پولو شرت مردانه
مدل لباس مردانه

چگونه پولو شرت بپوشیم

523بازدید

پولو شرت لباسی است که در عین سادگی همیشه به روز است.
شما می‌توانید با این لباس که به عنوان جانشینی کلاسیک‌تر برای تی‌شرت‌ها متداول در نظر گرفته می‌شود، به راحتی تنها با اضافه کردن چند تکه لباس یا اکسسوری به آن، استایلی رسمی یا غیررسمی داشته باشید. پولو شرت با داشتن یقه‌ای منحصر به فرد، دکمه و پارچه‌ای چشمگیر یکی از آن لباس‌هایی است که می‌توانید آن را برای هر موقعیتی بپوشید. فرقی نمی‌کند که دمای هوا بالا برود یا جیوه درون دماسنج پایین بیاید، ما در این مقاله بهترین روش‌ها را برای اینکه چگونه پولو شرت بپوشیم ، گردآوری کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

پولو شرت مردانه

پولو شرت آستین بلند

اگرچه پولو شرت در ماه‌های گرم سال بیشتر دیده می‌شود اما بدان معنی نیست که این لباس فقط مختص به فصل تابستان است. هنگامی که دمای هوا پایین می‌آید، پولو شرت آستین بلند، به نظر عالی خواهد رسید و شما می‌توانید آن را به روش‌های متفاوتی بپوشید. برای داشتن ظاهری غیررسمی، آن را با شلوار کتان، یک جفت کتانی و کت چرم ست کنید، این استایل ترکیبی همیشه به روز است که همه آقایان با آن معرکه به نظر خواهند رسید.

پولو شرت آستین کوتاه

برای اینکه عضله‌های بازوی خود را به روشی شیک و جذاب نشان دهید، پولو شرت آستین کوتاه بپوشید. دیزاین کلاسیک پشت این لباس، همیشه به روز است و در ترکیب با شلوار جین، کتان یا حتی شلوار پارچه‌ای، عالی به نظر می‌رسد. شما می‌توانید آن را با کت و کفش راحتی بپوشید یا تیپ خود را با پوشیدن یک جفت کفش کتانی و شلوار جین راحت و غیررسمی نگه دارید. همچنین می‌توانید این لباس شیک را به روش‌ها بسیاری بپوشید، تنها چیزی که شما نیاز دارید کمی اعتماد به نفس است و دیگر استایل شما کامل می‌شود.

پولو شرت مردانه

پولو شرت و شلوار ورزشی

استایل خود را با پولو شرت و شلوار ورزشی زیبا و راحت نگه دارید. نیمه بالایی شیک لباس با دکمه‌های راحت کاملا به استایل شما حال و هوایی غیررسمی می‌دهد. ظاهر خود را با یک جفت کتانی بنددار ساده، کلاه نقاب‌دار و کیف ورزشی کامل کنید. برای جلوگیری از شلخته به نظر رسیدن، اطمینان حاصل کنید که لباس‌هایتان اندازه شما و تمیز اند، میان داشتن تیپی ورزشی و شلخته تنها مرز باریکی وجود دارد.

پولو شرت مردانه

استایل غیررسمی

پولو شرت انتخابی ایده‌آل برای موقعیت‌های غیررسمی است. آن‌ها هنگامی که با شلوار جین، ورزشی یا شلوارک ست می‌شوند، عالی به نظر می‌رسند. شما همچنین برای انتخاب استایل گزینه‌های زیادی پیشرو دارید، مانند کفش راحتی، کتانی، کفش کالج و کفش تابستانه برای داشتن حال و هوایی ساحلی و راحت.

styley

نظر بدهید