مدل کیف
کافه خواندنی

۳ مدل کیف که می توانی از استایل مگان مارکل ایده بگیری

1.75Kبازدید

اگر اهل دنبال کردن اخبار و استایل سلبریتی ها باشی، می دانی که مگان مارکل یکی از خوش پوش ترین و ترندی ترین افراد مشهور جهان است؛ اما آیتم های انتخابی او در اغلب موارد ساده اند و آیتم هایی که برای استایل خیابانی انتخاب می کند به سادگی قابل دسترس و تهیه هستند. امروز بررسی می کنیم که کیف های محبوب مگان مارکل چه مدل هایی دارند. به نظر می رسد او طرفدار برندهای هرمس و کلوئه باشد؛ اما مهم تر از برند، مدل کیف است و تو می توانی از استایل پیشنهادی او برای خودت الهام بگیری. پس در ادامه مدلهای کیف به پیشنهاد مگان مارکل را با هم بررسی می کنیم.

یکی از محبوب ترین مدل کیف های مگان مارکل، کیف های بزرگ ساکی شکل هستند که بسیار ساده و جا دارند. این کیف ها با رنگ و طرح ساده ای که دارند به سادگی با آیتم ها و استایل های متفاوت ست می شوند. می توانی یک کیف ساکی شکل با رنگ قهوه ای را انتخاب کنی و از آن در تمام موقعیت ها استفاده کنی. این کیف برای باشگاه ورزشی فوق العاده است، لپ تاپ به سادگی در آن جا می شود و آنقدر بزرگ است که می توانی حقیقتاً به جای ساک از آن استفاده کنی. آنجلینا جولی هم طرفدار این مدل کیف هاست! برند این مدل کیف مگان مارکل، اورلین Everlane نام دارد. این اولین کیف به پیشنهاد مگان مارکل بود که دیدی.

مدل کیف

یکی دیگر از مدل کیف هایی که مگان مارکل زیاد استفاده می کند، مدلی رسمی دارد. این مدل کیف کوچک و صندوقی شکل، با قفل بامزه و فرم کلاسیکی که دارد، به استایل تو حالتی شیک و خانمانه می دهد. این کیف ها بند دوشی ندارند و باید آن ها را از دستگیره بالایی در دست بگیری. ترکیب این مدل کیف با استایل کلاسیک فوق العاده جذاب و دلنشین است.

مگان به استایل کردن با انواع کیف ها در رنگ ها و طرح های مختلف علاقه دارد اما شاید بهترین انتخاب های او همین کیف های کوچک قفل دار با رنگ های خنثی و تیره باشد.

مدل کیف

یکی از بهترین مدل کیف هایی که می توانی از استایل مگان مارکل الهام بگیری و بدرخشی، مدل های کوچک در دار هستند که شباهت زیادی به مدل قبلی دارند. با این حال این کیف صندوقی نیست و فرمی بیضی شکل دارد. قفل آن هم مخفی است. این کیف هم بند رودوشی ندارد و باید از دستگیره بالایی آن را به دست بگیری. البته اگر دوست داشته باشی می توانی به آن بند بلند هم آویزان کنی. این مدل کیف بسیار شیک و ساده است و ترکیب آن با استایل مینیمال فوق العاده به نظر می رسد.بهتر است رنگ های تیره را برای این کیف در نظر بگیری که بتوانی آن را به سادگی با آیتم های مختلف ست کنی. اینها برخی از مدلهای کیف به پیشنهاد مگان مارکل بود که با هم بررسی کردیم.

مدل کیف

منبع : منودلیار

نظر بدهید