مدل چای فروش
کافه خواندنی

چای فروشی که با نگاه خاصش مدل شد!

1.68Kبازدید

در سال ۲۰۱۶ ارشد‌خان در خیابان‌های اسلام‌آباد پاکستان چای فروش Chiwala بود. زندگی روزانه‌اش را می‌کرد تا اینکه یک روز به محض نگاه کردن به دوربین یک فرد ناشناس در یک لحظه‌ی مناسب، زندگی‌اش از این رو به آن رو شد. همین نگاه خاص کافی بود که به شهرت جهانی برسد و ستاره بشود.

مدل چای فروش

خانواده ارشد‌خان از سی سال پیش در اسلام‌آباد چای می‌فروختند. اما ارشد خان می‌خواست مستقل باشد و در جایی غیر از کیوسک خانوادگی‌اش به تنهایی چای بفروشد. چند ماه بعد از این سرکشی، عکاس حرفه‌ای خاویرا علی، در سپتامبر سال ۲۰۱۶ از او عکس گرفت و ارشد با دو چشم آبی سحرانگیز خود در یک لحظه مناسب به دوربین خیره شد.

مدل چای فروش

عکاس، در آن روز عکس را در توئیتر منتشر کرد و طولی نکشید که هویت چای فروش خوش‌تیپ مورد سؤال کاربران قرار گرفت.

چای فروشی از قرن‌ها پیش، جزوی از فرهنگ پاکستان است، اما در پاییز ۲۰۱۶ این شغل با ارشد خان به دنیا معرفی شد، گویی او تنها کسی بود که به این شغل می‌پرداخت. هشتگ #ChaiWala در فضای مجازی منتشر شد و شرکت‌ها به سوی او شتافتند تا با استفاده از چهره او تولیداتشان، را تبلیغ کنند.

بعد از گذشت چند روز، ارشدخان هفده ساله به عنوان مدل لباس یک شرکت تجاری معروف در پاکستان مشغول به کار شد.

ارشد در سال ۲۰۱۶ گفت: نمی‌دانستم چهره قابل توجهی دارم. بر این باورم که پشتون‌ها همه خوش‌تیپ هستند. با این حال باز هم فکر نمی‌کنم استایل متمایزی داشته باشم، این را هم بگویم که برادرم از من خوش‌تیپ تر است.

مدل چای فروش

قبل از پایان سال ۲۰۱۶، ارشدخان در چند نمایش اصلی مد در پاکستان شرکت کرد، او به مدلینگ پرداخت، حتی در موزیک ویدئوی هنرمند پاکستانی، مسکن‌جای شرکت کرد و به او نزدیک شد.

خانواده ناراضی و مدیران برنامه‌ طماع و حسود

خانواده محافظه‌کار ارشدخان، از زندگی جدید او راضی نبودند. خود او هم نتوانسته بود با دنیای شهرت کنار بیاید، به خودش کمی فرصت داد تا به خود بیاید و از سر و صدای رسانه‌ها دور شد.

بعد از اینکه او ناگهانی از دنیای مد خداحافظی کرد، شایعات زیادی منتشر شد مبنی بر اینکه خانواده‌اش او را از حضور در محافل هنری بازداشته‌اند. اما در سال ۲۰۱۷ مدیر برنامه‌های ارشد خان به یک افشاگری بزرگ دست زد و مسائل را پیچیده‌تر کرد. او گفت ارشدخان قربانی حسادت‌ها شده و علاوه بر خانواده ناراضی، مدیران برنامه‌ سابقش منافع شخصی خود را به منافع ارشدخان ترجیح دادند و جلوی موفقیت‌های او سنگ‌اندازی کردند.

مدل چای فروش

ارشد در سال ۲۰۱۷ در هجده سالگی باز هم نقل محافل مد و زیبایی شد. اما این بازگشت مثل درخشش سابق‌اش نبود. کسی انتظارش را نمی‌کشید. اما هنوز خوش‌تیپ بود و امکان موفقیت دوباره‌اش وجود داشت. بنابراین بعضی شرکت‌های تجاری چند فعالیت جزئی به او پیشنهاد کردند و او به نماد تبلیغاتی پیشان تجاری اسلام آباد تبدیل شد.

در سال ۲۰۱۸، ارشدخان در سریال تلویزیونی چای فروش و دوستان Chaiwala & Friends به ایفای نقش پرداخت. در این فیلم علی فاتح و مالک عقیل، و مجری تلویزیون مریم سلمان بازی می‌کردند.

مدل چای فروش

در سپتامبر ۲۰۱۹، چای فروش خوش‌تیپ در برنامه تلویزیونی حاضر شد، او گفت با وجود فعالیت در مد و لباس می‌خواهد به شغل خانوادگی اش چای فروشی بازگردد اما این‌بار می‌خواهد یک چای‌فروشی شیک تاسیس کند. و ارتباطش را با طرفداران خود از طریق اینستاگرام حفظ کند.

مدل چای فروش

مثل داستان ریتا گاویولا دختر مالزیایی متکدی، حالا ارشدخان چه در دنیای مد بماند یا برود به سمبل جهانی تبدیل شده، او همان چای فروش هفده‌ساله فقیری است که می‌خواست مستقل باشد و چشمان افسونگرش او را از فقر به ثروت زیادی رساند، هر چند اگر دوستان و هموطنانش از او حمایت می‌کردند، شاهد موفقیت‌های بیشتر او بودیم.

منبع: تابناک باتو

نظر بدهید