کیف های کلاسیک
کافه خواندنی

کیف های از مد نیافتادنی از کدام برند ها هستند

1.97Kبازدید

صنعت مد و فشن برای هر مد یا ترند جدید که ارائه می شود نوعی اعتبار یا ارزش قائل است؛ این که فلان طراح از فلان برند توانسته است برای مثال کیف فوق العاده ای ارائه دهد که برای ۶ یا ۱۲ یا حتی ۱۸ ماه آینده محبوب و پر طرفدار است جای خود دارد ولی معمولاً برای خرید یک کیف برند تحت تأثیر ترند ها قرار نمی گیری و ترجیح می دهی بر روی آیتمی سرمایه گذاری کنی که می دانی امتحان خود را پس داده است و قرار است حالا حالا ها مهمان کمد لباس هایت باقی بماند.
در این میان برای مثال همیشه مدل کیف های خاص از برخی برند های مخصوص وجود دارند که به قدری شیک، کلاسیک و اصیل هستند که با اطمینان بتوانی برای تهیه آن ها اقدام کنی.
به همین منظور در این مقاله می خواهم چند نمونه از این کیف های کلاسیک را به شما معرفی کنیم پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا با کلاسیک ترین کیف های از مد نیافتادنی که حالا حالا با شما خواهند بود، آشنا شوید.

کیف کلاسیک مدل جعبه ای برند Celine

کیف های کلاسیک

کیف کلاسیک مدل جعبه ای برند Celine از زمانی که برای اولین بار توسط مدیر خلاقیت این برند عرضه شد تا کنون تغییرات جزئی ولی زیادی کرده است ولی فرم کلاسیک و شیک جعبه ای مانند هنوز هم حفظ شده است.

کیف مدل Marmont از برند گوچی

کیف های کلاسیک

کیف مدل Marmont یکی از کیف های مدل کلاسیک برند ایتالیایی گوچی به شمار می رود که مدیر خلاقیت فوق خلاق این برند یعنی الساندرو میکله در کمپین تبلیغاتی هیولا گوچی ارائه داد که با موفقیت و استقبال چشمگیری نیز مواجه شد. جنس مخملی این کیف گوچی محبوب ترین و پر طرفدار ترین کیف مدل Marmont این برند از سال ۲۰۱۶ میلادی که برای اولین بار ارائه شد، شناخته شده است.

کیف مدل نیم دایره ای از برند APC

کیف های کلاسیک

کیف مدل نیم دایره ای از برند APC که به مدل half-moon هم شناخته می شود، یکی از کلاسیک ترین، ساده ترین و همچنین شیک ترین کیف های مدل نعل اسبی به شمار می رود. فرم مینیمال یک کیف نسبتاً کوچک که به صورت اریب استایل می شود موجب می گردد که به راحتی می توانی با هر تیپی که بخواهی آن را استفاده کنی.

کیف مدل جعبه ای برند Mark Cross

کیف های کلاسیک

برند مارک کراس (Marc Cross) یک برند قدیمی آمریکایی به شمار می رود که در سال ۲۰۱۰ میلادی مجدد شروع به کار کرده است و دوباره تمام کیف های نوستالژیک خود از جمله کیف های مدل جعبه ای مشهور این برند را ارائه داد تا دوباره شاهد حضور پر رنگ این مدل کیف های پر طرفدار کلاسیک در سطح شهر های مختلف باشی.

کیف مدل Hammock برند Loewe

کیف های کلاسیک

جی. وی. اندرسون (J.W. Anderson) دپارتمان کیف های دستی برند Loewe را به بهترین و محبوب ترین بخش کلکسیون های این برند تبدیل کرده است ولی داستان کیف های مدل Hammock برند Loewe کاملاً جدا است چرا که این مدل کیف داستان طلایی خود را دارد؛ این مدل کیف هم به عنوان کیف دوشی و هم کیف دستی مورد استفاده می گیرد و طراحی آن به صورتی است که جزو کیف های کاربردی و جادار به حساب می آید که این روز ها در رنگ ها و بافت های مختلف به بازار عرضه شده است.

کیف مدل ۲.۵۵ برند Chanel

کیف های کلاسیک

کیف مدل ۲.۵۵ برند Chanel نیاز به معرفی ندارد؛ هرکسی که حتی ذره ای با دنیای مد و فشن برند فرانسوی و لاکچری شنل آشنایی داشته باشد این مدل کیف را به خوبی می شناسد چرا که این کیف را می توان به جرآت مشهور ترین کیف جهان معرفی کرد که برای اولین بار در سال ۱۹۵۵ میلادی رونمایی شد. اگر می خواهی روی کیف برند سرمایه گذاری کنی که مطمئن باشی تا مدت ها مهمان کمد لباس هایت است، کیف ۲.۵۵ شنل یکی از بهترین گزینه ها برای تو خواهد بود.

کیف مدل Iside برند Valextra

کیف های کلاسیک

برند لاکچری – ایتالیایی Valextra یک برند تولید کننده کیف های دستی زنانه است که در سال ۱۹۳۷ میلادی افتتاح شد و کیف مدل Iside این برند به نوعی امضا این برند به شمار می رود و یکی از مشهور ترین و لاکچری ترین کیف های Valextra نیز است. این کیف طراحی کلاسیک مثلث مانند دارد.

نظر تو در مورد کیف های ارائه شده در این مقاله چیست؟ کدام یک از این مدل ها را دوست داری؟ به نظرت جای کدام کیف ها از چه برندی در این فهرست خالیست؟

منبع : منودلیار

نظر بدهید