ارزان ترین ایده ها برای تغییر دکوراسیون خانه
کافه دکوراسیون

ارزان ترین ایده ها برای تغییر رنگ دکوراسیون خانه

1.22Kبازدید

در این مطلب می خواهیم با هم ساده ترین و ارزان ترین ایده ها برای تغییر رنگ دکوراسیون فضا را یاد بگیریم. در واقع هدف به اشتراک گذاری ایده هاست. ترفند هایی ساده که می توانیم با به کاربردنشان محسوس ترین تغییرات را به نوعی که دلمان می خواهد در فضای خانه، اتاق خواب یا محل کار ایجاد کنیم. گاهی برخی از ما تنوع طلب هستیم حتی در دکوراسیون فضا، گاهی این یکنواخت بودن روحیه مان را خسته می کند و قطعا انرژی مان را هم کاهش می دهد. پس بزن برویم چند تا از این ایده ها را با هم ببینیم.

یک دیوار را رنگ کن

برای تغییر رنگ نیازی به رنگ کردن یا پوشاندن همه دیوار ها با کاغذ دیواری نیست. اگر دیوار های فضای تو به رنگ خنثی باشند باید بگردی و مهم ترین دیوارت را پیدا کنی. حالا رنگ دلخواهت را انتخاب و آن دیوار ویژه را رنگ کن. این طوری هم هزینه کمتری خرج می شود که دکوراسیون فضای مورد علاقه ات با مشخص کردن آن دیوار خاص، جذاب تر می شود.

ارزان ترین ایده ها برای تغییر دکوراسیون خانه

قاب های رنگی بساز

روی دیوار هایی که رنگ نمی شوند می توانی قاب های کوچک و بزرگ رنگی از جنس هاو تکنیک های مختلف بسازی. گاه چند بوم در ابعاد مختلف و کشیدن پارچه های رنگی روی آن می تواند کارساز باشد، گاهی چاپ رنگی چند تصویر مورد علاقه ات روی کاغذ و قاب کردنشان می تواند این تغییر را ایجاد کند و گاهی هم رنگ های ساده و نقاشی های مینیمال که نیازی به مهارت حرفه ای نقاشی تو ندارد.

ارزان ترین ایده ها برای تغییر دکوراسیون خانه

پارچه صندلی های تک را عوض کن

برای عوض کردن رنگ مبلمان به راحتی می توانی عین دیوار ها عمل کنی. استفاده هوشمندانه از ترند ها همیشه جواب می دهد. مبل های تک نفره یا برخی از صندلی ها را انتخاب کن و فقط پارچه آن ها را عوض کن. به این ترتیب هم دکوراسیون و رنگ مبلمان را عوض کرده ای هم از ترند تضاد ها بهره بردی.

ارزان ترین ایده ها برای تغییر دکوراسیون خانه

با گیاهان به فضا رنگ بده

اضافه کردن گل های طبیعی یا گیاهان سبز آپارتمانی همیشه بهترین جواب است. این گزینه علاوه بر دادن انرژی به فضا می تواند به راحی سبک دکوراسیون فضای تو را عوض کند. این ارزان ترین امتحانی است که هرگز از انجامش پشیمان نمی شوی.

ارزان ترین ایده ها برای تغییر دکوراسیون خانه

کوسن ها را جدید کن

برای کاناپه ای که پارچه اش را عوض نکره ای چند کوسن با سایز های مختلف و پارچه های دلخواهت بدوز و به همین راحتی بیش ترین تغییر را در مبلمانت ایجاد کن. کوسن ها علاوه بر حرفه ای کردن دکوراسیون فضا بهترین گزینه برای تغییر دادن دکوراسیون و ایجاد تنوع هستند.

ارزان ترین ایده ها برای تغییر دکوراسیون خانه

از یک پارچه یا رو انداز رنگی استفاده کن

این ایده خصوصا بای فصل سرما عالی است. از شال های بزرگ یا پارچه های نرم و ضخیم بافت به عنوان شال مبل استفاده کن. این کار شبیه همان کوسن که چشم را با تغییر رنگ بیشتری گول می زند. می توانی از کوسن های هم رنگ با پارچه مبل هم در کنار این رو انداز ها استفاده کنی.

ارزان ترین ایده ها برای تغییر دکوراسیون خانه

رنگ را به کف اضافه کن

همیشه اضافه کردن و تغییر رنگ دکوراسیون با دیوار ها میسر نمی شود گاهی یک فرش مدرن، یک تکه پارچه یا قالیچه رنگارنگ می تواند به ظریف ترین حالت ممکن رنگ را وارد فضای تو کند.

ide-arzan (7)

وسایل قدیمی را رنگ کن

رنگ کردن بدنه مبلمان، کتابخانه، میز عسلی ها یا میز قدیمی وسط مبل می تواند به راحتی در نو کردن وسایل و تغییر رنگ دکوراسیون فضا برایت تاثیر گذار باشد.

ارزان ترین ایده ها برای تغییر دکوراسیون خانه

منبع : منودلیار

نظر بدهید