نگین میرصالحی بلاگر ایرانی
کافه خواندنی

نگین میرصالحی بلاگر و کارآفرین ایرانی در قلب اروپا

3.74Kبازدید

نگین میرصالحی متولد 2 نوامبر سال 1988 در آمستردام هلند است. پدر و مادرش قبل از تولد نگین، به آمستردام مهاجرت کردند. نگین دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته بازاریابی است. در سال 2012 اولین بار بلاگش را در حوزه مد و زیبایی شروع کرد. پس از 3 سال تعداد دنبال کننده هایش در اینستاگرام به 2 میلیون نفر رسید (هم اکنون فالوور های وی بیش از 4 میلیون نفر است). نگین وبسایتی هم دارد که در آن سفر ها و لباس هایی که می پوشد را برای طرفدارانش به اشتراک می گذارد.

negin-mirsalehi (12) negin-mirsalehi (11) negin-mirsalehi (8)

او برای برندهای گوچی، کارتیه و … تبلیغ کرده است و سال 2017 در شوی دلچه اند گابانا برای این برند در کنار دیگر بلاگر ها و مدلها کت واک انجام داد.

نگین میرصالحی بلاگر ایرانی

نگین همیشه به مد علاقه داشته و در مصاحبه ای گفته که اولین کیف مارک داری که خریده، یک کیف کلاسیک لویی ویتان بوده است، که از زمان 17 سالگی برای خرید این کیف پس انداز می کرده است.

نگین میرصالحی بلاگر ایرانی

اپلیکیشن مورد علاقه او اسنپ چت است و در آنجا هم دنبال کننده های زیادی دارد. رنگ رژ مورد علاقه اش صورتی است. و فکر می کند اگر روزی در جزیره ای تنها اجازه بردن یک قلم لوازم آرایشی داشته باشید، کرم ضد آفتاب می برد.

نگین میرصالحی بلاگر ایرانی نگین میرصالحی بلاگر ایرانی نگین میرصالحی بلاگر ایرانی

طراح مورد علاقه اش والنتینو است و فکر می کند که لباس های این برند خیلی زنانه و ظریف است. در مصاحبه ای دیگر هم گفته که اگر زمانی قرار باشد فقط از 5 برند استفاده کند، ترجیح میدهد از ZARA, Céline , Dior , Chanel , Vince خرید کند.

negin-mirsalehi (3) negin-mirsalehi (4)

در ادامه ی مصاحبه وقتی از او میپرسند که منبع الهام او کیست، از جکی کندی ( بخوانید : جکی کندی ، منبع الهام سلبریتی ها) و البته مادرش نام میبرد. به نظر او، این دو مظهر زیبایی و استایل هستند. ترجیح او کفش های تخت است. از نظر نگین 5 آیتم ضروری هر کمد لباسی، کت چرم، بارانی بلند، شومیز سفید، جین پاچه گشاد و کفش پاشنه دار رنگ بدن است.

negin-mirsalehi (14) negin-mirsalehi (9) negin-mirsalehi (6)

نگین میرصالحی و برند گیسو

بلاگ و مد تنها کار نگین نیست، بلکه او برند محصولات حفاظت از موی گیسو را هم پایه گذاری کرده است. ماده اصلی و کلیدی این محصولات، عسل است. او این برند را با همکاری مادر و پدرش ایجاد کرده است. زیرا پدر نگین از زمان های قدیم، به نگهداری زنبور ها و تولید عسل مشغول بوده است و زمانی هم که این خانواده به هلند مهاجرت می کنند، مادر نگین به دنبال یادگیری آرایشگری بوده است ولی محصولات موجود در بازار از نظر او کارامد نبوده و به همین خاطر، با استفاده از عسل به تولید محلول و کرم برای مو ها میپردازد. همین ایده باعث شد که بعد ها نگین هم به فکر فروش این محصولات بیافتد.

نگین میرصالحی بلاگر ایرانی نگین میرصالحی بلاگر ایرانی

زندگی عاشقانه

نگین بیش از 12 سال است که با نامزدش ،Maurits Stibble ، زندگی می‌کند. آن‌ها گاهی لحظاتشان را با طرفداران نگین به اشتراک می‌گذارند. موریتس علاوه بر شریک زندگی نگین، شریک تجاری او در برند گیسو نیز هست.

نگین میرصالحی بلاگر ایرانی

رابطه‌ی نگین با نامزدش، بسیار برای طرفداران او جالب است. نگین اخیرا در یک ویدیو در یوتیوب خود به سوالات طرفداران در زمینه‌ی رابطه‌ی خود پاسخ‌های جالبی می‌دهد. در اینجا گزیده‌‌ای از این گفت و گوی جالب را باهم می‌خوانیم.

طرفدار1: تو استایل همدیگه چه آیتم‌هایی براتون جذابه؟

نگین: من استایل‌های ساده و مینیمال رو می‌پسندم. از تی‌شرت و کتانی و بوت‌های موریتس خیلی خوشم میاد.

موریتس ( رو به نگین) : منم تورو وقتی ساده هستی بیشتر دوست دارم! مثلا وقتی آرایش نداری. تو استایلت هم عاشق آیتم‌های ساده‌تر هستم مثل جین و تی‌شرت.

طرفدار2: کدامتون اهل غذای سالم هستید و کدوم اهل تنقلات؟

موریتس: اون عاشق غذاهای سالمه و عاشق تنقلات!

نگین: نه!! هردومون به یک اندازه به تنقلات علاقه داریم فقط من مقررات خاص خودم رو در رژیم غذاییم دارم .

طرفدار3: فوتبالیست مورد علاقه‌تون کیه؟

موریتس با عجله: مسی! و بعد هم رونالدو . دقیقا برعکس نگین چون اون رونالدو رو بیشتر دوس داره.

نگین: درست میگه من برای رونالدو احترام زیادی قائلم چون حس می‌کنم مسی آدمیه که با استعداد فوتبال به دنیا اومده اما رونالدو خیلی پرتلاشه، جدی و مصممه و این خیلی جذابه.

نگین میرصالحی بلاگر ایرانی

طرفدار4: نظر موریتس در مورد فرهنگ خانوادگی تو چی بود؟

نگین: خب اول باید برای کسایی که نمی‌دونن منظور ایشون چیه یه توضیحی بدم؛ من اصالتا ایرانی هستم. مادرم اهل ارومیه و پدرم اهل خوی هستن.البته من آمستردام به دنیا اومدم.

موریتس: من عاشق غذاهای ایرانیم! و البته تفاوت فاحشی بین فرهنگ خانوادگی خودم و نگین احساس نکردم و نمی‌کنم. فرهنگ و ارزش‌های خانوادگی ما خیلی به هم شبیهه.

نگین: وقتی اقوامم برای دیدن ما از ایران میان اینجا، خیلی راحت با موریتس گرم می‌گیرن و حتی از من بیشتر دوستش دارن!

طرفدار5: سه کلمه برای توصیف همدیگه بگید.

موریتس: نگین خیلی پرشور و علاقه‌مند به نسبت به هر کاریه که انجام میده، دوست داشتنیه و جذابه.

نگین: موریتس باهوش‌ترین آدمیه که دیدم، خوشتیپه و خیلی بامزه‌س.

طرفدار6: در آینده دوست دارید بچه‌تون دختر باشه یا پسر؟

موریتس: اوایل خیلی دوست داشتم پسر باشه چون می‌تونستم باهاش فوتبال بازی کنم. اما از وقتی خواهرزاده‌های نگین به دنیا اومدن، فهمیدم دختربچه‌ها خیلی شیرینن. البته اصلا جنسیت بچه مهم نیست و این سلامتیشه که ارزشمنده.

 

منبع : مجله اینترنتی مدوپیا

نظر بدهید