پوشیدن برای خانم های چاق
کافه خواندنی

اصول لباس پوشیدن برای خانم های چاق

2.79Kبازدید

اگر شما هم از تناسب اندام برخوردار نیستید بارها این موضوع باعث رنجش شما شده است به طوریکه برای رفتن به مهمانی و یا قرار ملاقات همواره خودتان را سرزنش کرده اید که چرا نمی توانید عیب های اندام خود را بپوشانید. اگر شما هم شکم بزرگی دارید و یا چاق هستید نگران نباشید. ما برای اینکه این مشکل را کم رنگ تر کنیم برای شما پیشنهادهایی داریم ایده هایی برای ست کردن لباس برای خانم های چاق را در ادامه ببینید.

لباس هایی که خانم های چاق را لاغر میکند

نمی توان از فردا صبح نیت به خوش اندامی کرد و در چشم بر هم زدنی به اندام ایده آل رسید اما ترفندهای ساده و بی دردسری وجود دارد که می توان چاقی و اضافه وزن را حداقل پیش چشم بقیه دور زد. برای این کار باید هنگام خرید لباس نکاتی را رعایت کنید و برای ست کردن لباس های تان اصولی را بدانید.لباس خانم های چاق

برای لاغر به نظر رسیدن چی بپوشیم؟

«شما همانی هستید که می پوشید» این یعنی چاق یا لاغر بودن تان در گرو انتخاب هایی است که برای پوشش تان دارید. اگر لباس هایی که انتخاب می کنید فارغ از طرح و گاهی رنگ شان متناسب اندام تان باشند شما می توانید لاغر یا حتی چاق تر به نظر بیایید. ما در این گزارش به شما می گوییم چطور می توانید به سادگی و تنها با به خرج دادن کمی ذکاوت، در آن واحد چند و حتی گاهی چندین کیلو وزن کم کنید!خانم هایی که شکم بزرگی دارند از پوشیدن لباس هایی با خطوط افقی و رنگ های تند و روشن اجتناب کنند.

در صورت کلی خط های افقی باعث چاقتر نشان دادن اندام شده در صورتی که خط های عمودی شما را باریک و بلندتر نشان می دهد. دقیقا همین تاثیر را رنگ های تند و روشن با رنگ های تیره دارند.

پوشیدن گن های یک سره به جای گن هایی که فقط روی شکم را می پوشانند

گن های یک سره تمام چربی های اضافه در قسمت شکم، باسن و کمرتان را جمع می کنند در حالی که گن هایی که فقط شکم تان را می پوشانند باعث می شوند چربی های شکم شما لایه لایه نشان داده شود.

اصول لباس پوشیدن برای خانم های چاق

اگر شکم بزرگی دارید لوازم جانبی مناسب انتخاب کنید

یکی از بهترین ایده ها برای خانم هایی که شکم بزرگی دارند استفاده از کمربندهای پهن به جای کمربندهای باریک است. کمربند پهن بزرگی شکم شما را پنهان می کند. همچنین می توانید از گردنبند و گوشواره های بزرگ استفاده کنید تا توجه به صورت شما جلب شود.

اصول لباس پوشیدن برای خانم های چاق

استفاده از کفش مناسب برای خانم های چاق

خانم هایی که شکم بزرگی دارند معمولا دارای اضافه وزن در قسمت ران پا خواهند بود. بهترین انتخاب برای این خانم ها استفاده از کفش های ساق دار پاشنه بلند است که پاها را کشیده تر نشان دهد.

اصول لباس پوشیدن برای خانم های چاق

نپوشیدن لباس هایی با بالا تنه گشاد

معمولا خانم هایی که شکم بزرگی دارند سعی می کنند با پوشیدن تونیک هایی گشاد شکم بزرگ خود را پنهان کنند در صورتی که این بدترین کار ممکن است. با این کار شما بزرگی شکم تان را چند برابر می کنید.

اصول لباس پوشیدن برای خانم های چاق

شلوارهای بسیار گشاد (دامن شلواری ) نپوشید

خانم هایی که دچار چاقی در ناحیه شکم هستند فکر می کنند اگر شلوارهای گشاد یکسره بپوشند چاقی شکم شان را می توانند پنهان کنند در صورتی که بهترین انتخاب برای آنها شلوارهای دمپا گشاد است.

اصول لباس پوشیدن برای خانم های چاق

دامن های تنگ با کمر پهن

بهترین دامن برای خانم هایی که شکم بزرگی دارند دامن های تنگ با کمر پهن است.

اصول لباس پوشیدن برای خانم های چاق

منبع:برترین ها

نظر بدهید