چند ترفند کم هزینه برای رسیدگی به ناخن
کافه زیبایی

چند ترفند کم هزینه برای رسیدگی به ناخن

1.49Kبازدید

دیگر زمان رسیدگی به ناخن های عزیزمان رسیده، پیشنهاد می کنم که در این مقاله با ما همراه باشی چرا که می خواهم چند ترفند کم هزینه برای رسیدگی به ناخن هایت در منزل را با هم امتحان کنیم.

استفاده از مداد برای قرار دادن سنگ های تزئینی ناخن

اگر خلاقیت بر روی ناخن هایت را دوست داری و می خواهی از سنگ های تزئینی بر روی ناخن استفاده کنی، به جای استفاده از موچین، نوک مداد بهترین پیشنهاد به شمار می رود. به قسمت داخلی آن چسب سنگ زده و بعد با این وسیله سنگ را به ناخن ات بزن.

شیشه لاک ناخن را تکان نده

قبل از لاک زدن، شیشه لاک ناخن ات را بین دو دستت بچرخان. این کار باعث می شود که حباب در لاک ناخن ات به وجود آمده و در نتیجه ماندگاری لاک بر روی ناخن ها بیشتر می شود.

استفاده اسفنج آرایشی برای طراحی در ناخن

اسفنج های آرایشی بهترین گزینه برای ایجاد طرح های جالب بر روی ناخن هستند. یک لاک پس زمینه بزن سپس اسفنج را به لاکی به رنگ دیگر آغشته کرده و روی ناخن هایت به کمک ان طرح بینداز.

ساختن لاک ناخن با استفاده از سایه چشم

سایه چشم مورد علاقه ات افتاد و خرد شد؟ اصلا نگران و ناراحت نشو، سایه چشم شکسته را با لاک ناخن بی رنگ ترکیب کن، اکنون می توانی رنگ مورد علاقه ات را به ناخن هایت بزنی. قانون بقای لوازم آرایشی اینجا به کمک آمده است؛ لوازم Hرایشی از بین نمی روند بلکه از صورتی به صورت دیگر تغییر می کنند.

چند ترفند کم هزینه برای رسیدگی به ناخن

ناخن های تمیز با کمک سرکه

قبل از استفاده از لاک، ناخن هایت را با کمک پنبه آغشته به سرکه تمیز کن. لاک ناخن روی ناخن های تمیز دوام بیشتری دارد و زیبا تر نیز جلوه خواهد کرد.

لایه ای نازک از لاک را به ناخن ها بزن

برای اینکه لاک ناخن سریع تر خشک شود، سه لایه نازک لاک ناخن را به جای دو لایه یا یک لایه غلیظ بزن. لاک هایت را غلیظ شده اند را می توانی به کمک لاک بی رنگ یا استون رقیق کنی.

استفاده از قلم موی آرایشی

اگر در هنگام لاک زدن علاوه بر ناخن، بر روی پوستت هم لاک زدی، با استفاده از قلم موی آرایشی آغشته به استون لاک را از پوستت پاک کن.
از آنجایی که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است بهتر است قبل از شروع لاک زدن، اطراف ناخن خود را به کمک قلم موی آرایشی به وازلین آغشته کنی؛ این کار علاوه بر اینکه جلوی جذب شدن لاک بر روی پوست شده و پاک کردن آن را راحت تر می کند بلکه با تقویت کوتیکول های ناخن، ناخن هایت را سالم و مقاوم نگه می دارد.

طراحی ناخن با چسب

می توانی با زدن چسب بر روی ناخن، طراح های خلاقانه روی آن ایجاد کنی برای مثال یک رنگ لاک به عنوان پس زمینه به ناخن های خود بزن سپس چسب را به صورت اریب روی ناخن ها زده و رنگ دوم را روی ناخن بزن. پس از خنک شدن لاک، چسب را جدا کن.

منبع: منودلیا

نظر بدهید