دکوراسیون حمام کوچک
کافه دکوراسیون

چند نکته کاربردی برای دکوراسیون حمام های کوچک

2.41Kبازدید

امروز می خواهیم راجع به دکوراسیون حمام های کوچک و ایده هایی برای داشتن بهترین چیدمان در این فضا صحبت کنیم. خیلی از ما عاشق تغییر دکوراسیون فضای نشیمن و پذیرایی هستیم اما از برخی فضا های کوچک تر که اتفاقا مهم هم هستند غافل می شویم. یکی از این فضا ها حمام و سرویس بهداشتی است که اصلا هم ارتباطی به متراژ فضا ندارد که حواسمان به زیبایی و بهداشت آن باشد. در این مطلب اتفاقا از متراژ های کوچک شروع می کنیم و با هم چند نکته برای دکوراسیون حمام های کوچک را بررسی می کنیم تا ببینیم می توانیم زیبا ترین حمام را در کوچک ترین حالت آن داشته باشیم.

نکته اول اینکه هرگز حمام های کوچک را با انواع استیکر های دیواری، گل و بلبل شلوغ نکن. استفاده از هر چیز در هر جایی شاید باعث زیبایی نشود و فقط چشم را خسته کند.

دکوراسیون حمام کوچک

از لامپ های پر نور استفاده کن. استفاه از ال ای دی ها بهترین گزینه هستند. هیچ حمامی به دلیل مسائل بهداشتی و سلامتی نباید دارای نور شبیه رستوران های رویایی باشد خصوصا حمام های بدون پنجره. پس حتما از چراغ مناسب برای نور حمام استفاده کن.

دکوراسیون حمام کوچک

رنگ زرد و کرم برای دیوار ها ممنوع این رنگ ها برای حمام های کوچک بدون پنجره ایجاد احساس خفگی می کنند. بهتر است از رنگ های سفید توسی بسیار روشن همراه با گیاهان مخصوص سرویس بهداشتی استفاده شود.

دکوراسیون حمام کوچک

استفاده از اکسسوری های هم رنگ فضا که نهایتا دو درجه اختلاف رنگ داشته باشند. حوله های سفید داخل سبد کنار روشویی گذاشته ای یا سبد کرم رنگ صدف ها و ستاره دریایی می تواند گزینه های خوبی برای دکوراسیون فضا باشند.

دکوراسیون حمام کوچک

گاهی استفاده از چند حوله که آن ها با سلیقه خودت زیبا چیده ای و یک عدد گلدان که به انتخا خودت می تواند یک شاخه ارکیده مصنوعی باشد یا دسته گل های ملایم آنمون در یک گلدان سفید، می تواند فضا را به خوبی هدایت کند. این دکوراسیون ساده باعث ایجاد فضای مدرن، حمام شیک و گردش آرامش در فضا می شود.

دکوراسیون حمام کوچک

استفاده از سنگ های انرژی زا در کنار یک ظرف زیبا برای بوگیر یا اسانس های خوشبو کننده می تواند علاوه بر زیبا کردن فضا از طریق سبک مینیمال انرژی خوبی در آن جا حاکم کند.

چند عدد شمع دکوراتیو و ساده روی لبه وان یا قفسه ای که به دیوار زده ای در کنار چند عدد صابون رنگی و زیبا یکی از ترفند های زیبایی برای فضای حمام است.

دکوراسیون حمام کوچک

سعی کن مواد شوینده ای که در حمام استفاده می کنی ظرف های زیبایی هم داشته باشند یا مثلا رنگ هایی که انتخاب می کنی به دکوراسیون حمامت بیاید. اگر پیدا کردن این شامپو، صابون و لیف ها برایت دشوار است که می توانی آن ها را در ظرف های دست سازی که خودت درست کرده ای قرار بدهی.

دکوراسیون حمام کوچک

یک ظرف شیشه ای ساده و استوانه ای که قطر زیادی هم دارد بردار و یک حوله لوله شده، چند عدد صابون، شامپو بدن، صدف بزرگ و… در آن قرار بده. سعی کن رنگ های انتخابی در یک تم باشند.

استفاده از اکسسوری های براق، فلزی و آینه ای در حمام های کوچک بسیار مناسب است. به دلیل انعکاس نوری که این وسایل دارند می توانند از خفگی فضا جلوگیری کنند و فضا را باز تر نشان بدهند.

استفاده از آینه و در های شیشه ای جدا کننده در سرویس بهداشتی های کوچک بهترین راه برای بزرگ تر نشان دادن آن است. برای این کار پیشنهاد ما به شما استنفاده از آینه برای درب کمد های روشویی است.

دکوراسیون حمام کوچک

بهترین سبک برای این فضا ها سبک های مدرن، مینیمال و استفاده از خطوط صاف است. استفاده از خطوط موازی، صاف و بدون انحنا باعث ایجاد نظم در این فضا می شود؛ دقیقا همان چیزی که برای فضا های کوچک واجب است.

دکوراسیون حمام کوچک

به همین سادگی می توانی از حمام کوچکت زیبا ترین حمام دنیا را بسازی.

منبع : منودلیار

نظر بدهید