همه چیز درباره‌ کندیس سوانپول
کافه خواندنی

همه چیز درباره‌ کندیس سوانپول

3.91Kبازدید

کندیس سوانپول مدل ٢٩ ساله با قد ١٧٧ یکى از فرشتگان ویکتوریا سیکرت است (او در سال ٢٠١٣ fantasy bra را پوشید). از سال 2010، هرساله این فرشته‌ی ویکتوریا سیکرت در میان 10 مدل پردرآمد جهان در لیست مجله‌ی فوربز دیده می‌شود. در عین حال، کندیس مادر دو فرزند هم است.

همه چیز درباره‌ کندیس سوانپول

بیوگرافی کندیس سوانپول
کندیس ٢٠ اکتبر سال ١٩٨٨در مزرعه‌ای در افریقاى جنوبى متولد شد. از همان ابتدا علاقه‌ی زیادی به مد و زیبایی داشت و می‌گوید مطمئن بود در آینده می‌خواهد شغلی متفاوت داشته باشد؛ چیزی که خودش و خانواده‌اش به آن افتخار کنند.

همه چیز درباره‌ کندیس سوانپول

وقتی کندیس تنها 15 سال داشت، در یک بازار محلی توسط یک استعدادیاب کشف شد. در طول یک سال، زندگی ساده‌ی او متحول شد. او در سن 16 سالگی مدلینگ را به صورت حرفه‌ای انجام می‌داد و به کشورهای مختلف اروپایی برای کت‌واک دعوت می‌شد.

زندگی حرفه‌ای و ورود به ویکتوریا سیکرت
دو سال مداوم، کندیس بین پاریس، میلان، لندن و افریقای جنوبی در رفت و آمد بود. اما در نهایت تصمیم گرفت در نیویورک ساکن شود. کمی نگذشته بود که ویکتوریا سیکرت به او پیشنهاد همکاری داد و فصل جدیدی در زندگی کندیس آغاز شد. کندیس در آنجا با مدل‌ها، طراحان، آرایشگران و هنرمندان زیادی آشنا شد که به گفته‌ی خودش هرکدام تأثیر مهمی در رشد شخصیتی او داشتند. کندیس می‌گوید: “نه تنها اینجا می‌توانم تولیدات زیبای ویکتوریا سیکرت را بر تن کنم، بلکه حالا عضوی از این کمپانی هستم.”

کندیس سوانپول در طول زندگی حرفه‌ای خود براى برندهای مختلف و طراحان مطرحى کت‌واک انجام داده است. تصویر او بر روى مجلات زیادى از جمله ووگ، ال، هارپرز بازار، ماری کلیر، W و GQ رفته است. همچنین او با برندهای مطرحی همچون شنل، فندی، تامی هیلفیگر، دلچه اند گابانا، مایکل کورس، الى صعب، استلا مک کارتنى، ویکتور اند رالف، ژیوانشى، ویکتوریا سیکرت، تام فورد، میو میو، ورساچه، گوچى، دیور، رالف لورن و… همکاری انجام داده است.

همه چیز درباره‌ کندیس سوانپول

او به زبان هاى زولو آفریقایى، انگلیسى و پرتغالى مسلط است. کندیس از دوستان لیلى الدریج، رزى هانتینگتون وایتلى، بهاتى پرینسلو، مارتا هانت، ادریانا لیما، تیلور سویفت، داوتس کروس، لیاس ریبیرو، کارا دلوین، تیلور هیل، کارلى کلاوس و… می‌باشد.کندیس سوانپول اخیرا با عکاسان مشهور در ادیتوریال‌ها و پروژه‌های “های فشن” (فشن سطح بالا) همکاری می‌کند.

اما رازهای کندیس سوانپول برای زیبایی چیست؟
١- راز داشتن ظاهرى عالى رژلب قرمز نیست، گوشواره است.
کندیس می‌گوید جواهرات همیشه آخرین امضاى من در استایلم است زیرا حتى اگر شما آماده نباشید هم آماده به نظر می‌رسید. اگر من تنها ۵ دقیقه وقت داشته باشم، کانسیلر RMS را زیر چشم ها، اطراف بینى و روی چانه‌ام میزنم. سپس از ریمل استفاده می‌کنم و بعد رژ لب مایع با رنگ لایت می‌زنم. به خودم لبخند میزنم و در آخر گوشواره‌هایم را در گوش می‌کنم.

٢- شما به لب‌هاى براق براى کامل شدن نیاز ندارید، ظاهر لب‌ها مهم است.
کندیس هیچ وقت طرفدار براق کننده‌ی لب‌ها نبوده است. او از روش بهترى براى بزرگتر نشان دادن لب‌هایش استفاده می‌کند: “تنها کارى که باید بکنید استفاده از یک رژ لب مات است. سپس در وسط لب‌هایتان کمى براق کننده با رنگ ملایم میزنید.این یک ترفند است.”

٣- شامپو خشک یک ناجى است.
من klorane را دوست دارم. شامپوهاى خشک زیادى را استفاده کرده‌ام، اما شامپوهاى خشک این برند رایحه‌ای بسیار قوى‌ دارند که با عطرهایى که من استفاده می‌کنم رقابت می‌کنند.

همه چیز درباره‌ کندیس سوانپول

۴- هر اطلاعاتى که درباره‌ی مراقبت‌هاى پوستى در سفر یادگرفته‌ام، از بهاتى پرینسلو بود.او می‌گوید: “همه‌ی فرشته‌هاى ویکتوریا سیکرت سعى می‌کنند روتین‌هاى خود را درست انجام بدهند و توجه کافى به آن‌ها داشته باشند. من به یاد مى‌آورم که با بهاتی در یک سفر بودم و وقتى به وسایل بهاتى نگاه کردم، یک کیف بزرگ دیدم که بخش اصلی آن با ماسک‌هاى مو و انواع کرم‌ها پر شده بود. این کار بهاتى باعث شد هر بار که من سفر می‌کنم یک کیف بزرگ بردارم و همه‌ی چیزهایى که لازم دارم در آن بگذارم. با این روش دیگر نیاز نیست که نگران چیزى باشید.”کندیس سوانپول و بهاتی پرینسلو علاوه بر اینکه همکار هستند، در زندگی واقعی هم دوستان نزدیکی‌اند.

۵-عطرها، کلیدى براى باز کردن بانک خاطره هاى شماست.
براى مثال رایحه‌ی یاس براى کندیس یادآور کودکى‌اش است. او می‌گوید: “ما در افریقاى جنوبى یک مخزن بزرگ آب داشتیم که پر از گل‌های یاس بود. این تصویر در ذهن من مانده و به همین دلیل من همه عطرهای با رایحه گل یاس را دوست دارم. عطر امتداد خودِ واقعی شماست.”

منبع:مدوپیا

نظر بدهید