گوشواره فرینجی یا ریش ریشی
کافه خواندنی

گوشواره فرینجی یا ریش ریشی

3.14Kبازدید

گوشواره‌ فرینجی یا ریش ریشی از ریشه هایی با جنس‌های مختلف مانند نخ، زنجیر، مونجوق و مهره و یا کاموا است. شاید در نگاه اول تکه‌ای نخ به نظرتان جذاب نیاید، ولی این گوشواره‌ها به شیک ترین شکل ممکن ست می‌شوند. هرچه بزرگتر و با جزئیات بیشتر بهتر !

نکاتی برای ست کردن گوشواره فرینجی

در استفاده از این گوشواره ها باید دقت کنید. یک محدوده ۲۰ سانتی بالا و پایین گوشواره را خالی تر، سبک تر  و مینیمال تر بپوشید.از لباس ساده به همراه رنگ های خنثی استفاده کنید. تصور کنید ، گوشواره فرینجی شما مرکز یک دایره به شعاع بیست سانتی متر است. هرچه در این دایره قرار می‌گیرد نباید توجه را از گوشواره بردارد. اگر به یک مهمانی عصر می‌روید ، استفاده از یک بلوز آف شولدر (سرشانه این بلوزها خالی است) به شما توصیه می‌شود.

گوشواره فرینجی یا ریش ریشی

این لباس‌‌ها کمترین توجه را به خود و بیشترین توجه را به شانه شما که گوشواره تان برروی آن است قرار می‌دهند. سعی کنید با این مدل گوشواره موهایتان را ساده و صاف کنید. اگر موهایتان را فر میکنید با موج های کمتر و مرتب باشد.

استایل مونوکروم

کت و شلوارهای تک رنگ با استایل مونو کروم نیز ترند این فصل هستند.در کنار لباس تک رنگ استفاده از گوشواره‌ فرینجی توصیه می‌شود.

  • در کنار گوشواره فرینجی بهتر است از اکسسوری دیگری استفاده نکنید.
  • در صورتی که از اکسسوری دیگری استفاده می‌نمایید از اکسسوری‌های ظریف، ساده و مینیمال انتخاب کنید.
  • سعی کنید در ست کردن سایر اکسسوری‌ها با گوشواره فرینجی از رنگ‌های استیل استفاده کنید
    ” به عنوان مثال اگر یک دستبند و گردنبند را با گوشواره فربنجی ست می‌کنید هر دو را ساده و استیل یک رنگ انتخاب بفرمایید “

استایل کژوال

در استایل کژوال به همراه شلوار جین و هر بالاتنه رنگی خنثی ست مناسبی است.در ست های کژوال می‌توانید کفش و گوشواره تان را با هم ست کنید.سعی کنید در کنار گوشواره فرینجی از شال‌های ساده استفاده بفرمایید.بهتر است از جنس‌هایی مانند حریر در شالتان استفاده کنید که هم سبک و هم مینیمال باشد.
انواع رنگ‌های تابستانی گوشواره‌های فرینجی و جنس نخ های نازک تر برای فصل گرما مناسب هستند. همچنین جنس نخ های کاموایی با رنگ‌های زمستانی برای فصل سرما مناسبند.

لباس طرحدار و رژ لب

اگر لباس بالاتنه شما طرحدار است، از رنگ پس زمینه لباستان برای گوشواره استفاده کنید. مانند عکس که پس زمینه بلوز گلدار را با گوشواره همرنگ ست کرده است.همچنین می‌توانید با همین لباس از گوشواره و رژ لب قرمز استفاده کنید.پس به همین ترتیب از رنگ‌های استفاده شده در طرح لباستان استفاده کنید.ست کردن رنگ رژ با گوشوارتان ست خوبی را می‌سازد.چرا که یک خط فرضی از گوش به لب شما و گوش دیگرتان کشیده می‌شود.این امر باعث می‌شود به راحتی شما شعاع دو دایره فرضی را به هم وصل کنید. فشن همیشه با  هندسه رابطه خوبی برقرار می‌کند.

گوشواره فرینجی یا ریش ریشی

تسل چیست ؟

به این مدل گوشواره تسل ایرینگ یا گوشواره تسل دار نیز گفته می‌شود.علت این نام گذاری اسم تسل یا در واقع همان گلوله کاموایی یا نخی موجود در این گوشواره هاست. به این گلوله کاموایی یا نخی تسل گفته می‌شود.

منبع: بانی مد

نظر بدهید