الن دی‌ جنرس برند پوشاک خود را راه‌اندازی کرد
کافه خواندنی

الن دی‌ جنرس برند پوشاک خود را راه‌اندازی کرد

4.62Kبازدید

الن دی‌جنرس، مجری و بازیگر مشهور، برند پوشاک زنانه خود را با مشارکت فروشگاه زنجیره ای “والمارت” راه‌اندازی کرد.

برند دی‌جنرس “ای وی ۱” EV1 نام دارد و شامل ۶۰ قلم جنس از جمله جین، تی‌شرت، کفش و زیورآلات است. قیمت متوسط این اجناس حدود ۳۰ دلار است.

این مشارکت، تلاشی برای محبوبیت دوباره فروشگاه “والمارت” است که پس از وارد شدن شرکت‌های بزرگی چون آمازون به عرصه مد، برای داشتن آینده‌ای باثبات تقلا می‌کند.

الن دی‌جنرس به عنوان کمدین، چهره تلویزیونی و فعال حقوق دگرباشان محبوبیت زیادی میان مردم آمریکا دارد.

مجله فوربز درآمد او را در سال ۲۰۱۷ حدود ۸۷.۵ میلیون دلار تخمین زده است. او حدود ۷۶ میلیون دنبال کننده در توئیتر دارد و هوادارانش در شبکه اجتماعی اینستاگرام به بالای ۵۶ میلیون نفر رسیده است.

الن از بیست و سه سالگی کارش را با نمایش های موسوم به استندآپ کمدی آغاز کرد، و سال ۱۹۹۱ جایزه بهترین استندآپ کمدین زن آمریکا را به خود اختصاص داد. او در طول سه دهه کار هنری، کارنامه پرباری برای خود ساخته است. الن در چند فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی نقش بازی کرده. او همچنین مجری مراسم اهدای جوایز اسکار، و امی «برای فیلم های تلویزیونی» بود، و یکبار هم برای صداگذاری برای شخصیت «دوری» در فیلم کارتونی «در جستجوی نیمو» جایزه ساترن برای بهترین هنرپیشه زن نقش دوم را دریافت کرد؛ این تنها باری بود که فردی برای اجرای صدای یک شخصیت در فیلم، جایزه ساترن را کسب کرد.

نظر بدهید