استایل کردن با اورال جین
کافه خواندنی

چند ایده برای استایل کردن با اورال جین که ترند شده است

3.13Kبازدید

یکی از جذاب ترین ترندهای سال ۲۰۱۹، انواع سرهمی ها هستند که برای هر سلیقه و استایلی مناسب هستند. انواع جامپسوت و اورال ترند شده اند و شاید یکی از بهترین مدل های این سرهمی ها، اورال جین باشد. استایل کردن با اورال جین در عین سادگی، بسیار جذاب است و نتیجه همیشه خوب به نظر می رسد. در این مقاله چند ایده برای استایل کردن با اورال جین را با هم مرور می کنیم تا بدانیم که استایل کردن با اورال، همیشه به معنای رعایت کردن سبک کژوال یا اسپرت نیست و می توان از آیتم های رسمی تر هم همراه این آیتم استفاده کرد. اورال جین هم مثل سایر آیتم های جین رنگ ها و مدل های مختلف دارد.

اورال جین + تیشرت مشکی + لوفر مشکی:

استایل کردن با اورال جین

ترکیب اورال جین رنگ روشن با تیشرت مشکی ساده و لوفر مشکی، یک استایل فوق العاده ساده اما شیک است. همانطور که می دانی آیتم های مشکی، ضروری ترین آیتم های کمد لباس هستند؛ چون رنگ مشکی در عین سادگی به همه چیز می آید و ست کردن آن با تمام آیتم ها ساده و کاربردی است. لوفر هم یک نوع کفش تخت و راحت است که استایل کردن با آن مدتی است که ترند شده است.

اورال جین + پیراهن جین:

استایل کردن با اورال جین

پیراهن جین هم یکی از اجزای ضروری کمد لباس است که ست کردن آن با همه آیتم ها جذاب و دوست داشتنی به نظر می رسد. می توانی یک اورال جین را با یک پیراهن جین ست کنی و از ترند سر تا پا جین پوشیدن پیروی کنی. بهتر است رنگ این آیتم ها با هم متفاوت باشد یا از دو سایه رنگ آبی استفاده کنی که ظاهر تو یکدست و خسته کننده نشود.

اورال مشکی + تیشرت سفید + کفش کتانی:

استایل کردن با اورال جین

ترکیب آیتم های سفید و مشکی شاید کلاسیک ترین راه برای استفاده از رنگ های خنثی در استایل باشد. می توانی از یک اورال مشکی ساده به همراه یک تیشرت سفید استفاده کنی و این ترکیب ساده و دوست داشتنی را با کتانی سفید یا مشکی تکمیل کنی. مهم نیست که این استایل اسپرت است. یک کیف مشکی چرمی و زیبا انتخاب کن که به استایلت جلوه بیشتری بدهی.

اورال جین + صندل پاشنه دار:

استایل کردن با اورال جین

چه کسی گفته که باید این آیتم اسپرت را حتماً با کفش های کتانی یا تخت ست کنی؟ بهتر است به این استایل ساده و اسپرت روح تازه ای بدهی و به همراه آن از یک صندل پاشنه دار جذاب استفاده کنی. ترکیب کفش پاشنه دار و شلوار جین بگی هم ترند سال ۲۰۱۹ است. از این ترند جذاب غافل نشو. برای تکمیل این استایل می توانی به سراغ کت چرم مشکی یا بلیزر خوش دوخت مشکی بروی و بدرخشی.

اورال جین + شومیز مدل دار:

استایل کردن با اورال جین

از یک اورال جین خوش دوخت به همراه شومیز مدل دار استفاده کن. انواع شومیز مدل دار با آستین های پفی، یقه های قایقی یا مربعی، تنه های گره ای و بند دار ترند شده اند و بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند. ترکیب این شومیزهای مدل دار با اورال که آیتمی اسپرت است، به آن جلوه متفاوتی می دهد و استایل تو را به ترکیبی از کلاسیک و کژوال بدل می کند. می توانی این ترکیب زیبا را با کفش پاشنه دار تکمیل کنی و برای مهمانی یا قرارهای رسمی آماده شوی.

منبع : منودلیار

نظر بدهید