استایل مناسب با بوت های طوسی 2
کافه خواندنی

استایل مناسب با بوت های طوسی

4.3Kبازدید

یک جفت بوت زنانه طوسی رنگ شاید انتخاب اول شما نباشد اما در خرید نیم بوت پاییزی برای فصل های سرد از رنگ طوسی ساده نگذرید زیرا می توان استایل های زیبایی را با آن ایجاد کرد. رنگ طوسی از جمله های رنگ های خنثی است که شاید طرفداران زیادی نداشته باشد اما با اندکی دقت و سلیقه می توان استایل های جذابی را با آن ایجاد کرد!

استایل مناسب با بوت های طوسی

۱-بوت های طوسی را با پیراهنی ست کنید که سایه هایی از همان رنگ داشته باشد. یک سویشرت طوسی نیز به این استایل خود اضافه کنید تا همه چیز کامل شود.

۲-اگر می خواهد خارج از متد های فشن عمل کنید و در زمستان از شلوارهای جین سفید خود استفاده کنید، آن ها را با چکمه های طوسی ست کنید. ترکیب آن ها جالب خواهد شد.

۳-بوت های زنانه طوسی اگر با تناژهای دیگری از این رنگ ترکیب شوند استایلی تقریبا خنثی را ایجاد می کنند و برای افرادی که برجستگی رنگی در استایل خود را دوست ندارند گزینه ی مناسبی هستند.

۴-بوت های زنانه طوسی را با استایلی تمام مشکی ست کنید و یک شال روشن که رنگش به بوت هایتان بخورد را نیز به آن اضافه کنید تا استایل شما جمع و جور شود.

۵-طوسی و صورتی روشن یک ترکیب بسیار زیبا و عامه پسند است. برای یک استایل شیک می توانید نیم بوت طوسی خود را با یک دامن طوسی که تناژ متفاوتی دارد ترکیب کنید و در نهایت یک تاپ یا بلوز صورتی روشن بپوشید.

۶-اگر جزو افرادی هستید که همواره از بوت های قهوه ای استفاده می کنید. برای تست کردن رنگ طوسی آن می توانید یک جفت بوت طوسی با بند ها و تزیینات قهوه ای انتخاب کنید.

۷-یک ترکیب عالی دیگر با طوسی، رنگ زرشکی است. نیم بوت های زنانه طوسی خود را با شلوار زرشکی ست کنید تا ترکیبی جذاب داشته باشید حتی جذاب تر از مشکی و سفید!!

۸- بوت زنانه طوسی، شلوار جین روشن و تاپی با تن خور آزاد و رنگ سفید یک ترکیب ساده اما دوست داشتنی برای ست کردن است.

۹-برای داشتن یک جفت بوت خاص می توانید سراغ چکمه یا بوت با رنگ براق طوسی بروید!! ترکیب آن با شلوار جین و سویشرت طوسی، استایلی کژوال را برای شما فراهم می کند.

۱۰-ترکیب یک جفت بوت ساق بلند طوسی با یک پیراهن کوتاه مشکی عجیب نیست! این یک استایل ساده اما شیک است که کاربردهای زیادی دارد.

۱۱-چکمه ی طوسی خود را با تناژهای طبیعی دیگر ترکیب کنید، مسلما قهوه ای ترکیبی بسیار خوب با چکمه ی طوسی خواهد داشت.

۱۲-ترکیب آبی روشن و طوسی با هم بسیار جذاب خواهد بود! این ترکیب می تواند استایل زمستانی شیکی باشد.

 

منبع:بانی مد

نظر بدهید