چه رنگ‌هایی با مرجانی ست می‌شوند
کافه خواندنی

چه رنگ‌هایی با مرجانی ست می‌شوند

2.03Kبازدید

پنتون Pantone، صاحب سیستم رنگی PMS و بزرگترین نامی است که با رنگ‌ها عجین شده است. این شرکت از سال ۲۰۰۰ تا کنون، هر ساله رنگی را به عنوان رنگ سال معرفی می کند. پنتون در واکنش به حمله تکنولوژی، فناوری‌های دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی به زندگی روزمره، به دنبال صمیمیت در ارتباطات است. این شرکت با معرفی رنگ مرجانی به عنوان رنگ سال ۲۰۱۹، آن را نماد نیاز ذاتی ما به خوشبینی و پیروی از شادی می‌داند. در این مقاله ۱۱ رنگی که با مرجانی ست می‌شوند را خواهیم دید.
مرجانی رنگی بسیار شیک و سرشار از زندگی است که ترکیبی از تن‌های پرتقالی، هلویی و صورتی را در خود دارد. به دلیل انتقال احساس گرما در رنگ‌های شاد و روشن، مرجانی ترجیحا در تابستان و بهار استفاده می‌شود.

چه رنگ‌هایی با مرجانی ست می‌شوند

اما چه رنگ‌هایی با مرجانی ست می‌شوند؟

مرجانی رنگی پویا و پر‌طراوت است. این رنگ در کنار طیف آبی و سفید، بسیار خیره‌کننده است اما با رنگ‌های گرمی مانند زرد نیز به شکل جذابی ترکیب می‌شود. برای خلق یک پالت رنگی تیره‌تر، از سرمه‌ای و طوسی کمک بگیرید که مرجانی را تا حد اعلایی به کمال خواهند رساند.

۱ – مرجانی، سبز‌‌آبی و طوسی روشن

مرجانی به خوبی با سبز‌آبی و تن‌های تیره‌ای مانند خاکستری ست می‌شود. یک مراسم عروسی را در فضای باز تصور کنید که با ترکیبی از این رنگ‌ها مزین شده باشد، میزها و صندلی‌ها، گل‌ها و کاپ کیک‌ها …ست مرجانی و سبز‌آبی را در آرایش و لباس‌های خود فراموش نکنید.

۲ – مرجانی، آبی و زرد

این ترکیب شاید بهترین ترکیب برای یک مراسم عروسی ساحلی باشد. مرجانی در کنار آبی ساحل، جلوه ای ایده‌آل خواهد داشت. گل‌ها، روبان‌ها، طراحی روی میزها، لباس‌های ساقدوش، همه و همه می‌توانند در کنار هم تابلویی چشم نواز را بسازند.علاوه بر این‌ها ترکیب مرجانی، آبی و زرد در دکوراسیون منزل، ست لباس‌های روزمره و استایل‌های خیابانی نیز بسیار به کار می‌رود.

چه رنگ‌هایی با مرجانی ست می‌شوند

۳ – مرجانی با صورتی و گلبهی

قطعا این ترکیب تابستانی رومانتیک در بسیاری از موقعیت‌ها، چشمان شما را خیره کرده است. حرارت و انرژی دو شاخصه‌ای هستند که به شدت از این ست انتقال می‌یابند.

۴ – مرجانی و سورمه‌ای

و بالاخره به یکی از پرطرف‌دار‌ترین ترکیب‌های رنگیِ شامل مرجانی می‌رسیم. این ترکیب برای طیف متنوعی از موقعیت‌ها قابل استفاده است. ست مرجانی و سورمه‌ای، می‌تواند در طراحی لباس و استایل‌های مردانه مورد استفاده قرار گیرد.

۵ – مرجانی و سبز

طیف‌های متنوع سبز به خوبی با مرجانی ست می‌شوند. سبز چمنی، نعنایی، یشمی و دیگر انواع سبز، در ترکیب با مرجانی بسیار چشم‌نواز هستند. تنها کافی است در انتخاب رنگ‌ها کمی جسورانه‌تر عمل کنید.

چه رنگ‌هایی با مرجانی ست می‌شوند

۶ – مرجانی و فیروزه ای

ترکیب جذاب و پاستیلی این دو رنگ، چاشنی طراوت و تازگی را به هر محیطی خواهد افزود. انطباق‌پذیری بالای ست مرجانی و فیروزه‌ای به حدی است که مهم نیست آن را در یک استایل خیابانی استفاده می‌کنید یا در یک مهمانی باشکوه!

۷ – مرجانی و طلایی

طی سال‌های اخیر، رنگ طلایی مجددا محبوبیت خود را بازیافته و یکی از بهترین ست‌های رنگی را در کنار مرجانی می‌سازد. از آنجایی که طلایی سمبل شکوه و مرجانی سمبل عشق هستند، این ترکیب مجلل، برای مراسم‌های عروسی بدون در نظر گرفتن فصل برگزاری، بسیار پرکاربرد است و حسی مملو از شور و اشتیاق را القا می کند.

۸ – مرجانی و سفید یا عاجی

ست مرجانی و سفید بسیار سرخوش و کودکانه جلوه‌گر می‌شوند. این ترکیب، نشاط یک دختر‌بچه را به خوبی به نمایش در می‌آورد. دسته گل‌های مرجانی نیز به زیبایی با لباس‌های عروس سفید و عاجی رنگ ست می‌شوند.

۹ – مرجانی و آبی کبود ملایم

زمانی که مرجانی در کنار وقار و متانت رنگ Serenity یا همان آبی کبود ملایم قرار می‌گیرد، ترکیبی رویایی و رمانتیک می‌سازد. ترکیبی تابستانی و حتی ساحلی !

چه رنگ‌هایی با مرجانی ست می‌شوند

۱۰ – مرجانی و بنفش آلویی

ست مرجانی و بنفش آلویی یکی از بهترین ترکیب‌های حاوی مرجانی برای فصول سرد است. قطعا استایلی با این رنگ‌ها برای یک روز پاییزی شما را شگفت زده خواهد کرد.

۱۱ – مرجانی و مشکی

مشکی و مرجانی ماهیتا با هم مطابق و یکسو نیستند.اگر این ترکیب نامتعارف را هوشمندانه به کار ببرید، می‌تواند به شکل شگفت‌انگیزی موثر واقع شوند. رگه‌هایی از طوسی یا سفید می‌تواند به جلوه‌ی این ترکیب کمک کند.

 

منبع: بانی مد

نظر بدهید