بِربری (Burberry)
در آن سال ها، یعنی از سال 1997، مدیریت این شرکت به عهده رزماری براوو بود. او در طول دوره مدیریت خود در بربری کمک بسیاری به ارتقای این نام در دنیای مد کرد و سهم بزرگی در موفقیت شرکت در تسخیر بازارهای جهانی داشت. رزماری در سال 2006 بازنشسته شد و آنجلا آرنتس، جانشین او شد. برند Burberry، در پایان سال 2010، با 473 فروشگاه، در 48 کشور دنیا به فروشی معادل 1.279 میلیارد دلار دست پیدا کرده است. امروزه Burberry چهار برند زیرمجموعه دارد.
• Burberry Prprsum که گران ترین برند مجموعه است و در شوهای لباس به نمایش گذاشته می شود؛
• Burberry London که برند لباس های رسمی مجموعه است؛
• Burberry Brit که شناخته شده ترین برند مجموعه است و در میان جوانان محبوب است؛
• Burberry Sport که همان طور که از نامش پیداست برند لباس های غیررسمی مجموعه است و هدف اصلی آن نوجوان هاست.
اما کراوات های بربری از محصولات بسیار پرطرفدارتر این کمپانی هستند. کراوات های بربری، با ظاهر خاص خود، بهترین گزینه برای مراسم غیررسمی هستند. در تهران در فروشگاه های لوکس مردانه فروشی خیابان میرداماد می توانید این کراوات را پیدا کنید. قیمت های آن معمولا از سه میلیون تومان شروع می شود و به ده دوازده میلیون تومان هم می رسد.
بریونی(Brioni)
علاوه بر آن، او ترتیبی داد که از سال 1995 از کت و شلوارهای بریونی در فیلم های جیمز باند استفاده شود؛ لباس رسمی پیرس برازنان و دانیل کریگ در این سری فیلم ها از جمله طراحی های این شرکت است. کت و شلوار و کراوات های این برند را، از همان ابتدا، تنها قشر مرفه خاصی خریداری می کرد که درواقع همان اشراف زادگان ثروتمند اروپایی بودند. بریونی جنس کراوات های خود را از میان بیش از پنج هزار پارچه مختلف که وجود دارد انتخاب می کند. یک کراوات، در مرحله ابتدایی، حدود پنج هزار دلار هزینه دارد. حدود 25 تا 30 ساعت زمان می برد که یک کراوات حاضر شود. اغلب کراوات های سفارشی این برند تا ده هزار دلار قیمت دارند.
هرمس(Hermes)