سلبریتی های دنیای موسیقی و پرده نقره ای و ورزش، معروف ترین چهره ها برای دنیای جذاب مد و لباس و جواهرگردی هستند و همواره سبک پوشش آنان از انتخاب کیف و کفش و استایل های خیابانی و کژوال گرفته تا ست اکسسوری ها و طلا و جواهرات، زیر ذره بین رسانه ها بوده و شکار خوبی برای عکاسان هستند. عکاسانی که با زوم های دقیق، حتی تراش و سنگ کلکسیون جواهرات سلبریتی ها و نوع برش و الگو و دوخت لباس های شب رنگارنگ این چهره ها را در اختیار طیف گسترده ای از هواداران مد و لباس این شخصیت ها قرار می دهند.
پاریس هیلتون یکی از علاقمندان فشن ویک هایی است که MERCEDES BENZ در نیویورک ترتیب می دهد
داستان پاریس
پاریس هیلتون سی و شش ساله، فعال اجتماعی و رسانه ای و کسب و کار این روزهای نیویورک است که بیش از صد میلیون دلار ثروت دارد. وی بر خلاف تیلور سویفت و ادل و بیانسه یا مدونا، که در عرصه موسیقی و پرده نقره ای صاحب سبک و اعتباری هستند،
فعالیت های هنری شاخص نداشته و تنها به واسطه ارثی که از ریچارد هیلتون، مالک هتل های زنجیره ای هیلتون به او رسیده و حضوری کم رنگ در برخی فعالیت های هنری، زمینه فعالیت ایشان را در عرصه های گوناگون همچون مد و لباس فراهم کرده و صاحب نام و شهرت شده است. البته چهره جذاب پاریس را که عاملی برای ورود وی به تلویزیون و رسانه ها گشته را نیز نمی توان دست کم گرفت
پاریس هیلتون همچون ویکتوریا بکهام (همسر دیوید بکهام- کاپیتان اسبق منچستر یونایتد)، یکی از بوتیک داران فعال در حوزه مد و لباس است که هر سال تحت نام PARIS HILTON، از محصولات کیف و کفش و لباس خود در سراسر جهان رونمایی می کند. محصولات این برند بر خلاف VICTORIA BECKHAM، متنوع تر بوده و البته چند سالی است که وارد عرصه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی به خصوص دنیای پرفیوم ها هم شده است. البته معروفیت پرفیوم های پاریس هیلتون قابل قیاس با جادوی CHANEL NO ۵ یا امانوئل آنگارو نیست و محبوبیت پرفیوم CR۷ کریس رونالدو را هم ندارد. اما به هر حال، هواداران مد و لباس و عطر پاریس هیلتون، استقبال نسبتا خوبی از محصولات متنوع این برند در یک دهه اخیر داشته اند.
پاریس هیلتون را باید در فهرست معتاد ترین سلبریتی های اینستاگرام دانست. شاید برای شما تعجب آور باشد که این موضوع را متوجه می شوید و سوال کنید چرا؟! پاسخ این سوال روشن است. خیلی هم روشن!
پاریس هیلتون ظرف ۴ سال اخیر که صفحه اینستاگرامش را راه اندازی کرده است، بیش از ۸۶۰۰ پست را به اشتراک گذاشته که متن و حاشیه سبک زندگی و فعالیت های کسب و کار و مکان هایی که بازدید کرده و کارهایی که در حوزه لباس و جواهرات و راه اندازی بوتیک و شرکت در مراسم هنری و فرش قرمز انجام داده را معرفی می کند.
البته نباید این اعتیاد را فقط یک موضوع سایکولوژی دانست! بلکه بخشی از مدل کسب و کار (Business model) خانم هیلتون بر روی این واقعیت بنا شده است که باید در فضای مجازی فعالیت گسترده ای انجام دهد تا کاربران بیشتری به سمت صفحه وی و سایت ایشان هدایت شود و با محصولاتش آشنا شوند. در واقع یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی در حوزه محصولات و خدمات فشن، بازاریابی دیجیتال (DIGITAL MARKETING) است که به نظر می رسد او در این زمینه به خوبی فعالیت می کند.
(محصولات آرایشی و بهداشتی با نام ROSE RUSH PARIS HILTON)
جواهر گردی با پاریس هیلتون
این وارت میلیاردر هتل های زنجیره ای هیلتون، در تصاویر اینستاگرامش بارها به تبلیغ این مراکز اقامتی لوکس که مقصدهای فوق العاده ای برای لاکچری گردهای جهان است پرداخته و به نظر می رسد که فشن آیکونی برای تبلیغ مقصدهای گردشگری هم باشد.
یکی از دوربین مخفی هایی که با حضور پاریس هیلتون در هواپیمایی شخصی بر فراز امارات در جولای ۲۰۱۵ میلادی ساخته شد، بازتاب گسترده ای داشت و پاریس در این کلیپ، به طور مصنوعی و روبروی دوربینی که خیلی از مسافران هواپیما از حضورش خبر نداشتند، حالت مسافری که در داخل هواپیمای در حال سقوط قرار گرفته را بازی کرد و شروع به گریه و فریاد کرد!برای این کلیپ چند دقیقه، پول هنگفتی شرکت رسانه ای مصری به ایشان داد.
البته پاریس علاوه بر فعالیت های رسانه ای، مجموعه فروشگاه های زنجیره ای مربوط به فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و پوشاک بانوان در سراسر دنیا دارد که برند فعالی در دنیای فشن به شمار می رود
منبع:لوکس تهران