مراقبت از موها
کافه زیبایی

کارهایی که آرایشگرها هرگز با موهای شان نمی کنند

1.89Kبازدید

همیشه از آرایشگرها می پرسیم که چگونه از موهای مان مراقبت کنیم اما آیا تا به حال این سوال پیش آمده که آرایشگرها چگونه از موهای خود مراقبت می کنند؟ آن ها برای مراقبت از موهای خود و سالم نگه داشتن موها هرگز این کارها را انجام نمی دهند.

مراقبت از موها

شانه زدن را فراموش نمی کنند

به گفته آرایشگرها هر روز باید موها را شانه زد زیرا در غیر اینصورت موها به هم دیگر گره خورده و می شکنند و تبدیل به موخوره می شوند.

مراقبت از موها

ماسک مو را فراموش نمی کنند

آن ها هیچوقت از روش های کراتینه کردن مو استفاده نمی کنند زیرا موها را می سوزاند. اگر زیاد موها را شستشو می دهید بعد از هر بار شامپو از ماسک های ترمیم کننده استفاده کنید. هم موها سالم می مانند و هم مثل پنبه وز و خشک نمی شوند. به علاوه موها براق و درخشان می شوند.

مراقبت از موها

به موهای مرطوب وسایل حرارتی نمی زنند

آرایشگرها قبل از این که موها ۱۰۰ درصد خشک نشوند از وسایل حرارتی استفاده نمی کنند.

مراقبت از موها

به علاوه هیچوقت از روی بالشی های نخی استفاده نمی کنند زیرا روبالشی های نخی رطوبت مو را جذب می کنند و هنگام خواب اصطکاک ایجاد می کنند و رطوبت باعث مجعد شدن و شکنندگی موها می شود. آن ها از روبالشی ساتن استفاده می کنند زیرا موها را نرم نگه می دارد و باعث می شود موها زمان بیشتری صاف بماند.

مراقبت از موها

لایه برداری را فراموش نمی کنند

آرایشگرها هرگز لایه برداری پوست سر را فراموش نمی کنند. لایه برداری پوست سر بخصوص برای کسانی که کمتر موها را می شویند لازم است.

مراقبت از موها

مراقبت از موها قبل از شانه زدن را فراموش نمی کنند

آن ها هرگز موهای مرطوب را شانه نمی زنند و قبل از شانه زدن به موهای خیس سرم های تقویت کننده و نرم کننده می زنند.

مراقبت از موها

آن ها به سولفات و سیلیکون تکیه نمی کنند

آرایشگرها ترجیح می دهند شامپو استفاده نکنند تا این که از شامپوهای حاوی سولفات و سیلیکون استفاده کنند. این مواد روی موها و کف سر ته نشین می شوند و باعث ریزش و محو شدن رنگ موها می شود.

مراقبت از موها

منبع : بدونیم

نظر بدهید