Untitled-1
کافه خواندنی

چگونه کیف و کفش را ست کنیم؟| 8 ایده جذاب برای خرید ست کفش و کیف زنانه

694بازدید

ست کردن و خرید کیف چرم با کفش زنانه جدید از لحاظ سبک، رنگ و مدل می‌تواند در استایل فرد تأثیر زیادی بگذارد. ولی برای اینکه بدانیم چگونه کیف و کفش خود را ست کنیم، لازم است قبل از خرید نکاتی را مورد توجه قرار دهیم. در سال‌های اخیر بیشتر توجه بر روی هم شکل بودن کیف و کفش برای ست کردن این دو بود، ولی امروزه استایلیست‌ها ترجیح می‌دهند تا از این قانون پیروی نکنند. بر خلاف این موضوع، سعی می‌شود هماهنگی بین رنگ و طرح کیف و کفش کمتر دیده شود و بیشتر از ترکیب رنگی متفاوتی در کیف و کفش استفاده شود. ولی باید قبل از انجام این کار از قوانین ترکیب رنگ آگاهی کامل را کسب نموده و بتوانید هماهنگی بین تمامی اجزای لباس‌ها را ایجاد نمایید. کیف و کفش‌های ناهمسان می‌توانند استایل متفاوتی را ایجاد نمایند که به‌روزتر و زیباتر هستند.

6

جنس کیف و کفش

یکی دیگر از مسائلی که قبل از ست کردن کیف و کفش باید به آن توجه شود، جنس آن‌ها است. برای موقعیت‌های مختلف باید جنس کیف و کفشی که انتخاب می‌کنید، متفاوت باشند. برای مثال برای رفتن به مهمانی پوشیدن کیف و کفش کتان، گزینه مناسبی نیست و بهتر است از جنس‌های براق یا جیر و یا کیف مجلسی و کفش پاشنه‌دار استفاده نمایید. در مناسبات رسمی می‌توانید برای ست کردن کیف و کفش، کیف‌های بند کوتاه و کوچک در کنار کفش‌های پاشنه‌دار انتخاب نمایید.

استایل‌های مختلف و ست کیف و کفش

برای خانم‌ها و آقایان استایل‌های مختلفی برای پوشیدن لباس وجود دارد. برخی از افراد تمایل زیادی به پوشیدن لباس‌های رسمی دارند و عده‌ای نیز لباس‌های اسپرت را ترجیح می‌دهند. در این قسمت به بررسی نحوه ست کردن کیف و کفش برای سبک‌های مختلف می‌پردازیم:

5

استایل کیف و کفش چرم

کیف و کفش چرم مربوط به استایل کلاسیک است و کسانی که طرفدار این سبک هستند، بیشتر از این جنس کیف و کفش استفاده می‌کنند. ست کیف زنانه چرم و کفش چرمی برای استایل‌های مجلسی و رسمی‌تر مناسب‌تر است، ولی این بدان معنی نیست که فقط در این موقعیت‌ها می‌توان این ست را ایجاد کرد. ست کیف چرم زنانه در کنار کفش پاشنه‌بلند چرم یکی از بهترین استایل‌ها برای مجالس رسمی به شمار می‌رود. افرادی که به سبک کژوال یا اسپرت نیز علاقه‌مند هستند، می‌توانند از این ست بهره‌مند شوند. کیف رودوشی زنانه چرمی در کنار کفش‌های تخت چرم یکی از بهترین گزینه‌ها برای این افراد است. البته قیمت کیف زنانه چرم و کفش جیر یا چرمی بالاتر از مدل‌ها و طرح‌های اسپرت است و توصیه می‌شود قبل از خرید آن، تمامی موارد را در مورد رنگ و طرح دلخواه خود در نظر بگیرید.

4

ست کیف و نیم بوت

نیم بوت یا انواع بوت از جمله بوت چانکی، مختص ست کیف و کفش زمستانی هستند. برای این کار، می‌توانید از ست کیف و نیم بوت زنانه کمک بگیرید. برای افرادی که به سبک کلاسیک علاقه دارند، کیف دستی کوچک و مجلسی در کنار بوت زنانه چرم سورنا یا نیم بوت می‌تواند یک استایل منحصر به فردی را ایجاد نماید. البته اندازه کیف در استایل کلاسیک اگر به همراه نیم بوت یا بوت مورد استفاده قرار گیرد، موضوع مهمی نیست و می‌توانید از کیف‌های ساده یا مجلسی کوچک یا بزرگ نیز استفاده نمایید. برای افرادی که به سبک کژوال علاقه دارند، نیم بوت اسپرت زنانه به همراه کیف دستی کوچک باعث می‌شود تا توجه همه را به خود جلب نمایند؛ بنابراین برای ست کیف و بوت زنانه بهتر است ابتدا موقعیت خود را در نظر گرفته و سپس با توجه به تنوع زیاد در این حوزه، انتخاب درستی را انجام دهید.

3

ست‌های اسپرت

یکی دیگر از استایل‌هایی که در مورد ست کیف و کفش مورد توجه قرار می‌گیرد، ست‌های اسپرت هستند. علاقه‌مندان به این ست‌ها معمولاً از کفش‌های کتانی به همراه کیف‌های اسپرت استفاده می‌کنند. برای ست کردن این استایل نیز لازم است به مواردی توجه شود. یکی از این موارد رنگی است که برای ست کیف و کفش مدنظر قرار می‌گیرد. معمولاً مدل کفش‌های اسپرت، تخت و بدون پاشنه است؛ بنابراین احساس راحتی بیشتری را یا این کفش‌ها تجربه می‌کنید. کیف‌های اسپرت نیز معمولاً سایز بزرگ‌تری دارند و نسبت به کیف‌های مجلسی ساده‌تر هستند. برای ست‌های اسپرت معمولاً از رنگ‌های روشن مانند قرمز، آبی و یا عسلی انتخاب می‌شود. هرچند برای افرادی که در محیط دانشگاه یا محل کار خود از این ست‌ها استفاده می‌کنند، بهتر است برای این موقعیت‌ها رنگ‌های کمی تیره‌تر را انتخاب نمایند.

2

ست کیف و کفش مجلسی زنانه

در این ست برخلاف سبک اسپرت از کفش‌های پاشنه بلند و کیف‌های دستی کوچک استفاده بیشتری می‌شود. معمولاً رنگ کفش‌ها نیز از بین چند رنگ مشکی، قهوه‌ای، زرشکی و عسلی انتخاب می‌شود. یکی از بهترین گزینه ها برای خرید کیف و کفش ست مجلسی استفاده از این رنگ‌ها در طیف‌های متفاوت است. معمولاً جنس این کیف و کفش‌ها نیز چرم یا جیر است تا حس رسمی بودن بیشتری را به فرد منتقل نماید.

1

یک قانون جذاب برای دخترهای جوان

همان‌طور که گفتیم امروزه ست کیف و کفش از نظر رنگ و طرح کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و سعی می‌شود تا برای هماهنگ کردن کیف و کفش از موارد دیگر استفاده شود. استایلیست‌ها برای دختر خانم‌ها ایده جذابی در نظر گرفته‌اند. به این صورت که برای ست متفاوت و منحصر به فرد می‌توانید رنگ کفش خود را با رنگ رژ لبتان هماهنگ نمایید و برای رنگ کیف نیز از رنگ یقه لباس کمک بگیرید. در این صورت استایل جذابی خواهید داشت. برای فصل زمستان نیز برای ست نیم بوت و کیف دخترانه می‌توانید از این روش بهره بگیرید.

کلام آخر:

امروزه دیگر محدودیتی برای ست کردن لباس‌ها و یا کیف و کفش با هم وجود نداشته و سعی می‌شود تا این مرزها شکسته شوند. البته مهم‌ترین نکته هماهنگی لازم بین اجزای لباس‌ها با کیف و کفش و نیز رعایت هارمونی رنگی بین این لوازم است. فروشگاه‌های اینترنتی کار را راحت‌تر کرده است و می‌توانید از طریق فروشگاه آنلاین خرید کیف و کفش چرم sorenaleather.com و willleathergoods.com با انواع کفش و کیف دخترانه جدید و یا سایر سبک‌ها آشنا شده و بنا به سلیقه اقدام به خرید نمایید.

نظر بدهید