چه مبلی برای چه دکوراسیونی مناسب است؟
کافه دکوراسیون

چه مبلی برای چه دکوراسیونی مناسب است؟

1.6Kبازدید

استفاده از مبل‌های با رنگ تیره برای فضای روشن

یکی از پیشنهادهای ما برای شما استفاده از مبل‌های رنگ تیره در فضاهایی است که رنگشان روشن است. نیازی نیست برای به دست آوردن این هارمونی رنگ تمام اتاق را رنگ‌آمیزی کنید. همین‌که شما از یک فضای نورگیر برای چیدمان استفاده کنید به این مهم دست پیداکرده‌اید. برای نمونه همانند تصویر زیر استفاده از یک مبل آبی تیره در یک فضای رو به نور تضادی زیبا را به وجود آورده است. رنگ دیوار با ترکیب کرم قهوه‌ای دیزاین شده و نور کافی در آن منعکس نمی‌شود. از همین رو چیدمان مبل در نزدیکی محلی که نور به‌خوبی در آن تابیده می‌شود سبب می‌گردد یک محیط دل‌باز برای شما آماده شود. استفاده از گلدان‌های آفتاب دوست در این فضا بسیار انتخاب مناسبی برای این ایده پردازی به شمار می‌رود.

چه مبلی برای چه دکوراسیونی مناسب است؟

مبل هم‌رنگ با محیط

پیشنهاد دیگر ما به شما برای انتخاب یک مبل مناسب برای منزل توجه به هارمونی رنگ محیط است. چیزی که در تصویر زیر شاهد آن هستید یک چیدمان دلپذیر و آرامش‌بخش است. استفاده از یک مبل ال در یک چیدمان هم‌رنگ با محیط این مهم را فراهم آورده است. توصیه می‌کنیم اگر حوصله ترکیب رنگ‌ها با یکدیگر را ندارید از این چیدمان ساده بهره بگیرید. شال مبل و کوسن‌ها بسیار به رنگی که برای مبل برای انتخاب‌شده است شباهت دارد. بدون شک کوسن نارنجی آتشی در کنار این شعله‌های آتش توجه شما را هم جلب کرده است. این تضاد رنگی به دلیل اینکه زیاد در محیط تکرار نشده است بسیار به چشم می‌آید.

چه مبلی برای چه دکوراسیونی مناسب است؟

مبل سفید در فضای سفید

شما می‌توانید با بهره گرفتن از کاناپه‌های سفید در یک‌ خانه با طراحی سفید حس آرامش را برای اعضای خانواده خود فراهم کنید. بدون تردید تکرار شدن یکرنگ حال شما را نه‌تنها خوش نمی‌کند، بلکه نگاه شما را در طول گذر زمان خسته می‌کند. پیشنهاد ما به شما استفاده از کوسن‌های سنتی و شال مبل‌های هم‌تراز با این هارمونی رنگ است. تناژ رنگی که در این دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد بهتر است با محیط هماهنگی لازم را داشته باشد. پایه‌های طلایی میز پذیرایی و میز عسلی با سینی طلایی که در وسط این چیدمان چشم‌نوازی می‌کند ایده مناسبی است. رنگ طلایی در هر دکوراسیونی علاوه بر اینکه به زیبایی فضا کمک می‌کند مانع از فاصله گرفتن رنگ‌ها از یکدیگر می‌شود.

چه مبلی برای چه دکوراسیونی مناسب است؟

مبلمان سبز بهاری

یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای شما با شروع فصل بهار استفاده کردن از رنگ‌های بهاری است. برای این منظور می‌توانید از رنگ سبز سیر استفاده کنید. ترکیب رنگ سبز با قهوه‌ای المانی از یک دکوراسیون طبیعی است. این ترکیب رنگ شما را به یاد جنگل‌های پر از درخت با ترکیب رنگ سبز و قهوه‌ای خواهد انداخت. پیشنهاد می‌کنیم از یک مبل سبز سیر با پایه‌های قهوه‌ای در کنار یک میز عسلی چوبی نوستالژی بهره بگیرید. چیزی که در این تصویر به نمایش گذاشته‌شده است یک گلدان سبز بلوری با شاخه‌های سبز است. این کار سبب شده است تابلوی سبز رنگ موجود در این دیزاین چشم‌نوازتر از همیشه به چشم آید.

چه مبلی برای چه دکوراسیونی مناسب است؟

اتاق نشیمن لوکس

در پاسخ به سوال چه مبلی برای چه دکوراسیونی یکی از از دکوراسیون‌هایی که مد نظر است دکوراسیون و خانه‌ای لوکس است. برای اینکه در زمان خرید مبلمان برای یک اتاق نشیمن شیک و لوکس دچار مشکل نشوید می‌توانید از مبلمان سیاه و سفید استفاده کنید. شما به راحتی با وسایل تزئینی که هارمونی رنگ آن با محیط هماهنگ باشد می‌توانید یک محیط لوکس را طراحی کنید. استفاده از شال مبل‌های پشمی مشکی با کوسن‌های مشکی و طلایی نیز بر لوکس بودن محیط می‌افزاید. از سوی دیگر شمع‌هایی که رنگشان با گل‌های روی میز و کوسن نارنجی ست شده سبب می‌شود استفاده از رنگ‌ها اثر خود را بر محیط بگذارد. این دکوراسیون یک ایده پردازی مناسب برای یک نشیمن شیک با تناژ مشکی و سفید است. تلویزیون مشکی در کنار یک میز سفید شما را برای رسیدن به این ایده پردازی زیبا کمک می‌کند.

چه مبلی برای چه دکوراسیونی مناسب است؟

مبل رنگی برای دکوراسیون رنگی

چه مبلی برای چه دکوراسیونی مناسب است و برای داشتن یک دکوراسیون رنگی از چه نوع مبلی استفاده کنیم؟ اگر می‌خواهید یک دکوراسیون متفاوت و سرشار از رنگ داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم از کوسن‌های رنگی نهایت استفاده را ببرید. این ایده پردازی بسیار گزینه مناسبی برای افرادی که تمایل دارند یک دکوراسیون سنتی در فضای خانه خود داشته باشند به شمار می‌رود. همان‌طور که در تصویر نیز مشاهده می‌شود از محیط بیرون برای این ایده پردازی نهایت استفاده‌ و بهره‌برداری شده است. ترکیب رنگ درختان سبز با کوسن‌های رنگی انرژی مثبتی را در فضا پخش کرده است. زندگی کردن در یک محیط سرشار از رنگ سبب می‌شود شما از انرژی مثبتی که در این فضا حکم‌فرما است بهره بگیرد.

چه مبلی برای چه دکوراسیونی مناسب است؟

کاناپه‌های با رنگ گرم

برای رسیدن به یک دکوراسیون شیک و زیبا یکی از گزینه‌ها استفاده از رنگ‌های گرم است. این دیزاین سبب می‌شود شما یک چیدمان خاص را در محیط منزل خود تجربه کنید. استفاده از رنگ‌های قهوه‌ای برای دیوارکوب‌ها، کوسن‌ها، پاف، سبدهای تزئینی و آباژورهای ایستاده به‌ راحتی شما را به این فضای دل‌انگیز نزدیک می‌کند.

چه مبلی برای چه دکوراسیونی مناسب است؟

چه مبلی برای چه دکوراسیونی مناسب است؟

همان‌طور که در این مقاله دیدید از هر مبلی برای هر دکوراسیونی نمی‌توان بهره گرفت. توجه به هارمونی رنگ و سلیقه شما در تعیین این دکوراسیون نقش اساسی دارد و برای نمونه اگر علاقه‌مند به یک محیط با تناژ رنگی ساده و شیک هستید از رنگ پردازی در آن خودداری کنید و اگر تمایل دارید از یک محیط با دکوراسیون بهاری نهایت لذت را ببرید می‌توانید از طیف رنگی متنوعی برای این کار بهره ببرید.

 

منبع : توکامگ

نظر بدهید