ست لباس
کافه خواندنی

چند ست لباس ترندی و کژوال برای دورهمی و مهمانی دوستانه

4.02Kبازدید

امشب با دوستانت قرار داری و نمی دانی چه بپوشی؟ برنامه داری که به یک دورهمی بروی و کمی خوش بگذرانی، اما نمی خواهی مثل یک مهمانی پر سر و صدا استایل کنی و راحتی را ترجیح می دهی؟ این مقاله مخصوص توست! امروز قرار است چند ترکیب لباس ترندی و کژوال برای دورهمی ها و مهمانی های دوستانه را مرور کنیم! آخر این مقاله، تو به سادگی برای مهمانی آماده خواهی شد و از همه بیشتر می درخشی!

شومیز حریر + شلوار جین اسکینی + صندل پاشنه دار + کیف پلنگی:

ست لباس

مطمئنم که می دانی یکی از بهترین انتخاب ها در تمام موقعیت ها، شومیز های حریر هستند که به سادگی با تمام شلوارها و دامن ها ست می شوند، به خصوص اگر رنگ ساده و یک دستی داشته باشند. یک شومیز حریر مشکی کاملاً مناسب توست. این شومیز را با شلوار جین اسکینی ست کن که همیشه بهترین انتخاب است و بر فرم پاهای تو تأکید می کند. حالا برای اینکه استایل تو کمی زنانه تر باشد، به سراغ یک صندل تابستانی پاشنه دار برو و این ترکیب لباس را با یک کیف دستی پلنگی تکمیل کن. ظاهر تو فوق العاده خواهد بود! یادت باشد موهایت را متناسب با یقه شومیز درست کنی و آن را آشفته و باز بگذاری که ترند تابستان است، یا بالای سرت گوجه کنی.

کت جین + دامن میدی طرح دار:

ست لباس

کت جین همیشه و همه جا بهترین انتخاب است و با تمام آیتم ها ست می شود. این آیتم ضروری کمد لباس زنانه برای تمام فصل ها مناسب است و به هر استایلی بعد تازه ای می دهد. یک کت جین خنک را با شومیز ساده سفید و دامن میدی طرح دار ست کن که ترند شده است. دامن های راه راه مشکی و سفید انتخاب فوق العاده ای هستند، به ویژه اگر این طرح عمودی باشد، پاها را کشیده تر می کند. می توانی کت را روی شانه هایت بیندازی و آن را کامل نپوشی. برای تکمیل این ترکیب لباس یک کفش نوک تیز پاشنه دار بهترین انتخاب است.

سر تا پا مشکی:

ست لباس

ترکیب لباس سر تا پا مشکی همیشه جواب می دهد و شاید بهترین انتخاب برای زمان هایی باشد که نمی دانی باید چه بپوشی. یک بلوز مشکی ساده به همراه شلوار جین مشکی زاپ دار، فوق العاده شیک اما کژوال است. برای اینکه به این استایل سر تا پا مشکی روح تازه ای بدهی، بهتر است از یک صندل و کیف دستی هم رنگ استفاده کنی. رنگ شتری یا زرشکی به این استایل جلوه زیادی می دهند.

شومیز مدل دار + دامن جین:

ست لباس

دامن جین یکی از آن آیتم هایی است که هیچ وقت از مد نمی افتد و می توانی برای مراسم های مختلف روی آن حساب کنی. یک دامن جین خوش فرم را با شومیز مدل دار که ترند شده است ست کن. شومیز های مدل دار انواع مختلفی دارند و از آستین پفی گرفته تا مدل های روستایی و یقه های مربعی، همه در دسته آن ها می گنجند. این ترکیب لباس تو را در عین سادگی، بسیار شیک نشان می دهد.

شومیز سفید ساده + شلوار طرح دار + لوفر مشکی:

ست لباس

یکی از بهترین انتخاب ها برای مهمانی های دوستانه، شلوارهای طرح دار هستند که ترند شده اند و جلوه زیادی دارند. این شلوارها در انواع طرح و رنگ وجود دارند. اگر طرفدار رنگ های خنثی هستی، می توانی یک شلوار با طرح هندسی سیاه و سفید را با شومیز سفید ست کنی. این ترکیب لباس را با کفش لوفر مشکی تکمیل کن که در نهایت سادگی و جذابیت است.

بلوز قلاب بافی شده + شلوار جین + صندل متالیک:

ست لباس

انواع لباس های قلاب بافی شده و گیپوری ترند شده اند! می توانی به سراغ کمد مادر و مادربزرگت بروی و از لباس های قدیمی آن ها استفاده کنی! برای اینکه ترکیب لباس تو جذاب تر به نظر برسد، بهتر است این بلوز زیبا را با شلوار جین ست کنی و از صندل های متالیک که ترند امسال هستند استفاده کنی.

منبع : منودلیار

نظر بدهید