10 زن زیبای جهان در سال 2019
کافه خواندنی

۱۰ زن زیبای جهان در سال ۲۰۱۹ به انتخاب «واندرلیست»

2.03Kبازدید

هر ساله از میان ستارگان، ۱۰ نفر به عنوان زیباترین زنان جهان معرفی می‌شوند که سال ۲۰۱۹ نیز از آن مستثنی نیست. البته جز زیبایی، فاکتور‌های دیگری، چون محبوبیت، شهرت، توانایی، موفقیت و… نیز اهمیت دارند که همگی بر این انتخاب تاثیرگذارند. اگر دوست دارید با ۱۰ زن برتر سال ۲۰۱۹ آشنا شوید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

امیلیا کلارک

10 زن زیبای جهان در سال 2019

امیلیا کلارک، زاده ۱۹۸۶، بازیگر انگلیسی است که بیشتر برای ایفای نقش دنریس تارگرین در مجموعه تلویزیونی «بازی تاج و تخت» شناخته شده است. او در فهرست زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۱۹ در رتبه ۱۰ قرار دارد. او به دلیل جذابیتی که دارد، توسط مجله ملی نام «ستاره فردای انگلیسی» نام گرفته است. تصویر او بار‌ها روی جلد مجلات مشهوری، چون «Rolling Stone» چاپ شده است. علاوه بر فعالیت بازیگری، این ستاره در زمینه فعالیت‌های بشردوستانه نیز فعال است. او سال‌ها به عنوان پرستار در انگلستان خدمت کرده است. زیبایی ظاهری و توانایی بازیگری او باعث شده که او جوایز زیادی را از آن خود کند. او در سال ۲۰۱۱، جایزه Ewwy را به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال درام برای نقش خود به عنوان دنریس تارگرین به دست آورد.

لین یون

10 زن زیبای جهان در سال 2019

لین یون، زاده ۱۹۹۶، هنرپیشه اهل چین است که در سال ۲۰۱۹ به عنوان یکی از جذاب‌ترین ستاره‌های زن جهان معرفی شده است. او نه تنها یکی از زیباترین زنان جهان بلکه از مشهورترین بازیگران چینی نیز می‌باشد. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به «پری دریایی» اشاره کرد. فیلم‌های «چنگیز خان» و «مرد رویایی» نیز از دیگر فیلم‌هایی بود که او در آن ایفای نقش کرده است. لین یون، با آن چشم‌های مشکی، پوست روشن و اندام ظریف و زنانه، یکی از جذاب‌ترین چهره‌ها در جهان به حساب می‌آید.

کاترین لانگفورد

zibatarin-zanan-jahan (3)

کاترین لانگفورد هنرپیشه استرالیایی است. او پس از تحصیل، تصمیم گرفت که به حرفه بازیگری روی بیاورد. البته او از هر مدرسه‌ای که برای بازیگری ثبت نام کرده بود، به دلیل سن کم و نداشتن تجربه کافی رد شد. او بیشتر برای بازی در نقش هانا بیکر در «۱۳ دلیل برای اینکه» که بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده، شناخته می‌شود. کاترین برای بازی در نقش هانا بیکر در هفتاد و پنجمین مراسم گلدن گلوب نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن در سریال درام در سال ۲۰۱۸ شد و این افتخار را در بیست و دومین دوره جایزه ستلایت نیز تکرار کرد. از دیگر آثار او می‌توان به فیلم «با عشق»، «سایمون» و فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» اشاره کرد. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان هشتمین زن زیبایی جهان شناخته شده است.

پریانکا چوپرا

10 زن زیبای جهان در سال 2019

پریانکا چوپرا، زاده ۱۹۸۲، هنرپیشه هندی و چهره سرشناس بالیوود است. از جمله فیلم‌های او می‌توان به «دان: تعقیب دوباره آغاز می‌شود»، «دان۲: تعقیب ادامه می‌یابد»، «کریش» و سریال «کوانتیکو» اشاره کرد. او در سال ۲۰۰۸ با بازی در فیلم‌های «دوستانا» و «فشن» ثابت کرد که بهترین بازیگر حال حاضر سینمای هند است. پریانکا در سال ۲۰۰۸ به خاطر بازی چشمگیرش در فیلم فشن جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنواره فیلم فیر و دیگر جشنواره‌های بالیوود دریافت کرد. او که سال گذشته عنوان «Miss World» را از آن خود کرد، بار دیگر در سال ۲۰۱۹ توانست به عنوان زیباترین زن آسیایی جهان شناخته شود. جدا از تمام زیبایی و استعداد‌های او، از زمانی که چوپرا با نیک جوناس خواننده و بازیگر آمریکایی ازدواج کرد، توجهات بیشتری به را سمت خود جلب کرد.

نانا

10 زن زیبای جهان در سال 2019

نانا، متولد ۱۹۹۱، خواننده، هنرپیشه، و مدل اهل کره جنوبی ست که قبلا عضو یک گروه دخترانه بود. او نه تنها در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ جز صد زن زیبای جهان شناخته شد، بلکه در سال ۲۰۱۹ نیز بار دیگر رتبه ششم را در میان جذاب‌ترین زنان سال از آن خود کرد. او در فیلم هایی، چون «Go Lalal Go ۲» ایفای نقش کرده است، اما حضور او در مجموعه تلویزیونی «Real Men» موجب شهرت اش شد و باعث شد که او نقش‌های مهمتری را به عهده بگیرد و بیشتر بدرخشد. «Four Me» و «Ggoon» از فیلم‌هایی بود که نانا در آن در کنار بازیگران مشهور ایفای نقش کرد.

دیپیکا پادوکونه

10 زن زیبای جهان در سال 2019

دیپیکا پادوکونه مدل و بازیگر بالیوودی ست که بیشترین درآمد را در میان بازیگران بالیوود دارد. او پنجمین رتبه را در میان زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۱۹ به خود اختصاص داده است. او نماد جذابیت در هند است و بار‌ها در مسابقات هند مقام اول زیبایی را از آن خود کرده است. چهره زیبا، قد بلند، چشم‌های گیرا و لبخند همیشگی او باعث شهرت و محبوبیت این ستاره بالیوودی شده است. پادوکونه نه تنها در بالیوود، بلکه در هالیوود نیز شهرت زیادی دارد و به عنوان سمبل زیبایی شناخته می‌شود. او برای برند‌های مشهوری، چون ووگ، پپسی، نسکافه، تیسوت و سونی کار مادلینگ انجام داده است.

آنا د آرماس

10 زن زیبای جهان در سال 2019

آنا د آرماس، متولد ۱۹۸۸، بازیگر کوبایی است که بیشتر به خاطر نقش هایش در «مدرسه شبانه‌روزی» و «افسانه هیسپانیا» شهرت دارد. او در ۱۴ سالگی، برای ورود به مدرسه ملی هنر در کوبا انتخاب و در رشته تئاتر فارغ التحصیل شد و از سن ۱۶ سالگی شروع به بازیگری کرده است. او آنقدر در این کار پیشرفت کرد تا توانست نامش را در میان ستاره‌های مطرح جهان ثبت کند. حال نام او در فهرست زیباترین زنان سال ۲۰۱۹ در رتبه چهارم قرار دارد. آنا در حال حاضر در کالیفرنیا زندگی و در هالیوود کار می‌کند و یکی از جذاب‌ترین زنان هالیوودی به شمار می‌رود.

سلنا گومز

10 زن زیبای جهان در سال 2019

سلنا گومز، متولد ۱۹۹۲، بازیگر و خواننده و طراح مد اهل آمریکا است. او زمانی که تنها ۷ سال داشت، برای نخستین بار در نقش جایانا در فیلم «بارنی و دوستان» ظاهر شد. او بیشتر به خاطرِ بازی در نقش آلکس روسو در مجموعه کمدی «جادوگران محله ویورلی» از شبکه دیزنی به شهرت رسید. او پس از این که وارد عرصه بازیگری شد، بر شهرت و محبوبیت اش افزود به طوری که اکنون جزو سومین زن زیبای جهان شناخته می‌شود. سلنا با چهره معصوم و زیبایی طبیعی اش توانسته خودش را در دل افراد زیادی جا کند. علاوه بر استعداد بازیگری و خوانندگی، او در فعالیت‌های خیرخواهانه زیادی نیز شرکت کرده است. در سال ۲۰۰۸ میلادی او سفیر یونیسف شد و برای کمک به کودکان به کشور‌های مختلفی، چون غنا سفر کرد. او در حال حاضر بیشترین فالوور را در اینستاگرام نسبت به دیگر ستاره‌ها دارد.

لیزا سوبرانو

10 زن زیبای جهان در سال 2019

لیزا سوبرانو، متولد ۱۹۹۸، خواننده، مدل و هنرپیشه اهل فیلیپین است که از سال ۲۰۱۰ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. او نه تنها در سال ۲۰۱۶، بلکه امسال نیز جزو ده زن زیبای جهان شناخته شده است. او کارش را از تلویزیون و فیلم هایی، چون «Wansapanataym» و «Kung Ako’y Iiwan Mo» آغاز کرد و کم کم جای خود را در میان ستاره‌های مشهور باز کرد. او در فیلم کمدی درام «My Ex and Whys» نیز به خوبی درخشیده است. لیزا یکی از تاثیرگذارترین مدل‌های جهان به حساب می‌آید، به طوری که تصویرش روی جلد مشهورترین مجلات جهان چاپ شده است.

هانده ارچل

10 زن زیبای جهان در سال 2019

هانده ارچل بازیگر، مجری و مدل ترکیه ای، متولد سال ۱۹۹۳ در استانبول، است. او دو ملیتی می‌باشد، یعنی پدرش ترکیه ایی و مادرش آلمانی ست. از نقش‌های مهم او می‌توان به بازی در نقش هازال سانجاک در سریال «مروارید سیاه» در مقابل تولگاهان ساییشمان و حیات اوزون در سریال «عشق حرف حالیش نمیشه» در مقابل بوراک دنیز و هم چنین بازی در نقش سلین در سریال «دختران آفتاب» در مقابل تولگا ساریتاش و در سریال «تکه‌های شکسته» در مقابل علی پیری و انگین آکیورک و ارکان پتکایا ایفای نقش کرده است. نام هانده ارچل در لیست ۱۰ زن زیبای جهان رتبه یک را به خود اختصاص داد. او، یکی از با استعدادترین زنان کشورش است که برای مشهورترین برند‌های جهان کار مادلینگ کرده است.

منبع : wonderslist
منبع : برترین ها

نظر بدهید