نیاز به تعمیر و حل مشکل ساعت دارید. از فروشنده ساعت بپرسید که او مجهز به مرکز تعمیرات است یا نیاز است که ساعت مچی به کارخانه فرستاده شود.

فرستادن ساعت به کارخانه زمانبر است و این مسئله ممکن است خوشایند شما نباشد. همچنین از او پرسید که تعمیر ساعت ها توسط او معمولا چقدر زمان می برد. در مورد هزینه تعمیرات ساعت و شرایط گارانتی نیز مطلع شوید تا در آینده با هزینه های سرسام آور مواجه نشوید. در حالت کلی از مراکز معتبر مانند فروشگاه اینترنتی اشرافی خرید کنید تا بعدا با این گونه مشکلات مواجه نگردید.

انتخاب برند برای خرید ساعت مچی

قیمت ساعت

در هنگام خرید ساعت به قیمت آن نیز توجه کنید و آن را با سایر جاها بررسی کنید. توجه داشته باشید که قیمت یک ساعت مچی مشابه در سایت دیگری ممکن است حتی کمتر هم باشد. اما بسیاری از این فروشگاه ها گارانتی معتبری ندارند و پس از خرید نیز به هیچ وجه پاسخگوی اشکلات فنی ساعت نیستند.

بنابر این ساعت مچی را از جایی خریداری کنید که قیمت منطقی در کنار خدمات پس از فروش مناسبی دارد. فروشگاه اشرافی از جمله فروشگاه هاییست که در این زمینه خوشنام بوده و رضایت مشتری، از خط مشی های این شرکت می باشد.

هزینه های اضافی

جدا از هزینه های تعمیرات که ذکر شد، بعضی از ساعت ها مانند ساعت بند چرمی، بعد از یکی دو سال استفاده دچار فرسودگی بند شده و نیاز به تعویض بند دارند. هزینه تعویض بند را از فروشندگان جویا شده و این مسئله را نیز در خرید خود در نظر بگیرید. چرا که در بعضی مواقع تعویض بند در صورت موجود بودن هزینه های گزافی را به دنبال دارد.

انتخاب برند برای خرید ساعت مچی

ارتباط با فروشنده

خرید یک ساعت مچی مطمئنا اولین بارتان نخواهد بود و در آینده نیز ساعت های دیگری نیز خواهید خرید. مخصوصا خرید ساعت های اتوماتیک اعتیاد عجیبی در بسیاری از افراد ایجاد می کند. از فروشنده بخواهید که شما را در جریان تخفیف ها و جشنواره های فروش خود قرار دهد. از طریق شبکه های اجتماعی نیز آن فروشگاه را دنبال کنید. چرا که بسیاری از فروشندگان، تخفیف های خود را از این طریق به اطلاع کاربران می رسانند.

فروشگاه ساعت مچی اشرافی یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی کشور است که با عرضه ساعت های اورجینال و های کپی مشغول به فعالیت می باشد. قیمت مناسب در کنار خدمات پس از فروش بسیار خوب، این فروشگاه اینترنتی را به اولین انتخاب بسیاری از مشتاقان به ساعت مچی تبدیل کرده است.

نظر بدهید