چیدمان گوشه‌های خالی خانه
کافه دکوراسیون

چگونه از گوشه‌های خالی خانه استفاده کنیم؟

944بازدید

گوشه‌های خانه مکانی برای ایده پردازی و ساخت مکانی دنج برای شما است. استفاده کاربردی از فضایی بدون کاربرد که می‌تواند به زیبای خانه شما بیافزاید.

با چیدمان گوشه های خالی خانه را می‌توانید فضایی بی‌استفاده را به زیبایی پر و زیبا کنید. برای این منظور ما در این مطلب چند ایده جالب برایتان نام برده‌ایم تا به کمک آن‌ها جلوه‌ای تازه به گوشه‌های خالی خانه خود ببخشید.

گیاهان

چیدمان گوشه‌های خالی خانه

گلدان‌های گل ایده‌ای بسیار مناسب برای پر نمودن فضاهای گوشه و کنار خانه محسوب میشوند. گیاهان علاوه بر زیباتر نمودن دکوراسیون داخلی باعث تصفیه هوا شده و ریه‌های شما را از هوای سالم پر می‌کنند.

صندلی های بلند

چیدمان گوشه‌های خالی خانه

صندلی‌هایی که پشتی بلند دارند برای قرار دادن در گوشه‌های خالی خانه بسیار مناسب هستند. دو صندلی را به همراه یک میز و قالیچه زیبا در کنج مورد نظر قرار دهید تا مکانی شیک برای استراحت، مطالعه یا نوشیدن چای عصرانه درست کرده باشید.

مکانی برای وسایل تزئینی

چیدمان گوشه‌های خالی خانه

ویترین های زیبایی در بازار وجود دارند که با خریداری و قرار دادن آن‌ها در گوشه خانه می‌توان جلوه زیبایی به فضا بخشید. با قرار دادن ظروف و گلدان‌های زیبا داخل آن از یک فضای خالی و بی‌استفاده منظره زیبایی می‌سازید.

ایستگاه پیغام رسانی

چیدمان گوشه‌های خالی خانه

اهالی خانه اصولا مشغول کارهای خود هستند و ممکن است برخی مسایل را فراموش کنند. یکی از گوشه‌های خالی خانه را انتخاب و به ایستگاه پیغام رسانی تبدیل کنید. برای این منظور می‌توانید از دراور کمک بگیرید. بالای آن نیز تخته یا پانلی قرار دهید تا همه پیغام‌ها و مواردی که باید به یاد داشته باشند را روی آن بنویسند.

کنج دنج

چیدمان گوشه‌های خالی خانه

اگر پنجره‌ای در گوشه‌ای از خانه هست که بی‌استفاده مانده است از آن نهایت استفاده را ببرید. یک کاناپه راحت، میز و کمد یا طبقه‌های زیبا می‌تواند این پنجره را به محلی برای آسایش و استراحت تبدیل می‌کنید. می توانید در سکوت و زیبایی مطالعه کنید. یا با اعضای خانواده بعدازظهر خود را سپری کنید. یا در چیدمان گوشه های خالی خانه، با استفاده از صندلی زیبایی که در منزل دارید، با کمک یک آباژور پایه بلند، کتاب، میز عسلی کوچک و … آن را به کنجی دنج تبدیل کنید که بسیار جلب توجه می‌کند. برای زیبایی بیشتر یک کوسن کوچک و پتوی نازک را نیز به زیبایی روی صندلی بگذارید.

منبع برترینها

نظر بدهید