زیبایی و سلامتکافه سلامت

معرفی بهترین کلینیک زیبایی کرج

152بازدید

معرفی بهترین کلینیک زیبایی در کرج

در سالیان گذشته، به لطف پیشرفت علم و فناوری، رفع نواقص ظاهری برای افراد در کمترین زمان و عوارض و با صرف هزینه ای معقول امکان پذیر شده است. درمان های زیبایی شامل طیف وسیعی از خدمات است که از لاغری و تناسب اندام گرفته تا تزریق انواع فیلر و بوتاکس و فیشیال و پاکسازی را شامل می شود. در این مطلب درباره مهم ترین خدماتی که در یک کلینیک زیبایی معتبر انجام می شود صحبت می کنیم. در پایان نیز بهترین کلینیک زیبایی کرج را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ویژگی های یک کلینیک زیبایی معتبر چیست؟

با توجه به استقبال افراد زیادی برای دریافت خدمات زیبایی، متاسفانه زمینه برای فعالیت سودجویان در این حوزه فراهم شده است. بنابراین لازم است که قبل از هر اقدامی، درباره ویژگی های یک کلینیک زیبایی معتبر اطلاعات لازم را کسب کنید. خوب است بدانید که یکی از مهم ترین و اولین نکته ای که باید مدنظر داشته باشید، بررسی مجوزهای بهداشتی کلینیک مربوطه است. به عبارت ساده تر، کلینیک های زیبایی موظف به دریافت مجوز از مراجع ذی صلاح و نصب آن در معرض دید مراجعه کنندگان هستند. سایر نکاتی که باید بررسی کنید شامل موارد زیر است.

  • محیط تمیز و کاملاً بهداشتی
  • تجهیزات به روز و استاندارد
  • کادر درمان حرفه ای و باتجربه
  • استفاده از متریال و مواد اولیه باکیفیت و برند
  • ارائه مشاوره تخصصی قبل و بعد درمان
  • پیگیری و پشتیبانی از زیباجو پس از درمان
  • هزینه به صرفه و اقتصادی
  • تنوع روش های درمانی

این موارد تمام آنچه که یک کلینیک زیبایی معتبر ارائه می دهد نیست، اما مهم ترین آن ها است. بنابراین قبل از رزرو وقت درمان، از وجود این فاکتورها اطمینان حاصل کنید.

چطور اعتبار یک کلینیک زیبایی را بررسی کنیم؟

یکی از روش ها، خواندن نظرات مراجعه کنندگان قبلی با جستجو نام برند کلینیک در موتورهای جستجو است. روش دیگر بررسی وبسایت کلینیک و دیدن نمونه کارهای آن است. همچنین بررسی صفحات شبکه اجتماعی کلینیک می تواند به شما در دست یابی به اطمینان مورد نیاز برای دریافت خدمات یاری برساند.

خدمات اصلی یک کلینیک زیبایی معتبر

از جمله مهم ترین خدماتی که شما می توانید در یک کلینیک زیبایی معتبر دریافت کنید می توان به موارد زیراشاره نمود:

  • تزریق فیلر و بوتاکس
  • لاغری موضعی با هایفو و لیزر و کویتیشن
  • میکرودرم و فیشیال
  • میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ
  • مزوتراپی پوست و مو
  • پی آر پی تقویت مو
  • لیزر موهای زائد
  • لیفت با نخ
  • زاویه سازی فک و صورت
  • پاک کردن تاتو
  • از بین بردن جای بخیه و اسکار
  • رفع جای جوش و اکنه
  • رفع سیاهی و گودی زیر چشم
  • جوانسازی با کربوکسی تراپی

در ادامه درباره برخی از این خدمات توضیحات بیشتری ارائه می کنیم.

کربوکسی تراپی

در کربوکسی تراپی، گاز دی اکسید کربن به ناحیه هدف تزریق می شود. این کار سبب رفع چین و چروک پوستی، تحریک تزریق کلاژن، رفع چین و چروک و شادابی پوست می شود. بنابراین کربوکسی تراپی یک روش غیرتهاجمی برای جوانسازی است که شما می توانید در یک کلینیک معتبر نظیر آپیلنس کرج آن را انجام دهید.

لاغری با هایفوتراپی

لاغری امروزه از همیشه راحت تر و در دسترس تر است. یکی از روش های ایمن و آسان و اقتصادی که کاملا غیر تهاجمی است، هایفوتراپی در کرج است. این روش با بکارگیری امواج فراصوت، چربی های زیرپوستی را هدف می گیرد و با ایجاد گرما سلولی، سبب حذف چربی موضعی می شود. هایفوتراپی یک روش عالی برای کسانی است که فرصت ورزش کردن و چربی سوزی را ندارند.

تزریق بوتاکس جوانساز

عظلات دور چشم و پیشانی در طول روز تحرکات مختلفی دارند. این حرکات می تواند سبب چین و چروک شود. تزریق بوتاکس در کرج می تواند جلوی حرکات اضافی عظلات صورت را بگیرد. در نتیجه صورت بدون چین و چروک می ماند و دچار پیری زودرس نمی شوید. این یک روش امن و جا افتاده برای جوانسازی است. تزریق بوتاکس در کرج و تهران و سایر شهرهای ایران یک روش ارزان و به صرفه و امن برای جوانسازی است. برندهای مختلفی برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد اما برند دیسپورت و مصپورت بیشتر از بقیه رایج است.

تزریق فیلر لب و چانه

اگر از فرم لب و چانه خود راضی نیستید، تزریق ژل لب در کرج راه چاره شماست. فیلر لب یک گزینه ایده آل برای فرم دهی بدون درد و عمل جراحی به لب های شماست. این کار در کمتر از پنج دقیقه انجام می شود و حدود 9 ماه تا یک سال ماندگاری دارد. انواع ژل لب روسی، عروسکی، قلوه های و هالیوودی، در کلینیک معتبری نظیر آپیلنس برای شما زیباجوی عزیز قابل اجرا است.

پی آر پی و مزوتراپی تقویت مو

اگر موهای شما به دلایل ارثی یا محیطی دچار ریزش شده است و یا شادابی و درخشندگی سابق را ندارد نیازی به نگرانی نیست. شما می توانید به کمک خدمات پی آرپی و مزوتراپی شادابی را به موهای خود بازگردانید و همچنین رشد موهای جدید را تقویت کنید. پی آر پی روشی است که در آن خون بدن شما برداشت می شود و سپس در دستگاه سانترفیوژ قرار داده می شود تا پلاسمای آن جدا شود. سپس با تزریق آن به پوست سر، سبب تقویت ساقه و فولیکول مو می شود. این یک روش عالی برای خونرسانی و تقویت موها است.

از طرفی، مزوتراپی نیز که به کمک کوکتل های مختلف با برندهای مختلف انجام می شود، می تواند انواع ویتامین ها و مواد معدنی را به فولیکول موی سر برساند. انجام مرتب مزوتراپی و پی ار پی می تواند جلوی ریزش مو را بگیرد و به رشد موی جدید کمک کند.

لیفت با نخ

امروزه جوانسازی به طرزی معجزه وار به کمک شما عزیزان آمده است. به جای انجام اعمال جراحی سنگین با دوره نقاهت های طولانی، شما می توانید با درد و عوارض و هزینه ای به مراتب کمتر، به چهره ایده آل خودتان برسید. لیفت با نخ یکی از این روش ها است. در این روش، پزشک معالج به کمک نخ های مخصوص، پوست صورت را که دچار افتادگی شده است به حالت اولیه خودش باز می گرداند. لیفت با نخ جوانساز می تواند در یک جلسه 5 سال شما را جوانتر کند! البته به شرط آنکه این خدمات را از یک کلینیک معتبر دریافت کنید.

معرفی بهترین کلینیک زیبایی کرج

اگر شما هم به دنبال تغییر در ظاهر چهره و اندام خود هستید، بهتر است از تجربه زیباجویان قبلی بهره ببرید و خدمات خود را از یک کلینیک معتبر دریافت کنید. فرقی ندارد اگر قصد تزریق ژل و بوتاکس را دارید و یا می خواهید به کمک لیزر و هایفوتراپی به اندام دلخواه خود برسید، یا حتی اگر قصد دارید در پایان یک روز کاری سخت، خود را به یک فیشیال آرام بخش دعوت کنید! کلینیک زیبایی آپیلنس برای ارائه حرفه ای ترین خدمات در خدمت شما همشهریان کرجی و تهرانی است. برای رزرو وقت و مشاوره رایگان می توانید از طریق روش های زیر با کارشناسان این مرکز زیبایی در تماس باشید:

آدرس: کرج، فلکه اول گوهردشت (خ مطهری)، ساختمان 20، طبقه 5 ام

تلفن: 09123635700 و 09016689954 و 09001003190

وبسایت: clinicopulence.com