کیف های حصیری
کافه خواندنی

چگونه و در کجا از کیف های حصیری استفاده کنیم

1.1Kبازدید

کیف های حصیری

کیف های حصیری در گذشته بویژه در دهه 70 و 80 رواج بسیاری داشتند. بیشتر زنان و دختران از جمله مادر بزرگ های ما ، این کیف ها را در مدارس، پیک نیک، خرید و حتی محیط کاری همراه خود داشته اند. اما به مرور و با تغییر ذائقه صنعت مد، این کیف ها کاربرد عمومی خود را از دست دادند و بیشتر در سواحل مورد استفاده قرار گرفتند.اما در ده سال اخیر ، کیف های حصیری کلاسیک ، مجدداً احیاء شده و به داخل شهرها، مهمانی ها، قرار های ملاقات و محیط های کاری برگشته اند.

کیف های حصیری

تمایل ما به ساده پوشی

تمایل ما به ساده پوشی ،چرخه صنعت مد و سلیقه طراحان از دلایل اصلی بازگشت کیف های حصیری هستند. با توجه به فصل تابستان و تعطیلات طولانی و رواج سفرها و خوش گذرانی ها ، طبیعتاً گرایش طراحان مد در این فصل به سمت بافت های حصیری بیشتر می شود.اگرچه کیف های حصیری در کنار لباس ها و کفش های اسپرت یکی از نماد های رفاه و استایل فرانسوی هستند اما در عین حال احساسی کاملاً راحت و دوست داشتنی به شما هدیه می کنند که بسیار لذت بخش است.

کیف های حصیری

ممکن است هر یک از شما با سؤالاتی از این مواجه شوید: آیا یک کیف حصیری ، قابل استفاده در محل کاراست؟ آیا یک کیف کوچک کلاچ با بافت حصیری را می توان در یک مهمانی رسمی در دست داشته باشم؟اگرچه این کیف ها ، ظاهری اسپرت دارند اما قابل استفاده در مناسبت های رسمی و غیر رسمی می باشند. چرا که همیشه نباید از قراردادها و قوانین خشک و خسته کننده پیرو ی کرد، گاهی در دست داشتن یک کیف حصیری زیبا در یک فضای کاملاً رسمی بسیار مدرن تر و به روز تر از کیف های معمول و رایج هستند.

کیف های حصیری

بنابراین هر از گاهی به چالش کشیدن باورهای کلیشه ای ، خالی از لطف نیست. ضمناً بعضی از طرح های جدید کیف های حصیری ، کاملا فاخر و در خور مراسم بسیار رسمی و محیط های کاری می باشند و با کت و دامن یا لباس های مجلسی ، ترکیب برازنده ای پدید می آورند که حال و هوای تابستانی نیز دارد.در ادامه شما را با لیستی از لباس ها آشنا می کنیم که به زیبایی با کیف های حصیری ، ست می شوند و می توانند الهام بخش شما در انتخاب لباس مناسب باشند:

کیف های حصیری

– لباس های کتان
– پیراهن های گلدار تابستانی
– بلوز شلوارهای اسپرت سرهمی
– لباس های تک رنگ سفید، سیاه ، نارنجی و زرد
– جین
– پیراهن های مدل قدیمی بلند
– لباس های خالداریا شطرنجی
– انواع شلوارک های ساده ، طرح دار، چین دار و …
– لباس های سایز بزرگ تابستانی
– لباس های بژ، کرم، خاکستری مایل به قهوه ای، خاکی
– لباس های سبک سافاری ( کلاه ، لباس های جیب دار در نگ های خنثی ، پوتین یا کفش اسپرت. …)

منبع : هونل

نظر بدهید