مدل لباس زمستانه مردانهمدل لباس مردانه

ترند لباس اسپرت مردانه برای افراد شیک پوش

88بازدید

پس از فارغ التحصیلی و شروع زندگی مستقل ، بسیاری از مردان هنوز در انتخاب نوع ست لباس مردانه برای انواع مجلل مشکل دارند. برخی هنوز به استایل دانشجویی و حتی به استایل نوجوان لباس می پوشند یا از پدر خود تقلید می کنند و در لباس او از او تقلید می کنند.

خانم ها جذب افرادی می شوند که مردانه به نظر می رسند تا بتوانند به آنها تکیه کنند.

باید بدانید که نمی توان از هر لباسی برای داشتن استایلی شیک و اسپرت استفاده کرد. با ما همراه باشید تا با بیان 6 اصل مهم در انتخاب لباس کار خود را در لباس پوشیدن و تیپ شما را آسان کنید.

ترند لباس اسپرت مردانه

1. شلوار مناسب انتخاب کنید

انتخاب شلوار مناسب مهمترین اصل برای داشتن یک ست مردانه شیک و جذاب است برخی تصور می کنند که با پوشیدن شورت فاق ، شلوارهای گشاد و گشاد به خوبی پوشیده می شوند که البته اشتباه است.

برای انتخاب شلوار مناسب دو گزینه وجود دارد: شلوار جین تیره ساده و شلوار کتان.

شلوار کتان برای استفاده روزمره عالی است. هر مرد جوان باید حداقل یک جفت شلوار کتان در کمد خود داشته باشد. شلوار کتانی نخودی ، بژ ، خاکستری، آبی سرمه ای و مشکی راحت تر ست می شود ، اما میتوانید از هر رنگ شلواری کتان که دوست دارید استفاده کنید.

ترند لباس اسپرت مردانه ترند لباس اسپرت مردانه

2. کفش های تمیز بپوشید

پوشیدن یک جفت کفش کثیف و قدیمی هر ست مردانه شیک را خراب می کند. باید بدانید که خانم ها توجه زیادی به کفش دارند.

اگر به پوشیدن کفش های کتانی برای استایل های معمولی و روزمره خود عادت دارید ، بهتر است از کفش های رنگی ، هولوگرافیک و طرح دار استفاده نکنید. می توانید به جای آن از یک جفت کتانی سفید ساده استفاده کنید البته پوشیدن کتانی‌های تیره هم بد نیست.

بهترین انتخاب برای یک آقا خوش تیپ ایرانی ، یک جفت کفش چرمی قهوه ای است این کفش برای بیشتر روکش ها مناسب است البته اگر شلوارتان خاکستری است کفش قهوه ای نپوشید.

ترند لباس اسپرت مردانه ترند لباس اسپرت مردانه

3. از دستبند و ساعت مردانه استفاده کنید

یکی از نکات کوچک لباس مردان استفاده از اکسسوری است. استفاده از اکسسوری زیاد در بین مردان ایرانی رایج نیست. اما باید بدانید که استفاده از دستبند چرمی یا مهره های مردانه باعث جذابیت بیشتر شما می شود.

اگر می خواهید یک ست اسپرت شیک مردانه داشته باشید ، استفاده از ساعت و دستبند مردانه را فراموش نکنید.

ترند لباس اسپرت مردانه

4. لباس های چند لایه بپوشید

لایه بندی روی لباس ظاهر بهتری به شما می دهد حتی اگر لباس های شما ساده باشند. فرض کنید یک ژاکت خاکستری دارید و می خواهید آن را با شلوار جین تیره بپوشید. به نظر شما بهتر نیست پیراهن سفید زیر کت بپوشید؟

ترند لباس اسپرت مردانه

5. یک کت تک بپوشید

پوشیدن یک کت یک انتخاب هوشمند برای ست اسپرت آقایان است. اگر کارمند دفتر هستید یا می خواهید کمی رسمی تر به نظر برسید ، یک کت تک روی لباس خود بپوشید.

اگر یک کت تک سورمه‌ای یا خاکستری بخرید می‌توانید آن را به راحتی با بقیه لباس‌هایتان ست کنید.

ترند لباس اسپرت مردانه

اشتباهات متداول در تیپ اسپرت آقایان

پوشیدن شلوارهای بگ و فاق کوتاه

از پوشیدن این شلوارها خودداری کنید. این شلوارها ظاهر یک دلقک را به شما می‌دهند. مطمئن باشید که در جنتلمن در یک شلوار فاق کوتاه راحت نیست.

پوشیدن تیشرت‌های گرافیکی

پوشیدن تی شرت های گرافیکی به مخاطب می گوید که شما قصد بزرگ شدن ندارید و در نوجوانی گیر افتادید. آیا تا به حال مردی جذاب دیده اید که این تی شرت ها را در فیلم ها بپوشد؟

پوشیدن لباس های شیک سال

کافی است بگوییم یک لباس شیک است تا برخی از آقایان بتوانند سریع آن را بخرند و بپوشند. اگر نمی خواهید هزینه زیادی برای لباس های روزمره خود صرف کنید بهتر است لباس هایی بخرید که همیشه شیک هستند.

تیپزا

نظر بدهید