کیف‌های کلاسیک زنانه از برندهای مختلف
کافه خواندنی

کیف‌های کلاسیک زنانه از برندهای مختلف را بشناسید

2.07Kبازدید

کلاسیک به هر چیزی گفته می‌شود که با گذشت زمان کهنه و قدیمی نمی‌شود و حتی بر ارزش آن نیز افزوده می‌شود. کیف‌های کلاسیک کیف‌هایی هستند که توسط برندهای معتبر طراحی و تولید شده‌اند، تاریخچه شاخصی دارند و دارای هویت و اصالت هستند. کیف‌های کلاسیک در تمام دوره‌ها مد روز هستند و یک اکسسوری باارزش و کامل کننده استایل به شمار می‌روند. اما کدام کیف‌ها در دسته کیف‌های کلاسیک قرار می‌گیرند؟ این سوالی است که در این مطلب به آن پاسخ خواهیم داد و برترین و زیباترین کیف‌های کلاسیک از برندهای مختلف را به شما معرفی خواهیم کرد تا این کیف‌ها را که همیشه مد روز و پرطرفدار هستند بهتر بشناسید.

کیف دوشی شانل از محبوب‌ترین کیف‌های کلاسیک

کیف دوشی شانل

کمتر کسی را می‌توان یافت که با دنیای مد و فشن آشنایی داشته باشد اما کیف دوشی شانل را به عنوان یکی از کیف‌های کلاسیک و محبوب در دهه‌های گذشته نشناسد. این کیف زیبا و کاربردی تاریخچه‌ای بلند بالا دارد، کیف دوشی شانل در فوریه ۱۹۵۵ توسط کوکوشانل طراحی شد و نام ۲.۵۵ را به خود گرفت. در دهه ۱۹۸۰ این کیف توسط کارل لگرفلد بازطراحی شد و تغییراتی جزئی در آن به وجود آمد و شکل مدرن‌تری به خود گرفت. البته این کیف سایزبندی‌های مختلفی دارد و قیمت آن‌ها از سه هزار دلار آغاز می‌شود و یک کیف لاکچری و بسیار گران قیمت محسوب می‌شود.

کیف باگت از برند فندی

کیف فندی

کیف باگت فندی از کیف‌های کلاسیک نسبتا جدید است که در سال ۱۹۹۷ طراحی شد اما این مدل آن قدر موفق بود که فشن دهه ۹۰ را شکل داد. کیف باگت فندی کیفی کوچک و رسمی است که در سریال محبوب جنسیت و شهر به مردم معرفی شد و با وجود این که کیفی گران قیمت بود اما به سرعت به فروش رفت و نایاب شد. امروز نیز این کیف در طرح‌ها و مدل‌های مختلف تولید می‌شود و می‌تواند کامل کننده استایل رسمی و مجلسی شما باشد.

کیف کلی از برند هرمس

کیف هرمس

شاید وقتی صحبت از کیف‌های کلاسیک برند هرمس شود همه به کیف مدل بیرکین فکر کنند اما کیف مدل کلی قدیمی‌تر و کلاسیک تر است. این کیف در دهه ۱۹۳۰ معرفی شد اما زمانی به شهرت رسید که گریس کلی ملکه موناکو و بازیگر سابق هالیوود از آن به عنوان کیف روزمره خود استفاده کرد. از آن زمان کیف کلی جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کیف‌های زنانه لاکچری بوده است.

کیف پازل از برند لوئه وه

کیف لوئه وه

برندی که پا جای پای برندهایی مثل شانل و هرمس گذاشت و یک کیف کلاسیک جدید به دنیای مد معرفی کرد برند لوئه وه بود. کیف مدل پازل از این برند در مجموعه بهار و تابستان لباس‌های مردانه سال ۲۰۱۵ معرفی شد و از همان زمان در لیست درخواستی بسیاری از سلبریتی‌ها و علاقمندان قرار گرفت. این کیف الگوی بسیار پیچیده‌ای دارد از ۴۱ تکه مختلف چرم تشکیل شده است که با جزئیات فراوان و کار دست ساخته می‌شود.

کیف مونوگرام سن لوران از زیباترین کیف‌های کلاسیک

کیف سن لوران

کیف مونوگرام از برند ایو سن لوران جزو محبوب‌ترین کیف‌ها میان سلبریتی‌ها و بلاگرهای مد و فشن بوده است. شاید کیف‌هایی که لوگوی بزرگی دارند معمولا چندان شیک به نظر نرسند اما این کیف یک استثنا است. این کیف تنها محصول برند سن لوران است که هنوز هم از حرف Y روی لوگوی آن استفاده می‌شود و شاید رمز موفقیت ادامه‌دار آن نیز در همین باشد.

کیف NeverFull از برند لویی ویتون

کیف لویی ویتون

تعداد زیادی از کیف‌های برند لویی ویتون در دسته کیف‌های کلاسیک قرار گرفته‌اند و در دنیای مد ماندگار شده‌اند که یکی از آن‌ها کیف نه ور فول است. این کیف همان طور که از نامش پیدا است ظرفیت بسیار زیادی دارد و هرگز پر نمی‌شود. این کیف شیک و زیبا، نه تنها کلاسیک و ماندگار است بلکه یک کیف کاربردی و روزمره هم به شمار می‌رود که قیمت آن حدود ۱۰۰۰ دلار است.

کیف درو از برند کلوئه

کیف کلوئه

کیف مدل Drew از برند کلوئه در واقع بازسازی از یک کیف کلاسیک دیگر به نام کیف مدل پدینگتون است که چندین سال قبل توسط همین برند معرفی شد. این کیف‌ها در دسته کیف‌های زینی قرار می‌گیرند و سبک و کاربردی هستند. کیف درو در سال ۲۰۱۴ تولید شد و چرمکاری سطح بالا و قطعات فلزی زیبای روی آن باعث پرفروش شدن و محبوبیت آن شد که هنوز هم ادامه دارد.

کیف Sam از برند کیت اسپید

کیف کیت اسپید

اگرچه کیت اسپید چند ماه پیش به زندگی خود پایان داد اما آثاری که از خود به جا گذاشت همچنان ماندگار هستند. یکی از این آثار، کیف سم است که در سال ۱۹۹۳ طراحی شد و پایه گذار موفقیت این برند بود. در سال ۲۰۱۸ در بیست و پنجمین سالگرد تولید کیف سم، این کیف مجددا طراحی شد و با تغییراتی جزئی حالتی مدرن‌تر و به روزتر به خود گرفت.

کیف متلسه از برند میومیو

کیف میومیو

وقتی میوچیا پرادا برند دوم خود را با نام میومیو در سال ۱۹۹۳ راه اندازی کرد کمتر کسی فکر می‌کرد این برند به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند و تصور می‌شد که میومیو برای همیشه زیر سایه پرادا باقی بماند. اما با معرفی محصولات عالی و ماندگاری مثل کیف Matelassé این پیش بینی‌ها غلط از آب درآمد. کیف متلسه فرمی ساده اما جذاب دارد که باعث می‌شود هرگز فراموش نشود و از مد نیفتد.

کیف جت ست از برند مایکل کورس

کیف مایکل کورس

اگر بخواهیم موفق‌ترین کیف سال‌های اخیر را معرفی کنیم این عنوان بدون تردید به کیف جت ست از برند مایکل کورس تعلق می‌گیرد. کیف جت ست به لطف کاربردی بودن، جادار بودن و زیبایی و سادگی همه کیف‌های کلاسیک را پشت سر گذاشته و به محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کیف در فصل‌های گذشته تبدیل شده است. قیمت این کیف هم نسبت به کیف‌های کلاسیک دیگر مناسب است و می‌توان در تخفیف‌های آخر سال آن را با قیمت‌هایی بسیار مناسب‌تر تهیه کرد.

کیف سوهو از برند گوچی

کیف گوچی

برند گوچی در سال‌های اخیر در دنیای مد و لباس حرف اول را می‌زند و این موفقیت را مرهون خلاقیت‌ها و نوآوری‌های طراح خود، الساندرو میکل است. اکسسوری‌های این برند مثل کمربند، کفش و البته کیف همیشه جزو شاخص‌ترین و پرفروش‌ترین اکسسوری‌های زنانه بوده‌اند و خیلی زود به فروش می‌رسند. یک نمونه از این اکسسوری‌ها کیف سوهو است که یک کیف زیبا و کاربردی و کامل کننده هر استایلی است.

کیف چلسی هوبو از برند کوچ

کیف کوچ

اگر به دنبال یک کیف مینیمالیستی هستید برند کوچ همیشه بهترین انتخاب‌ها را پیش روی شما قرار می‌دهد. یکی از این کیف‌های ساده، کیف چلسی هوبو است که از کیفیتی فوق العاده برخوردار است و برای کسانی که می‌خواهند کیفی روزمره اما سطح بالا داشته باشند بهترین گزینه به شمار می‌رود. قیمت این کیف حدود ۴۰۰ دلار است.

کیف بیس واتر از برند مالبری

کیف مالبری

مالبری جزو برندهایی است که در سال‌های اخیر کیف‌هایی زیبا و ماندگار تولید کرده است و کیف Bayswater هم یکی از آن‌ها است. این کیف در سال ۲۰۰۲ توسط نیکولاس نایتلی طراحی شد و در مدت کوتاهی به یک کیف محبوب تبدیل شد که هرگز از مد نمی‌افتد و فرم ساده و شاخص آن استایل شما را همیشه مد روز و زیبا نگه خواهد داشت.

کیف تریو از برند سلین

کیف سلین

کیف Trio از برند سلین یک کیف شیک، کاربردی و ساده اما زیبا است که در دسته کیف‌های کوچک قرار می‌گیرد. این کیف برای خانم‌های مدرنی که از طرفداران و مشتریان برند سلین هستند بهترین انتخاب است و با سه قسمت مجزایی که دارد می‌تواند یک کیف جادار و کاربردی برای استفاده روزمره باشد. قیمت این کیف حدود ۱۰۰۰ دلار است.

کیف پیرس از برند J.W Anderson

کیف J.W Anderson

مدت زیادی از معرفی کیف Pierce از برند اندرسون نمی‌گذرد اما در همین مدت کوتاه هم به کیف روزمره سلبریتی‌ها و بلاگرهای مد و فشن تبدیل شده است. در واقع در سال ۲۰۱۶ بود که جی. دبلیو اندرسون در نمایش مد خود از کیف پیرس پرده برداری کرد و اما با طراحی جذاب و حلقه زیبایی که روی خود داشت قلب همه را ربود و به یک کیف ماندگار تبدیل شد.

کیف موتورسیکلت بالنسیاگا از برترین کیف‌های کلاسیک

کیف موتورسیکلت بالنسیاگا

نیکلا گسکیه در سال ۲۰۰۰ کیف موتورسیکلت را برای برند بالنسیاگا طراحی کرد. این کیف در ابتدا چندان مورد استقبال قرار نگرفت و مشتریان کیف‌های دارای فرم و ساختار را به این کیف نرم و بی‌شکل ترجیح دادند. اما به مرور زمان کیف موتور سیکلت قابلیت‌های خود را نشان داد و به یک کیف محبوب تبدیل شد که هنوز هم با وجود قیمت ۱۵۰۰ دلاری پرفروش و پرطرفدار است.

کیف لیدی دیور از برند دیور

کیف لیدی دیور

کیف لیدی دیور در سال ۱۹۹۴ متولد شد و از ابتدا قرار بود که یک کیف کلاسیک و ماندگار باشد. البته نام اصلی این کیف “چوچو” بود که در زبان فرانسوی به معنای “محبوب” است. اما نام لیدی دیور زمانی به این کیف اطلاق شد که پرنسس دایانا شاهزاده ولز از این کیف استفاده کرد. از آن زمان همه ساله درخواست‌ها برای خرید این کیف افزایش می‌یابد و از کیف‌های محبوب و کپی شده در جهان است.

کیف گالریا از برند پرادا

کیف پرادا

این کیف توسط برند پرادا، گالریا نامیده شد اما با نام سافیانو هم شناخته می‌شود که به تکنیک ساخت چرم و فلزات آن اشاره دارد. بافت خاصی که روی این کیف شکل گرفته است ماندگاری و دوام آن را افزایش داده و آن را ضدآب کرده و از ایجاد خش روی کیف جلوگیری می‌کند، بنابراین بهترین انتخاب برای خانم‌های فعال است.

 

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)

نظر بدهید