هفت مدل پالتو و کاپشن زنانه که امسال مد روز خواهند بود
کافه خواندنی

هفت مدل پالتو و کاپشن زنانه که امسال مد روز خواهند بود

2.35Kبازدید

پالتو و کاپشن زنانه از اجزای جدایی ناپذیر استایل زنانه هستند که در فصل‌های سرد سال بسیار اهمیت پیدا می‌کنند. در واقع این لباس‌ها هم از نظر کاربردی اهمیت دارند و هم از نظر استایل. اهمیت کاربردی پالتو و کاپشن زنانه به گرم نگه داشتن بدن شما مربوط می‌شود چون با پوشیدن آن‌ها دیگر احساس سرما نخواهید کرد اما طبق اصول شیک پوشی تنها کاربرد لباس‌ها نیست که حائز اهمیت است و شیک بودن و زیبایی و هماهنگی آن‌ها با لباس‌هایی که پوشیده‌ایم هم بسیار مهم است. اگر به دنبال یک پالتو و کاپشن زنانه مدل جدید برای خودتان هستید در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز با ما همراه باشید و هفت مدل جدید پالتو و کاپشن زنانه را که امسال مد روز خواهند بود بشناسید.

پالتو و کاپشن زنانه انواع مختلفی دارد اما همه آن‌ها شما را شیک و خوش تیپ نمی‌کنند. واقعیت این است که شیک پوشی در فصل سرما کار ساده‌ای نیست چون با لباس‌های حجیم و بزرگی که فقط برای گرم نگه داشتن ما طراحی شده‌اند نمی‌توان شیک پوش بود و زیبایی اندام و سایر لباس‌ها و اکسسوری‌ها را به نمایش گذاشت. در واقع اگر در این فصل شیک پوشی را اولویت خود قرار دهید ممکن است پوشش شما به اندازه کافی گرم نباشد، اگر هم راحتی را در نظر بگیرید شیک پوش نخواهید شد. اما همیشه هم این طور نیست. فقط کافی است در انتخاب لباس‌های خود هوشمندانه‌تر و خوش سلیقه‌تر عمل کنید.

مدل‌های جدید پالتو و کاپشن زنانه

پالتو و کاپشن زنانه هم مثل سایر لباس‌ها و اکسسوری‌های زمستانی سبک و ترند خاص خود را دارند. با پیروی کردن از مد و ترندها جدید این لباس‌ها می‌توان در کنار راحتی و گرمای لازم به شیک پوشی هم دست یافت. اگرچه فصل زمستان رو به پایان است اما در حال حاضر در فصل حراجی‌ها به سر می‌بریم و بسیاری از افرادی که قصد صرفه جویی در هزینه‌های لباس خود را دارند در این زمان اقدام به خرید می‌کنند و برای داشتن خریدی موفق لازم است که مدل‌های جدید پالتو و کاپشن زنانه را بشناسند. اما کدام مدل‌های پالتو و کاپشن زنانه برای سال ۲۰۱۹ مد روز خواهند بود؟ این سوالی است که در این مقاله از مجله قرمز به آن پاسخ خواهیم داد.

کت چرم ریش ریش دار

کت چرم از لباس‌های کلاسیک و محبوب همه خانم‌ها و آقایان است و هر استایلی با یک کت چرم، شیک‌تر و زیباتر خواهد شد. اما وقتی صحبت از کت چرم می‌شود همه به یک کت مشکی و براق از جنس چرم فکر می‌کنند که استایل موتورسواری دارد البته این مدل کت چرم مشکی هم شیک و زیبا است و جزو لباس‌های کلاسیک به شمار می‌رود اما رنگ مشکی و مدل ساده آن ممکن است برای بیشتر خانم‌ها تکراری باشد. در این شرایط استفاده از یک مدل جدید و جالب می‌تواند جذابیت بیشتری به استایل زمستانی شما بدهد، یک کت چرم ریش ریش دار برای این منظور بهترین انتخاب است. سبک ریش ریش یکی از سبک‌های وسترن در فشن است که طرفداران زیادی دارد و این روزها هم بسیار مد روز است. شما می‌توانید چنین کتی را در رنگ‌های متنوع مثل سفید هم تهیه کنید و به استایل ساده زمستانی خود تنوع و زیبایی بیشتری بدهید.

هفت مدل پالتو و کاپشن زنانه که امسال مد روز خواهند بود

پالتوی بلند چهارخانه

اگر بخواهیم یک سبک و طرح را به عنوان سبک و طرح غالب دنیای مد برای سال ۲۰۱۹ انتخاب کنیم قطعا طرح به چهارخانه خواهیم رسید. این طرح یک طرح تطبیق پذیر است که جزو طرح‌های کلاسیک هم به شمار می‌رود و در بسیاری از لباس‌ها به خصوص لباس‌های زمستانی زنانه کاربرد دارد. بنابراین اگر می‌خواهید یک پالتوی مد روز و در عین حال کلاسیک داشته باشید پالتوی بلند چهارخانه پیشنهاد ما به شما است. برندهای ارزان قیمت و فست فشن مثل تاپ شاپ و زارا و … نیز به تولید پالتو و کاپشن زنانه با این طرح روی آورده‌اند و شما می‌توانید برای کامل کردن استایل خود در این فصل از آن‌ها استفاده کنید. اگر ریزجثه یا چاق هستید پالتوهای چهارخانه بلند را در طرحی که تضاد رنگی کمتری دارند استفاده کنید تا چاق‌تر و کوتاه‌تر به نظر نرسید اما اگر قدبلند و لاغر هستید محدودیتی در انتخاب رنگ و طرح لباس خود ندارید.

هفت مدل پالتو و کاپشن زنانه که امسال مد روز خواهند بود

کت کوتاه چهارخانه

همان طور که گفتیم طرح چهارخانه طرح غالب دنیای مد در لباس‌های زنانه است پس بهترین راه برای به روز بودن و در عین حال کلاسیک ماندن، استفاده از لباس‌های طرح چهارخانه است. اما اگر به پالتوهای بلند چهارخانه علاقه‌ای ندارید و یا به خاطر قد کوتاه یا چاقی نمی‌توانید از این مدل‌ها استفاده کنید کت کوتاه چهارخانه همان چیزی است که به آن نیاز دارید. یک کت کوتاه تطبیق پذیری بالاتری نسبت به پالتو دارد و می‌توان آن را روی مانتو یا بدون مانتو هم پوشید که این مساله به قد کت و قد شما بستگی دارد. این مدل کت برای خانم‌هایی که به استایل الهام گرفته شده از سبک مردانه علاقه دارند بهترین انتخاب است و ترکیب آن با یک شلوار جین ضخیم و بوت یا کفش رسمی و اکسسوری‌های مناسب، استایلی جذاب و موقر برای آن‌ها خواهد ساخت.

هفت مدل پالتو و کاپشن زنانه که امسال مد روز خواهند بود

پالتوی خز از مدل‌های محبوب پالتو و کاپشن زنانه

این روزها اگر نگاهی به مغازه‌ه های پالتو فروشی بیندازید و یا استایل خانم‌های شیک پوش را در سطح شهر مشاهده کنید پالتوهای خز را همه جا خواهید دید. این پالتوهای خز، از خز مصنوعی تهیه می‌شوند و برای دوخته شدن آن‌ها هیچ حیوانی کشته نشده است در نتیجه قیمت آن‌ها هم با پالتوهای پوست و خز طبیعی قابل مقایسه نیست و همه می‌توانند از آن‌ها در استایل روزمره خود استفاده کنند. پالتوهای خز در رنگ‌های بسیار متنوع و حتی در مدل‌های چندرنگ و رنگارنگ هم موجود هستند و خانم‌هایی که می‌خواهند با اضافه کردن یک رنگ جذاب، استایل خود را زیباتر کنند بهتر است سراغ این مدل‌ها بروند. پالتوهای خز بسیار گرم و نرم و دوست داشتنی هستند و شما را در روزهای سرد سال به خوبی گرم نگه می‌دارند. این مدل‌ها را می‌توانید با هر استایلی که دوست دارید ترکیب کنید از استایل روزمره گرفته تا رسمی و سطح بالا.

هفت مدل پالتو و کاپشن زنانه که امسال مد روز خواهند بود

پالتوی کوتاه اپل دار

اپل‌ها یکی از نشانه‌های خاص فشن در دهه ۸۰ میلادی بودند و در بسیاری از لباس‌ها، از بلوز و لباس مجلسی گرفته تا کت و مانتو و پیراهن و … مورد استفاده قرار می‌گرفتند. در سال‌های اخیر سبک‌های  دهه ۸۰ میلادی مجددا باب شده‌اند و اپل هم در میان آن‌ها به دنیای مد بازگشته است. دیدن مانتوها و کت‌های اپل دار این روزها بسیار عادی است پس جای تعجبی ندارد اگر کت‌ها و پالتوهای اپل دار هم مد روز شوند. این مدل‌ها فرم خاص و مشخصی دارند و شانه‌ها را درشت و کمر را باریک نشان می‌دهند. این سبک بیشتر در کت‌های نازک کاربرد دارد و شما می‌توانید برای روزهایی که هوا چندان سرد نیست مثل روزهای پایانی زمستان و روزهای اول بهار که پیش روی ما هستند از این پالتوهای کوتاه و نازک استفاده کنید تا دیگر مجبور نباشید سنگینی و حجم زیاد پالتو و کاپشن زنانه ضخیم را تحمل کنید.

هفت مدل پالتو و کاپشن زنانه که امسال مد روز خواهند بود

کاپشن‌های پفی مدل جدید

هیچ کمد لباسی با یک کاپشن کامل نمی‌شود و شما هر سبک و استایلی هم که داشته باشید به یک عدد کاپشن نیاز خواهید داشت. کاپشن‌های زنانه مدل‌های متنوعی دارند و در هر سال مدل‌های جدیدی از آن‌ها معرفی و به دنیای مد وارد می‌شود. در حال حاضر کاپشن‌هایی مد روز هستند که فرم گشادی دارند و با وجود این که بدن را به خوبی پوشش می‌دهند اما اندامی نیستند. این کاپشن‌های گشاد را می‌توان ادامه سبک لباس‌های اورسایز و گشادی دانست که این روزها در دنیای مد حکمرانی می‌کند و اگر می‌خواهید به روز باشید بهتر است از آن پیروی کنید. کاپشن‌های اورسایز را می‌توان در رنگ‌های دلخواه تهیه کرده و به راحتی روی مانتو پوشید. ترکیب آن نیز با استایل راحتی و روزمره بسیار زیبا خواهد شد.

هفت مدل پالتو و کاپشن زنانه که امسال مد روز خواهند بود

کاپشن‌های خلبانی زنانه

کاپشن‌های خلبانی تاریخچه‌ای طولانی دارند، در واقع از زمانی که این کاپشن‌ها برای گرم نگه داشتن خلبانان ارتش آمریکا طراحی شدند به دنیای مد وارد شدند. این کاپشن‌ها آستر پشمی ضخیمی دارند که بدن را به خوبی گرم نگه می‌دارد و بهترین انتخاب برای هوای سرد است. این کاپشن‌ها تا مدت‌ها یک لباس مردانه محسوب می‌شدند و در نهایت پس از چند دهه جولان دادن در استایل مردانه در نهایت به استایل زنانه هم راه پیدا کردند. کاپشن‌های خلبانی زنانه از نظر ظاهری تفاوتی با مدل مردانه ندارند اما بسیار شیک و سطح بالا هستند و جزو ترندهای مد روز امسال هم به شمار می‌روند. در نتیجه اگر می‌خواهید زمستان را گرم و شیک سر کنید بهتر است این مدل را انتخاب کنید، ترکیب این کاپشن‌ها با شلوار جین یا مخمل کبریتی بسیار زیبا است و با اکسسوری‌های چرم نیز به خوبی هماهنگ می‌شود.

هفت مدل پالتو و کاپشن زنانه که امسال مد روز خواهند بود

منبع: مجله قرمز

نظر بدهید