دکوراسیون داخلی آپارتمان
کافه دکوراسیون

آبی آسمانی در دکوراسیون داخلی آپارتمانی ۱۲۰ متری

1.74Kبازدید

دکوراسیون داخلی آپارتمان

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی این خانه با مساحت بیش از ۱۲۰ متر مربع واقع در خیابان ویا آگوستا در منطقه فوقانی بارسلونا،انجام شده است. بازسازی مجدد فضا امکان دستیابی به فضایی درخشان ، گسترده و منظم تر با اولویت استفاده از همه مناطق خانه را ایجاد کرده است.

apartoman-deco (2)

در منطقه فوقانی بارسلونا ، مالکان تمایل داشتند تا فضای موجود را به نحوی بهینه سازی کنند تا حوزه های مختلف به صورت همگن و سیال نقش ایفا کرده و از هویتی منحصر به فرد با سبکی معاصر برخوردار باشند یکی از اهداف اصلی حفظ نظم و گسترش روشنایی بود و به همین منظور ، فضاهای ذخیره سازی برای عملکرد موثرتر به فضا افزوده شد و یک خانه شخصی و صمیمی با حوزه های کارکردی با حفظ ارتباط و هماهنگی در تمام خانه ایجاد نموده است.

دکوراسیون داخلی آپارتمان

در دکوراسیون داخلی چوب طبیعی و جزئیات طراحی به همراه رنگ های خنثی استفاده شده است و مبلمان با پارچه های آبی لطافت و روشنی را به فضا اهدا نموده و یک منطقه متعادل و جادار را حتی برای بازی کودکان ایجاد کرده است.

دکوراسیون داخلی آپارتمان

کفپوش چوبی در کلیه مناطق خانه به جز آشپزخانه به کار رفته و سبب گرما بخشی به فضا شده و کفپوش های با طرح آبی قسمت آشپزخانه را از نشیمن از نظر بصری مجزا ساخته در حین اینکه هماهنگی با رنگ های کل فضا را حفظ نموده است.

apartoman-deco (5)

در دیوار کنار آشپزخانه با استفاده از قاب عکس های مختلف در اندازه های مختلف ، کلاژی با نقاشی های کودکان به همراه رنگ و شخصیت های خلاق شکل گرفته و سبب هویت بخشی به فضا و استفاده خلاقانه از نقاشی های کودکان و جذب کودک خانواده به دکوراسیون منزل می شود.

آشپزخانه منطقه مهمی از خانه است زیرا آشپزی و زمان زیادی را در آن می گذرانیم از این رو علاوه بر زیبایی بصری سعی شده تا دکوراسیون کاربردی باشد و در کنار آن یک میز غذاخوری برای دسترسی آسان برای سرو غذا همچنین به عنوان سطح کاری به فضا افزوده شود.

دکوراسیون داخلی آپارتمان دکوراسیون داخلی آپارتمان دکوراسیون داخلی آپارتمان

از دیگر نیازهای اساسی مالکان توجه به نیازهای کودکان و در نظر گرفتن فضای کافی برای آن ها بوده است. بنابراین اتاق کودک به همراه تختخواب و میز سفارشی با هماهنگی با سایر اجزای دکوراسیون به کار رفته است.

متریال چوب به عنوان متریال اصلی در کل فضا استفاده شده و تم طبیعی فضایی دنج و مدرن ایجاد نموده است نور یکی از اصلی ترین نقاط قوت خانه است که هر یک از حوزه های منزل را به خوبی برجسته می کند.

دکوراسیون داخلی آپارتمان

از رنگهای خنثی بر روی دیوارها استفاده شده است که اجازه می دهد تغییراتی جزئی در طول زمان روز ایجاد شود.

برای دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام از دیوارپوش های طرحدار با چوب و عناصر معاصر استفاده شده که مکمل فضا بوده و به آنها شخصیتی مستقل و کمی متفاوت تر بخشیده است.

دکوراسیون داخلی آپارتمان دکوراسیون داخلی آپارتمان دکوراسیون داخلی آپارتمان

منبع : دکوبوم

نظر بدهید