ترند تابستان ۲۰۱۹
کافه خواندنی

۵ ترند تابستان ۲۰۱۹ به پیشنهاد بلاگرهای مد و فشن

1.49Kبازدید

هر روز و هر ماه و هر فصل ترندها می آیند و می روند و شاید همین موضوع برای ما که سر رشته ای از دنیای مد نداریم گیج کننده باشد. واقعاً در این شرایط، چه کسی می تواند همه ترندهایی که برندهای مطرح و سلبریتی ها ارائه می کنند را خریداری کند و چند روز بعد با آمدن ترندهای جدید از خیر قبلی ها بگذرد؟! بلاگرهای مد و فشن کار را برای ما ساده کرده اند و ما با دنبال کردن آن ها می توانیم از چند و چون این ماجرا و نحوه انتخاب و استایل کردن ترندها آگاه شویم. این ترندهای جذاب برای روزهای گرم تابستان فوق العاده اند. در این مقاله ۵ ترند تابستان ۲۰۱۹ را به شما معرفی می کنیم. اگر به فشن بلاگرها اعتماد دارید، بهتر است خودتان را برای خرید این ترندها آماده کنی!

پیراهن های کمر دار الهام گرفته از دهه ۸۰ میلادی:

ترند تابستان ۲۰۱۹

در دهه ۸۰ میلادی این مدل پیراهن های کمر دار طرفداران زیادی داشت! تصور کن تو یک کنتس شیک و مجلل هستی که پیراهن جذابت را به تن کرده ای و برای مهمانی شام مفصلی آماده شده ای تا به قصر سلطنتی بروی! جذاب نیست؟! این پیراهن های گلدار و ماکسی کمربندی از جنس و پارچه خودشان دارند که به دامن و فرم بالا تنه آن ها جلوه دیگری می دهد. یکی دیگر از ترندهای فوق العاده امسال، لباس ها و آیتم های بالاتنه مدل دار است. یک پیراهن ماکسی آستین پفی دار با یقه مدل دار همان چیزی است که استایل تو را از این رو به آن رو خواهد کرد!

آستین های پفی:

ترند تابستان ۲۰۱۹

همانطور که گفتم لباس ها، بلوزها، شومیزها و پیراهن های مدل دار ترند شده اند و بی نهایت جذاب هستند. آستین های پفی ترند تابستان ۲۰۱۹ به شمار می روند و از مد گذشته الهام گرفته شده اند.

طرح تای دای:

ترند تابستان ۲۰۱۹

طرح تای دای قرار است امسال خوش بدرخشد! (اگر من هم فشن بلاگر بودم به حرفم توجه می کردی)! طرح تای دای ترند تابستان ۲۰۱۹ است و در تمام آیتم های بالا تنه و پایین تنه قرار است خودی نشان دهد. این ترند هم از سبک و سلیقه دهه ۷۰ میلادی الهام گرفته است. فرقی نمی کند که در این طرح از چه رنگ هایی استفاده شده باشد چون در هر صورت جذاب و دوست داشتنی است.

زیورآلات صدفی:

ترند تابستان ۲۰۱۹

استایل ساحلی در میان ترندهای تابستان امسال جای خوبی باز کرده است. انواع پیراهن های ساحلی، صندل های بندی، کیف های حصیری، کلاه های گرد بوهمین و حالا زیورآلات صدفی ترند تابستان ۲۰۱۹ هستند. این ترند هم از گذشته آمده و در دنیای مد و فشن امروز تأثیر گذاشته و بسیار نوستالژیک است.

آیتم های جین رنگی:

ترند تابستان ۲۰۱۹

تمام رنگ های رنگین کمان برای ساخت این جین های رنگی استفاده شده اند و این ترند تابستان ۲۰۱۹ بی اندازه جذاب و دوست داشتنی است. فرقی نمی کند این آیتم رنگی شلوار جین اسکینی باشد یا کت جین مدل دار! همه این لباس ها ترند شده اند و همانطور که می دانی اساساً آیتم های جین از مد نمی افتند. می توانی به سراغ رنگ های پاستلی بروی یا از ترند رنگ امسال یعنی مرجانی، نارنجی آتشین یا صورتی استفاده کنی. این رنگ های جذاب برای تابستان انتخاب فوق العاده ای هستند.

منبع : منودلیار

نظر بدهید