گران‌ترین تبلیغات اینستاگرام
کافه خواندنی

۱۰ ستاره که گران‌ترین تبلیغات اینستاگرام را دارند

1.5Kبازدید

اینستاگرام تنها صفحه‌ای برای عکس گذاشتن و سرگرم کردم دیگران نیست؛ این شبکه اجتماعی، به دلیل حجم زیاد کاربرانی که دارد، تبدیل به فضایی برای تبلیغات و به بیانی فروشگاه آنلاین شده است. بسیاری از اینفلوئنسر‌ها از شهرت خود استفاده کرده و در ازای دریافت مبلغی، محصولات برند‌های دیگر را تبلیغ می‌کنند. به جز بلاگر و اینفلوئنسرها، ستاره‌ها نیز از شهرت خود استفاده کرده و از این طریق بر دارایی خود می‌افزایند؛ اما هزینه‌ای که آن‌ها می‌گیرند با هم متفاوت است. اگر دوست دارید با ۱۰ ستاره هالیوودی که برای تبلیغات در صفحه اینستاگرام خود بیشترین هزینه را می‌گیرند، آشنا شوید، با ما همراه باشید.

کندال جنر

گران‌ترین تبلیغات اینستاگرام

کندال جنر در حال حاضر یکی از بهترین سوپرمدل‌های جهان به حساب می‌آید. او شهرت خود را با حضور در برنامه تلویزیونی واقع‎نمای «پابه‌پای خانواده کارداشیان»‌ها به دست آورد و خیلی زود توانست در صنعت مد و فشن خودی نشان دهد. تصویر او روی جلد مجلات مشهوری، چون Seventeen، Vogue و Marie Claire چاپ شده است. علاوه بر آن، او روی دفیله‌های مشهوترین فشن شو‌های جهان راه رفته است. از این رو، طبیعی است که او برای تبلیغات در صحفه اینستاگرام خود رقم بالایی بگیرد. کندال برای هر پست تبلیغاتی خود ۵۰۰۰۰۰ دلار دریافت می‌کند.

لیونل مسی

گران‌ترین تبلیغات اینستاگرام

زمانی که شما به اینفلوئنسر‌های اینستاگرام فکر می‌کنید، احتمالا آخرین افرادی که به ذهن‎تان می‌رسند، ورزشکاران هستند؛ اما لیونل مسی، بازیکن فوتبال اهل آرژانیتن، نهمین ستاره‌ای است که بیشترین هزینه را برای تبلیغات در صفحه‎اش می‌گیرد. این ستاره ۳۲ ساله، ۱۱۲ میلیون فالوور در اینستاگرامش دارد، از این رو طبیعی است که برای تبلیغات، هزینه بالایی را دریافت کند. او برای هر پستی که در صفحه‎اش می‌گذارد، ۵۰۰۰۰۰ دلار دریافت می‌کند. در واقع هزینه تبلیغات او با کندال جنر برابر است.

نیمار

گران‌ترین تبلیغات اینستاگرام

نیمار بازیکن فوتبال برزیلی و یکی از پردرآمدترین اینفلوئنسر‌های جهان است. این ستاره که از سال ۲۰۰۳ تاکنون در زمینه فوتبال فعالیت دارد، اغلب به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان در نظر گرفته می‌شود؛ بنابراین طبیعی است که فالوور‌های او نیز به اندازه شهرتش باشند. او ۱۱۲ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و برای هر پستی که تبلیغ می‌کند، ۶۰۰۰۰۰ دلار می‌گیرد. شاید با این تعداد فالوور، پرداخت چنین مبلغی طبیعی باشد!

جاستین بیبر

گران‌ترین تبلیغات اینستاگرام

شکی نیست که جاستین بیبر یکی از تاثیرگذارترین ستاره‌های نسل خودش می‌باشد. در واقع او دست به هر کاری که بزند، از انتشار یک موزیک ویدیو گرفته تا ورود به یک رابطه جدید عاطفی، همیشه خبرساز می‌شود. از این رو، اینستاگرام او نیز همیشه فعال است. این ستاره هالیوودی برای هر پست تبلیغاتی که در صفحه‎اش منتشر کند، ۶۳۰۰۰۰ دلار می‌گیرد. برای او که سرمایه‌ای حدود ۲۶۵ میلیون دلار دارد، شاید این پول هیچ ارزشی نداشته باشد، اما مطمئن طرفداران زیادی را برای محصول تبلیغاتی‎اش جذب خواهد کرد.

راک

گران‌ترین تبلیغات اینستاگرام

دواین جانسون که ما او را بیشتر با اسم راک می‌شناسیم، در حال حاضر گران‌ترین بازیگر هالیوود است. تجربه ثابت کرده که او تاکنون هر پست تبلیغاتی که در صفحه‌اش گذاشته، نتیجه بسیار خوبی گرفته و فروش بالایی را برای آن برند به همراه داشته است. او علاوه بر فعالیت در عرصه سینما، یک ورزشکار حرفه‌ای نیز هست، از این رو سبک زندگی سالمی دارد و بسیاری از مردم او را به همین دلیل دنبال کرده و الگوی خود قرار می دهند. او ۱۴۷ میلیون فالوور در اینستاگرامش دارد و برای هر تبلیغی که می‌کند، ۶۵۰۰۰۰ دلار می‌گیرد.

بیانسه

گران‌ترین تبلیغات اینستاگرام

آیا تا به حال دیده‎اید که بیانسه در اینستاگرامش تبلیغ کند؟ بله. اما تبلیغات او با تبلیغات دیگران فرق دارد. در واقع تبلیغات او به گونه‌ای است که شما احساس نمی‌کنید او در حال تبلیغ است. در واقع او این کار را به قدری حرفه‌ای انجام می‌دهد که گویی خودش در حال استفاده از آن برند یا محصول می‌باشد. لباس آدیداسی که او به تن کرده را به یاد دارید؟ هیچ عکسی از او در حال تبلیغ ویتامین یا مخلوط کن نمی‌بینید. بیانسه که در حال حاضر یکی از قدرتمندترین سلبریتی‌های جهان است، برای هر پستی تبلیغاتی‎اش ۷۰۰۰۰۰ دلار می‌گیرد. مطمئنا برای برندهایی که به دنبال فروش بیشتری هستند، این رقم ارزشش را دارد.

کیم کاردارشیان

گران‌ترین تبلیغات اینستاگرام

کیم کارداشیان یکی از اسطوره‌های شبکه‌های اجتماعی است. او حتی کتابی را در این زمینه که چگونه شبکه‌های اجتماعی می‌توانند موجب پیشرفت کار و درآمدزایی شوند، نوشته است. او خودش هم از طریق اینستاگرام توانست بر شهرت‎ و ثروتش بیافزاید و خود را الگویی برای فالوورهایش قرار دهد. او بر عکس بیانسه، تبلیغ هر برندی را که خودش قبول داشته باشد، می‌کند. اگر به صفحه اینستاگرام او نگاهی بیاندازید خواهید دید که او از چای‌های لاغری تا سفید کننده دندان و ویتامین‌های مختلف را تبلیغ کرده است. او برای هر کدامیک از این پست‌ها ۷۲۰۰۰۰ دلار می‌گیرد.

کریستیانو رونالدو

گران‌ترین تبلیغات اینستاگرام

چه کسی باور می‌کند که یک فوتبالیست در شبکه‌های اجتماعی انقدر موفق باشد؟ کریستیانو رونالدو که یکی از بیشترین فالوور‌های جهان را در اینستاگرامش دارد، در زمینه تبلیغات نیز بسیار فعال است. این فوتبالیست پرتغالی با ۱۷۲ میلیون فالوور در اینستاگرام، برای هر پستی تبلیغاتی که منتشر می‌کند، ۷۵۰۰۰۰۰ دلار می‌گیرد.

سلنا گومز

گران‌ترین تبلیغات اینستاگرام

ما نام ملکه اینستاگرام را به سلنا گومز داده‎ایم، از این رو که برای چندین سال متوالی بیشترین فالوور را در اینستاگرام داشته است. البته او اخیرا و به طور موقت اپلیکیشن اینستاگرام را از روی گوشی‎اش پاک کرده و گفته که این شبکه اجتماعی او را افسرده کرده است. با این اوصاف او برای هر پست تبلیغاتی که در صفحه‎اش به انتشار می‌گذاشت، ۸۰۰۰۰۰ دلار می‌گرفت.

کایلی جنر

گران‌ترین تبلیغات اینستاگرام

آیا فکرش را می‌کردید که کایلی جنر گران‌ترین تبلیغات اینستاگرام را دارد؟ البته جای تعجبی ندارد، زیرا زندگی کارداشیان‌ها و درآمدشان بیشتر از طریق همین شبکه اجتماعی می‌چرخد. کایلی جنر که این روز‌ها مشهورترین و ثروتمندترین عضو خانواده کارداشیان‌ها شده، برای هر پست تبلیغاتی در صفحه اش ۱ میلیون دلار می‌گیرد. در واقع اگر او در ماه چند تبلیغ داشته باشد، دیگر نیازی به کار‌های دیگر ندارد. مجله فوربز درآمد او را چیزی حدود ۹۰۰ میلیون دلار تخمین زده است.

منبع: therichest
منبع : برترین ها

نظر بدهید