شلوار مردانه کفش مردانه
مدل لباس مردانه

آقایان با هر رنگ شلوار چه کفشی بپوشند؟

1.1Kبازدید

ست کردن رنگ کفش با شلوار ممکن است برای آقایان ایده خیلی چالش‌برانگیزی نباشد، اما همه ما می‌دانیم که توجه به جزئیات ظریف همان چیزی است که باعث می‌شود یک مرد واقعاً خوش‌پوش به نظر برسد.
مردم باطن شما را از ظاهر شما قضاوت می‌کنند و اگر بتوانید با ظاهر خود دیگران را تحت تاثیر قرار دهید در مراحل بعدی هم شانس موفقیت شما بیشتر است. اگر در لباس پوشیدن اصول اولیه را رعایت نکنید مردم به سرعت متوجه خواهند شد و شانس برای مقبولیت عمومی کمتر می‌شود. یکی از اصول اولیه در لباس پوشیدن که خیلی از آقایان از آن آگاه نیستند قوانین ترکیب کفش و شلوار است. هر رنگ شلوار مناسب چه کفشی است ، همراه این مطلب باشید.

هر رنگ شلوار مناسب چه کفشی است ؟

شلوار مشکی

شلوار مشکی را تقریبا با هر رنگ کفشی می‌توان پوشید، اگر شلوار شما خیلی رسمی نباشد می‌توانید آن را با کفش قهوه‌ای بپوشید به شرطی که بافت هر دو کفش شبیه به هم نباشد. در مورد شلوار رسمی پوشیدن کفش قهوه‌ای چندان توصیه نمی‌شود مگر این که رنگ کفش قهوه‌ای روشن باشد.

شلوار مشکی

شلوار سرمه‌ای

شلوار سرمه‌ای کاربرد زیادی در استایل رسمی و راحتی دارد و بهترین کفش برای پوشیدن با آن کفش قهوه‌ای است که می‌تواند یک ترکیب رسمی باشد اما برای ترکیب‌های غیر رسمی می‌توانید از کفش سرمه‌ای و سفید هم استفاده کنید.

شلوار سرمه ای

شلوار خاکستری

شلوار خاکستری را با کفش سرمه‌ای بپوشید تا رنگ‌های سرد و گرم در کنار هم جلوه‌گری کنند. انتخاب مناسب بعدی کفش مشکی یا قهوه‌ای است به شرطی که شلوار خاکستری خیلی روشن نباشد.

شلوار خاکی

خاکی رنگی است که در میانه قهوه‌ای و سبز و خاکستری قرار می‌گیرد و جزو رنگ‌های زمینی است. کفش مشکی بهترین کفش برای این شلوار است و کفش قهوه‌ای و قهوه‌ای روشن در رتبه بعدی قرار می‌گیرد. به طور کلی همه طیف‌های رنگ‌های زمینی با این شلوار هماهنگ است.

شلوار خاکی

شلوار جین

در مورد شلوار جین آزادی عمل بیشتری دارید، اما بهتر است این شلوار را با کفش‌های رسمی براق نپوشید چون این دو در کنار هم ظاهر جالبی نخواهند داشت. اما اگر مجبورید با شلوار جین کفش رسمی بپوشید رنگ قهوه‌ای از جنس چرم مات یا جیر را انتخاب کنید چون نسبت به مشکی ترکیب قابل قبول‌تری است.

kafsh-shalvar (4)

منبع chibepoosham

نظر بدهید