کرم‌ پودر‌ مخصوص پوست‌ آکنه‌ دار
کافه زیبایی

کرم‌ پودر‌هایی مخصوص پوست‌ های آکنه‌ دار

2.34Kبازدید

افراد مبتلا به آکنه و بیماری‌های پوستی این‌چنینی و جوش‌های بزرگ و قرمز رنگی که جلوه‌ خوبی ندارند هم در بعضی مواقع احتیاج دارند که از کرم پودر استفاده کنند. اگرچه استفاده از کرم‌ پودر برای افرادی که مشکلات پوستی دارند، مناسب نیست ولی کرم‌ پودر‌هایی هستند که در عین پوشش‌دهی و کاور خوبی که دارند، نسبت به آکنه دوستانه عمل می‌کنند و مشکلی برای پوست شما ایجاد نمی‌کنند. در این مطلب ما کرم‌پودر‌هایی را از برند‌های مختلف به شما معرفی می‌کنیم که برای پوست‌های آکنه‌دار مناسب هستند و به‌راحتی آنها را کاور می‌کنند.

کرم‌ پودر‌ مخصوص پوست‌ آکنه‌ دار

Lune + Aster Real Glow Skin Tint

اکثر افرادی که با آکنه دست‌وپنجه نرم می‌کنند، با این مسئله مشکل دارند که آرایش سنگین داشته باشند و کرم‌ پودر‌هایی که می‌زنند، گاهی پوست صورت آنها را خفه می‌کند. به همین دلیل پیشنهاد ما این کرم‌ پودر سبک است، زیرا به‌گونه‌ای به نظر می‌رسد که انگار چیزی روی صورت شما نیست. این کرم‌پودر به شکلی است که می‌توانید بر اساس مقداری که روی پوست صورتتان می‌زنید، کاور آن را تنظیم کنید. طبق دیدگاه کسانی که این کرم‌پودر را استفاده کرده‌اند، می‌توان پیشنهاد داد که این کرم را با دست و انگشتان خود روی صورتتان پخش کنید.

کرم‌ پودر‌ مخصوص پوست‌ آکنه‌ دار

Flesh Firm Thickstick Foundation

این کرم‌ پودر با بافت کرمی که دارد و حالت استیکی مانندش برای زمان‌هایی که شما بیرون از خانه هستید و یک قسمت از جوش یا لکه‌های صورتتان معلوم است و می‌خواهید که آن را بلافاصله بپوشانید، بسیار کاربردی است. برای زدن این استیک نیازی به اسفنج‌های آرایشی یا براش نیست و به راحتی با انگشتان تمیز می‌توانید آن را روی صورت خود پخش کنید. همچنین از مزایای این کرم‌پودر این است که به‌دلیل استیکی‌بودن، آب نمی‌شود و کیف شما را کثیف نمی‌کند و به‌دلیل سایز کوچکی که دارد نیز به‌راحتی قابل‌حمل است.

کرم‌ پودر‌ مخصوص پوست‌ آکنه‌ دار

Estée Lauder Double Wear Hydr Makeup

یکی از مشکلات اساسی کرم‌پودرهای مات، چرب‌تر کردن پوست شما با گذر زمان است. یعنی پس از اینکه شما کرم‌پودر بسیار مات را روی پوست خود می‌زنید، باید انتظار داشته باشید که بعد از گذر چند ساعت پوستتان چرب‌تر شود و همین چربی‌های به‌وجودآمده، یکی از عوامل اصلی آکنه به‌ حساب می‌آیند. پس به‌جای استفاده‌ مداوم از کرم‌پودرهای بسیار مات که سبب جوش‌زدن پوستتان می‌شوند، به سراغ کرم‌پودر استی لادر بروید. این مدل کرم‌پودر از برند استی لادر در ترکیباتش گلیسیرین و هیالورونیک اسید دارد که هر دوی آن برای پوست شما خوب و ضروری است و در عین پوشانندگی برای پوستتان مشکلی ایجاد نمی‌کند.

کرم‌ پودر‌ مخصوص پوست‌ آکنه‌ دار

Burt’s Bees Goodness Glows Liquid

این برند را معمولا به‌خاطر بالم لب‌های با‌کیفیتی که دارد، می‌شناسند؛ اما لازم به ذکر است که این برند کرم‌پودر سبک با پوشش‌دهی بالای خوبی دارد که یک برق دوست‌داشتنی‌ای هم به پوست شما می‌دهد. در ضمن یکی از نکاتی که برای افراد آکنه‌دار و صاحب پوست‌های مستعد به جوش بسیار حائز اهمیت است، بدون اسانس‌بودن کرم‌پودر می‌باشد. منظور ما از بدون اسانس فقط عطری‌نبودن کرم‌پودر نیست، بلکه اسانس‌های موجود درون کرم‌پودر پوست شما را خشک و قرمز می‌کند و در بیشتر مواقع باعث جوش‌های بزرگ می‌شود. این کرم‌پودری که به شما معرفی کردیم از مواد طبیعی تشکیل شده است و اسانس و عطر درون آن وجود ندارد.

کرم‌ پودر‌ مخصوص پوست‌ آکنه‌ دار

Juice Beauty Phyto-Pigments

این کرم‌پودر ارگانیک و طبیعی، کاور و پوشش‌دهی بالایی برای پوشاندن جای آکنه‌های قدیمی یا جوش‌های بزرگ جدید دارد. این کرم‌پودر به‌گونه‌ای است که هر مقداری که به صورت خود بزنید، کاور بالاتری پیدا می‌کند. آنتی اکسیدان و خاصیت آبرسانی عصاره‌ نارگیل موجود در این کرم‌پودر به نرم‌تر‌کردن پوست شما کمک می‌کند.

کرم‌ پودر‌ مخصوص پوست‌ آکنه‌ دار

MAC Cosmetics Pro Longwear Nourishing Waterproof

یکی از کرم‌پودر‌هایی که ماندگاری بالایی دارد، علی‌الخصوص در فصل تابستان که با عرق و شرجی‌بودن هوا در بعضی مناطق روبه‌رو می‌شوید، کرم‌پودر مک ضدآب است. این کرم‌پودر به مدت ۳۶ ساعت روی صورت شما باقی می‌ماند البته از نظر کاور و پوشش‌دهی، اما تضمینی نیست که رنگ کرم‌پودر بعد گذر زمان تیره‌تر نشود یا بدون پودر و اسپری فیکس همچنان حالت اول خود را حفظ کند ولی از نظر کیفیت، این کرم‌پودر موردتایید خیلی از بیوتی‌بلاگر‌ها و آرایشگر‌هاست.

کرم‌ پودر‌ مخصوص پوست‌ آکنه‌ دار

Cover FX Custom Cover Drops

این کرم‌پودر سبک قطره‌چکانی که رنگ بسیار روشنی دارد، برای پوست شما می‌تواند مناسب باشد. یکی از مزایای این کرم‌پودر این است که شما با زدن یک قطره به کل صورت خود کاوری معمولی می‌دهید (البته اگر در آن روز پوست خوبی دارید و دنبال کاور بالایی نیستید). اگر دنبال کمی کاور بیشتر ولی در عین حال سبک هستید که در حدی باشد که سیاهی‌ها و لک‌ها را بپوشاند، می‌توانید دو قطره بزنید. اگر دنبال کاور بالا هستید قطعا ۳ قطره برای کل صورت شما لازم است. هم‌چنین اگر کرم‌پودری دارید که رنگ آن برای پوستتان تیره است، می‌توانید با این کرم مخلوط کنید تا رنگ روشنی به دست آورید.

کرم‌ پودر‌ مخصوص پوست‌ آکنه‌ دار

Stila Stay All Day Foundation

کانسیلر و کرم‌پودر استیلا برای کسانی که آکنه‌هایی با قرمزی بسیار زیاد و برجسته دارند که باعث می‌شود صورت آنها مدام قرمز باشد، مناسب است. این کرم‌پودر به اندازه‌ای کاور و پوشش‌دهی بالایی دارد که می‌تواند کل این جوش‌های قرمز و برجسته را بپوشاند. در ضمن در قسمت سر این کرم‌پودر، کانسیلری به رنگ هماهنگ با کرم‌پودر وجود دارد تا لک‌ها و سیاهی‌های صورت شما را به‌طور کامل بپوشاند.

کرم‌ پودر‌ مخصوص پوست‌ آکنه‌ دار

It Cosmetics Bye Bye Foundation

این کرم‌پودر با اس پی اف ۵۰ و کاور مناسب، گزینه‌ بسیار خوبی برای روز‌های آفتابی شماست. اما لازم به تذکر است که حتی با وجود استفاده از این کرم‌پودر، ضد‌آفتابی را که جزو روتین مراقبت از پوستتان است، فراموش نکنید. این کرم‌پودر با اس پی اف بالایی که دارد برای محافظت و مراقبت بیش از حد پوست شما کاربردی است. این کرم‌پودر از پوست صورت شما در برابر اشعه‌های مضر محافظت می‌کند.

کرم‌ پودر‌ مخصوص پوست‌ آکنه‌ دار

Becca Skin Love Weightless Blur

وقتی صحبت از آکنه می‌‌شود، به یاد لکه‌های به‌جامانده از جوش‌ها می‌افتیم که قطعا باید با کرم‌پودر مناسبی پوشانده شود. این کرم‌پودر علاوه بر شفاف‌سازی کل پوست، لکه‌های سیاه جوش‌هایی را که خوب شده‌اند، می‌پوشاند. کرم‌پودر بکا به پوست شما جلوه‌‌ای براق می‌دهد که حس شادابی را القا می‌کند.

کرم‌ پودر‌ مخصوص پوست‌ آکنه‌ دار

E.l.f. Acne Fighting

این مدل یکی از کرم‌پودر‌های دراگ‌استوری است که قیمت بسیار مناسبی دارد. ترکیبات این کرم‌پودر روغن گیاه چای و آلوئه‌ورا است که با خشکی پوست شما مبارزه کند. همچنین اسید سالیسیلیک در آن وجود دارد که آکنه‌های پوستتان را کاهش دهد. این کرم‌پودر کاور و پوشش‌دهی بالایی دارد و به‌راحتی با اسفنج‌های آرایشی یا براش روی صورت پخش می‌شود.

کرم‌ پودر‌ مخصوص پوست‌ آکنه‌ دار

Hourglass Immaculate Liquid Powder

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که در طول روز بینی‌ خود را با پنکک کاور می‌کنید تا عرق و چربی روی پوست بینی شما نمایان نشود؟ این کرم‌پودر قطعا برای شما مناسب است. پایه‌ یا بهتر است بگوییم بیس این کرم‌ پودر از خاک رس است و یک ظاهر مات و بدون نقصی به پوست صورت شما می‌دهد و همچنین کاور و پوشش‌دهی این کرم‌پودر بسیار قابل‌قبول است.

کرم‌ پودر‌ مخصوص پوست‌ آکنه‌ دار

Clinique Acne Solutions Liquid

یکی از کرم‌ پودر‌هایی که افرادی با مشکل آکنه عاشقش می‌شوند، این مدل از کرم‌پودر کلینیک است. این کرم‌پودر تمام لک‌ها و تیرگی‌های ایجادشده به‌وسیله جوش‌ها را می‌پوشاند و به‌راحتی آنها را پوشش می‌دهد و نمی‌گذارد صورت شما قسمت‌های قرمز داشته باشد. این کرم‌پودر حتما برای افرادی با مشکل آکنه پیشنهاد می‌شود.

کرم‌ پودر‌ مخصوص پوست‌ آکنه‌ دار

منبع : مجله اینترنتی مدوپیا

نظر بدهید