برند لباس زنانه و دخترانه بتشیوا (Batsheva) در اقدامی جالب کالکشن جدیدش را با بردن مدلهای خود به آشپزخانه و گرفتن فوتوشوتهایی از آنها در کنار میوهجات، مواد غذایی و سایر خوراکیها و لوازم آشپزخانه معرفی کرد.
پس از آغاز پاندمی کرونا در آمریکا، انگلستان، ایتالیا، فرانسه و سایر کشورهای مدعی در عرصه مد که موجب لغو فشن شوهای بزرگ مد در دنیا شد، بسیاری از برندها تصمیم به برگزاری فشن شوهای خلاقانه گرفتند تا از این طریق بتوانند محصولات جدید خود را معرفی کنند و فشن شوی اخیر برند بتشیوا نیز در همین راستا برگزار شده است.
بتشیوا یک برند پوشاک آماده (Ready-to-wear) در نیویورک است که لباسهایی را با الهام از تاریخ آمریکا و در هم آمیختن آن با مدهای جدید برای زنان و دختران طراحی و تولید میکند.
پوشاک آماده که اغلب به اختصار RTW خوانده میشود، به پوشاک دوخته شده در سایزهای استاندارد و نه به سفارش یک فرد خاص و مطابق با اندازههای وی (همان پوشاک اوت کوتور یا دوخت سفارشی) گفته میشود که در حالت تکمیل شده و آماده فروخته میشوند.
تصاویری که وبسایت برند بتشیوا از لباسهای جدید خود منتشر کرده است را در ادامه میبینید.
منبع:ایران آرت