اکسسوری‌ اتاق نشیمن
کافه دکوراسیون

وسایل دکوری که هر خانه به آن نیاز دارد

743بازدید

اکسسوری‌ها جزو لوازم ضروری منزل نیستند اما نقش مهمی در دکوراسیون اتاق نشیمن دارند.

اکسسوری‌ اتاق نشیمن

اکسسوری‌های مناسب اتاق نشیمن

مبلمان اصلی با به کارگیری المان‌های دکوری و اکسسوری‌ها شکل گرفته و در واقع بدون آن‌ها اتاق نشیمن روح و حس زندگی و فضایی گرم را برای کاربران ایجاد نخواهد کرد در ادامه این نوشتار با نمونه اکسسوری‌ اتاق نشیمن آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

کوسن و بالشتک‌ها

دو دلیل برای استفاده از کوسن‌ها در دکوراسیون وجود دارد. اولین دلیل ایجاد راحتی بیشتر در استراحت، خوابیدن و نشستن است و دلیل دیگر تزیینی بودن آن و قابلیت تطبیق با رنگ‌ها و بافت‌ها و متریال‌های به کار رفته در فضاست که می‌تواند متناسب با فصول و سبک‌ها و تغییرات دکوراسیون هماهنگی و انطباق ایجاد کند.

اکسسوری‌ اتاق نشیمن

پتوهای سبک و ملحفه‌هایی با بافت‌های متفاوت

این اکسسوری شیک چندین عملکرد را در کنار هم داراست. برای فصول سرد و القای تم فصل زمستان به نشیمن یا برای تغییر دادن و افزودن رنگ به دکوراسیون می‌تواند ایده‌ای بسیار مناسب بوده و با به کارگیری بافت‌های مختلف می‌تواند همخوانی بیشتری در فضا ایجاد کرده و زیبایی و کارایی بیشتری را به فضا بیافزاید.

اکسسوری‌ اتاق نشیمن

چیزی که احساس زندگی و شادابی را به فضا ببخشد

هر اتاق نشیمن نیاز به چیزی دارد که آن را زنده کند. رنگ‌های شاد، استفاده از طرح گل‌ها و نقش‌های شاد در دیوارها یا استفاده از نقاشی‌ها و آثار هنری فضا را تغییر می‌دهد و علاوه بر آن وجود گیاهان و گل‌های طبیعی در نشیمن بسیار فضا را زنده و پویایی را در نشیمن افزایش می‌دهد.

اکسسوری‌ اتاق نشیمن

شمع‌ها

استفاده از شمع در دکوراسیون داخلی آرامش فضا را بیشتر ساخته و تمی منحصر به فرد در فضا ایجاد می کند. رایحه حاصل از انواع معطر آن همینطور ایجاد نورکم در فضای نشیمن محیطی مطلوب و هنرمندانه را ایجاد می‌کند و برای قرارگیری روی میزهای جلومبلی یا قهوه‌خوری نیز می‌تواند بسیار مناسب باشد.

اکسسوری‌ اتاق نشیمن

المانی شخصی و مورد علاقه

مهمترین چیزی که باید به عنوان اکسسوری‌ اتاق نشیمن داشته باشید چیزی است که بسیار شخصی و معنی‌دار باشد. می‌تواند یک اثر هنری، یک عکس یا انواع اکسسوری‌هایی باشد که برایتان منحصر به فرد محسوب می‌شود.

اکسسوری‌ اتاق نشیمن

منبع: برترین ها

نظر بدهید