هنگام خرید لباس مردانه اشتباه نکنید!
مدل لباس مردانه

هنگام خرید لباس مردانه اشتباه نکنید!

814بازدید

در دنیای امروز، همه افراد علاقه دارند که خوش‌ پوش و شیک به نظر برسند. ترندهای مد و پوشاک و سایر انواع مد در کشورها، نوع و شکل پوشش آدم ها را تعیین می کند و استفاده و انتخاب درست و دقیق لباس هایی که می پوشیم به ما کمک می کند تا خوش پوش تر به نظر برسیم. اما بعضی از خطاها در ست کردن لباس ها باعث می شوند که از خوش پوشی، شیک بودن و داشتن استایلی منحصر به فرد دور شویم.

ما در این مقاله مهمترین اشتباهات در هنگام خرید انواع مدل لباس مردانه را بررسی کرده‌ایم؛ تا در کنار شما برای داشتن مد و نوع پوشش بهتر کشورمان تلاش کنیم.

کمربند

انتخاب و خرید کمربند مردانه مناسب شبیه به سنگ محک است. اگر کمربندی را که استفاده می کنید به درستی انتخاب کرده باشید، نشان دهنده این است که شما یک آقای خوش پوش، شیک و دارای استایل فردی مناسب هستید. اما برای اینکه بتوانید کمربند را درست انتخاب کنید و ست متناسبی را داشته باشید، ابتدا با مهمترین نکاتی که از انجام آن ها باید پرهیز کنید آشنا شوید.

هنگام خرید لباس مردانه اشتباه نکنید!

از کمربند و ساسپندر همزمان استفاده نکنید.

اگر استایل رسمی دارید از کمربندهایی با سگگ های پهن و بزرگ استفاده نکنید.

اگر از استایل فوق رسمی استفاده می کنید، نباید رنگ کمربند و کفش شما با هم تفاوت داشته باشد.

طول کمربندتان نباید بلند باشد.

کراوات

ما کراوات را به عنوان اکسسوری ای می شناسیم که باعث بهتر و کامل شدن ست ما می شود. انتخاب و خرید کراوات مردانه مناسب و درست ، از اهمیت خاصی برخوردار است. اما برای انتخاب دقیق و ست کردن درست کراوات با بقیه لباس هایی که پوشیده ایم، ابتدا باید بدانیم که نکات اشتباهی که می تواند ست لباس ما را بد جلوه دهد چیست و چگونه می توانیم آن ها را برطرف کنیم.

هنگام خرید لباس مردانه اشتباه نکنید!

اندازه ی کراوات نباید پایین تر از کمربند قرار بگیرد

اندازه ی کراوات نباید بالاتر از کمربند قرار بگیرد

کراوات نباید بیش از اندازه پهن باشد

گیره کراوات را نباید خیلی بالا و یا خیلی پایین وصل کنید

پیراهن

پیراهن مردانه از رایج ترین لباس هایی است که آقایان از آن در هر شرایطی استفاده می کنند. انتخاب دقیق و درست پیراهن مردانه می تواند به شما کمک کند بهتر و درخشان تر از همیشه دیده شوید. پیراهن های رسمی یا غیر رسمی، هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید، باید اطلاعات کافی و مناسبی داشته باشید.

هنگام خرید لباس مردانه اشتباه نکنید!

سایز پیراهنی که انتخاب می کنیم بزرگ یا کوچک نباشد

آستین پیراهن بیش از حد کوتاه یا بلند نباشد

باز گذاشتن بیش از حد دکمه های پیراهن

گذاشتن پیراهن روی شلوار

کت تک

کت تک امروزه بیشتر از همیشه مورد استفاده آقایان قرار می گیرند. کت های تک به علت داشتن توانایی بالا برای ست شدن با پیراهن، کفش، شلوار و لباس های دیگر، مورد علاقه آقایان هستند. اما برای انتخاب درست مدل کت های تک مردانه و خوش پوش تر شدن در هنگام استفاده از این نوع لباس ها، باید توجه کنید که کدام نکته ها باعث می شوند تا ست و استایل شما، خراب شود.

هنگام خرید لباس مردانه اشتباه نکنید!

کوتاه یا بلند بودن بیش از اندازه آستین کت

بستن تمامی دکمه های کت

چروک بودن یقه های کت

استفاده از یقه های نامناسب

کوتاه یا بلند بودن اندازه کت نسبت به قد شما

شلوار

انتخاب شلوار مردانه، همیشه جزء سخت ترین کارها برای آقایان بوده است. انتخاب دقیق و درست سایز، رنگ و توانایی ست شدن شلوار مردانه با لباس های دیگر، می تواند شما را خوش پوش تر و شیک تر جلوه دهد. با توجه به مهم بودن انتخاب شلوار مردانه برای داشتن استایلی بهتر، ما سعی کرده ایم اشتباهاتی را که نباید در هنگام خرید و انتخاب شلوار انجام دهید، مورد بررسی قرار دهیم، تا با اطلاعات و دانش بیشتر شلوارهای خود را انتخاب کنید.

هنگام خرید لباس مردانه اشتباه نکنید!

دمپای شلوار نباید خیلی گشاد یا تنگ باشد

شلوار نباید خیلی بلند یا خیلی کوتاه باشد

شلوارهای تنگ و یا گشاد را استفاده نکنید

منبع:ال سی من

نظر بدهید