پنج ترند کتانی زنانه برای پاییز زمستان 2020
کافه خواندنی

پنج ترند کتانی زنانه برای پاییز زمستان 2020

3.16Kبازدید

اینکه دنیای فشن به کتانی‌ها به این اندازه اجازه عرض‌اندام داده است، اتفاق فوق‌العاده‌ای است! آیا زمانی را به یاد می‌آورید که ویکتوریا بکهام پس از اینکه گفت: “در کفش‌های تخت‌ام نمی‌توانم تمرکز کنم”، استیلتو دوازده سانتی خود را با یک کتانی استن اسمیث عوض کرد؟! این خود نشانه‌ای از تغییر غیر قابل‌انکار در نوع دید زنان به فشن بود؛ نشانه‌ای از دور شدن زنان از نوع تفکر “کفش پاشنه‌بلند مساوی است با کفش قدرت‌دهنده به زنان”! در این مطلب ترند کتانی زنانه برای سال 2020 را بررسی میکنیم.

پنج ترند کتانی زنانه برای پاییز زمستان 2020

تمام صنعت مد شیفته کتانی‌ها شدند و گرایش به استایل ساده و راحت کتانی‌ها، دیگر تبدیل به معمول شد! در چند فصل گذشته متوجه شدیم که کتانی‌ها بیشتر از یک ترند هستند، آنها نوعی انقلاب در صنعت کفش‌ها به حساب می‌آیند که قصد رفتن ندارند!

در این مقاله به معرفی پنچ مدل ترند کتانی زنانه خواهیم پرداخت که به نظر می‌آید در چهار ماه باقی‌مانده از سال 2019 و همچنین سال 2020 نقش مهمی در استریت‌استایل‌های ترندی داشته باشند.

کتانی‌های استیتمنت

پنج ترند کتانی زنانه برای پاییز زمستان 2020

این کتانی‌های جسور و رنگی، زمانی به چشم می‌آیند که برای تکمیل یک استایل کاملا خنثی استفاده شوند. هنگام استفاده از این نوع کفش‌ها، استایل خود را مینیمال نگه دارید.

کتانی‌های ساق‌دار

پنج ترند کتانی زنانه برای پاییز زمستان 2020

در ذهن بعضی از ما کتانی‌های ساق‌دار تنها مناسب فصل پاییز و زمستان هستند، در صورتی که استفاده از این مدل کفش‌ها تا جایی که باعث ناراحتی پایتان نشوند، در فصل‌های گرم‌تر سال، هیچ منافاتی ندارد؛ اتفاقا این ترند ما را به استفاده از آنها تشویق می‌کند. کتانی‌های ساق‌دار که به همراه جوراب‌های بلند پوشیده می‌شوند، با شلوارهای جین، استایلی فوق‌العاده را درست می‌کنند.

نسل دوم کتانی‌های “زشت”

پنج ترند کتانی زنانه برای پاییز زمستان 2020

دیزاینرهای زیادی این مدل کفش را که اتفاقا استایل خاصی می‌طلبد و تنها با نوع پوشش‌های خاص می‌درخشد و اگر درست پوشیده نشود، توانایی خراب‌کردن کل استایل را دارد، در سال 2018، تولید و راهی بازار کردند. اتفاقا این کتانی‌ها با استقبال مردم روبه‌رو شد. مدل تریپل اس از برند بلنسیاگا که سردسته این ترند بود، حالا جای خود را به کتانی‌های زشت نیوبلنس داده است.

کتانی‌های سفید

پنج ترند کتانی زنانه برای پاییز زمستان 2020

با توجه به کارایی‌های بی‌شمار این رنگ کتانی در استایل‌های مختلف -از یک دورهمی کوچک با دوستان در یک کافه گرفته تا قرارهای کاری-، دیدن آن در لیست پیش‌بینی‌شده ترندی‌ترین کتانی‌های سال، دلگرممان می‌کند. (اگر به‌سختی کفش‌های خود را تمیز نگه می‌دارید، هنگام خرید حتما به جنس کفش و همچنین بندهایش دقت کنید.)

کتانی‌های ست شده با لباس

پنج ترند کتانی زنانه برای پاییز زمستان 2020

به احتمال زیاد راجع به فاجعه ست‌کردن کیف و کفش و اینکه هرگز نباید آن را انجام بدهیم، شنیده‌اید و حتما این را هم شنیده‌اید که باور قدیمی‌ای که بیشترمان به خوش‌پوش‌بودن داشته‌ایم -استفاده از یک رنگ خنثی و در ادامه استفاده از یک رنگ در چند آیتم لباس- کاملا بی‌پایه بوده و حتی در بعضی مواقع تنها ما را به بد تیپ‌بودن سوق می‌دهد! اما با این ترند کتانی زنانه جدید که توسط سوزی لو در شو کوتور امسال دیده شد، می‌توانید کودک درون خود را کمی آزاد بگذارید و پترن پیراهن و کفشتان را به یاد روزهای کودکی با هم ست کنید!

 

منبع : مجله اینترنتی مدوپیا

نظر بدهید