استلا مک کارتنی
کافه خواندنی

آشنایی با برند استلا مک کارتنی Stella McCartney

3.07Kبازدید

استلا نینا مک ‌کارتنی معروف به استلا مک کارتنی، متولد ۱۳ سپتامبر ۱۹۷۱، طراح مد و فعال حقوق حیوانات اهل بریتانیا است. او دختر عکاس، موسیقیدان آمریکایی و فعال حقوق حیوانات، لیندا مک کارتنی و پل مک کارتنی، عضو سابق بیتلز است.

استلا مک کارتنی

استلا در لندن متولد و در روستایی در انگلستان بزرگ شد. او در سال ۱۹۹۵ از کالج طراحی و هنر “سنترال سنت مارتینز” فارغ التحصیل شد. علامت و نشانه تجاری استلا به الگو های خاص و شیک، اعتماد به نفس و زنانگی طبیعی شناخته شده که در کلکسیون اول او نیز کاملا برجسته بود. او تنها پس از ارائه دو کلکسیون، در سال ۱۹۹۷، مدیر خلاقیت برند “Chloé” در پاریس شد و برای او بسیار موفقیت آمیز بود.

استلا مک کارتنی

در اکتبر سال ۲۰۰۱، استلا مک کارتنی خانه مد خود را تحت عنوان “Stella McCartney” با سرمایه گذاری مشترک ۵۰/۵۰ با گروه کرینگ، راه اندازی کرد. او اولین کلکسیون خود را در اکتبر ۲۰۰۱ در پاریس به نمایش گذاشت. استلا مک کارتنی گیاه خوار و با اعتماد به نفس، در طرح های خود هرگز از چرم یا خز استفاده نمی کند.

استلا مک کارتنی

کلکسیون لباس های روزانه زنانه او شامل اکسسوری، لباس زیر، عینک و عطر است. او هم چنین کلکسیون لباس بچه نیز طراحی و تولید می کند.

استلا، ۵۱ فروشگاه مستقل در سر تا سر دنیا نظیر نیویورک، پاریس، میلان، شانگ های و پکن دارد. کلکسیون های او در ۷۷ کشور دنیا ارائه و از طریق ۸۶۳ محل فروش نظیر فروشگاه های تخصصی و مرکز خریده ها به فروش می رسد و آنلاین به ۱۰۰ کشور دنیا فرستاده می شود.

در سال ۲۰۰۳، استلا مک کارتنی اولین عطر خود را با نام “Stella” وارد بازار کرد. علاوه بر لاین اصلی کلکسیون، در سپتامبر ۲۰۰۴، همکاری فرا گیر خود را با برند Adidas آغاز کرد.

استلا مک کارتنی

کلکسیون ورزشی “adidas by Stella McCartney” که به طور قابل ملاحظه ای تحسین شده است، موفقیت آمیز بوده و لباس هایی از چندین رشته ورزشی نظیر دو، تناسب اندام، یوگا، تنیس، شنا، ورزش های زمستانی و دوچرخه سواری را شامل می شود.

استلا مک کارتنی

او در سال ۲۰۰۸، برند جدید لباس زیر خود را با سبکی کاملا متفاوت که نیازهای زنان مدرن را برآورده می کند، راه اندازی کرد.

در زمستان سال ۲۰۱۰، استلا مک کارتنی کیف “Falabella”را وارد دنیای واقعی کرد.

کیف دستی که با جزئیات زنجیری بافته شده بر روی آن شناخته شده است و از آن زمان تا به امروز یکی از پر فروش ترین محصولات این طراح محسوب می شود.

استلا مک کارتنی

در سال ۲۰۱۰، استلا اولین کلکسیون لباس بچگانه با نام “Stella McCartney Kids” را ارائه داد، کلکسیونی برای نوزادان تا کودکان ۱۴ ساله که روح و انرژی کودکان امروز را جذب می کند.

استلا مک کارتنی

از سال ۲۰۱۱، تمام عینک های آفتابی استلا مک کارتنی با توجه به اصول طراحی سازگار با محیط زیست ساخته می شوند. علاوه بر آن، پیشنهاد طراحی عینک ها و مدل های اصلاح شده برای کودکان نیز گسترش یافته است.

برای بازی های المپیک تابستانی ۲۰۱۲، آدیداس، استلا مک کارتنی را مدیر خلاقیت تیم بریتانیا قرار داد؛ برای اولین بار در تاریخ بازی ها، یک طراح مد برجسته طراحی لباس تیم یک کشور را در تمام رشته ها، برای هر دو بازی المپیک و پارالمپیک طراحی کرد.

۲۰۱۶ نیز یک سال ویژه برای استلا محسوب می شود؛ او در ماه مارس، عطر جدید خود را تحت عنوان “POP”معرفی کرد؛ معتبر، متمایز و شاداب. این عطر برای نسل جدید زنان تولید شده است.

استلا مک کارتنی

تابستان همان سال، استلا اولین کلکسیون کامل لباس شنا را با مفهوم زنانگی طبیعی، اعتماد به نفس و مدرن بدون به خطر انداختن عملکرد و تناسب آن ها، ارائه داد. علاوه بر این، استلا دوباره عنوان مدیر خلاقیت تیم بریتانیا در المپیک تابستانی ۲۰۱۶ ریو را کسب کرد. به تازگی، مک کارتنی اولین کلکسیون لباس های مردانه را نیز به بازار عرضه کرد .

استلا مک کارتنی

تعهد استلا مک کارتنی به بخش پایداری محصولات در تمام کلکسیون های او اجرا می شود و صداقت و مسئولیت پذیری این شرکت مدرن، بخشی از اخلاق تجاری آن است.

 

منبع : منودلیار

نظر بدهید