استفاده از طرح پلنگی در پوشش
کافه خواندنی

استفاده از طرح پلنگی در لباس

4.91Kبازدید

طرح پلنگی در لباس،از جمله طرح هایی است که با رنگ های ملایم خنثی و رنگ های برجسته قابل ست شدن است

ست لباس با طرح پلنگی

ست لباس با طرح پلنگی ، در طول تاریخچه مد از دهه ۱۹۴۰ گرفته تا دهه ۱۹۸۰ و پس ازآن ، طرح زیبا و کلاسیک پلنگی به شکل های مختلف زیادی در صنعت فشن ظاهر شدهاست.در حال حاضر نیز هنوز این طرح جایگاه خاصی در استایل های روزو فشن شو برندهای معروف دارد. یکی از نکات تعجب برانگیز طرح پلنگی این است که برخلاف بیشتر طرح ها ، با بسیاری از لباس ها و رنگ ها از رنگ های ملایم خنثی گرفته تارنگ های برجسته تر قابل ست شدن است و می توانید با انواع لباس ها با آن بازی کرده واستایل دلخواه خود را پیدا کنید.

استفاده از طرح پلنگی در پوشش

سه استایل پیشنهادی زیر از جمله متداول ترین و ساده ترین روش های استفاده از طرح پلنگی در لباس هاست:

به دنبال یک پیراهن ماکسی با طرح پلنگی باشید

یکی از برجسته ترین و مشخص ترین استایل ها با طرح پلنگی استفاده از یک پیراهن ماکسی به این طرح است که می تواند در کنار یک کیف و کفش به رنگ خنثی و ساده قرار گیرد.افزودن یک گوشواره مدرن نیز به آن خالی از لطف نیست.

امتحان کردن یک اکسسوار آسان با طرح پلنگی

یکی از آسان ترین و بدون زحمت ترین روش ها برای امتحان کردن سبک های پلنگی استفاده از یک اکسسوار ساده است. برای نمونه یک کفش راحتی به این طرح همراه با یک پاشنه کوتاه و سخت می تواند برای استایل شما فوق العاده عمل کند و همچنین به خوبی می تواند با هر چیز دیگری که پوشیده باشید از شلوار گرفته تا دامن ست شود.

افزودن یک کت خوش ایست با طرح پلنگی به استایل

هر خانم خوش پوشی مطمئنا تصدیق خواهد کرد که در هر کمد لباس باید کت خوش دوخت و عالی وجود داشته باشد. اگر به دنبال یک کت خوب با جذابیت فوری باشید ، ست کردن یک کت شیک طرح پلنگی با یک شلوار جین نتیجه خوبی خواهد داشت ، به خصوص اگر با یک کفش ساق دار ست شود.استفاده از یک کت شیک پلنگی یکی از شیک ترین روش های استفاده از این طرح در لباس هاست

 منبع : پرشین وی

نظر بدهید