نکاتی در هنگام پوشیدن لباس قرمز
کافه خواندنی

نکاتی در هنگام پوشیدن لباس قرمز

2.09Kبازدید

رنگ قرمز از جمله رنگ‌های جادویی و جذابی است که نظرها را به خود جلب می‌کند. اکثر خانم‌ها زمان‌هایی که می‌خواهند مرکز توجه قرار بگیرند از این رنگ برای افزایش جذابیت و جلب کردن نگاه‌ها به سمت خود استفاده می‌کنند. لباس‌های قرمز رنگ از جمله آیتم‎های کلاسیک و جذاب هستند که در کمد لباستان می‌درخشند. رنگ قرمز از جمله رنگ‌هایی است که طیف بسیار گسترده‌ای را تشکیل می‌دهد، بنابراین اولین توصیه‌ به شما این است که رنگ قرمزی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما هماهنگی زیادی دارد. نکته‌ی بعدی در مورد نوع لباستان است. به خاطر داشته باشید ک همیشه لباس‌هایی را انتخاب کنید که هنگام پوشیدن آن راحت بوده و اعتماد به نفس زیادی دارید. اکسسوری و نوع میکاپتان نیز از سایر موارد تکمیلی هستند که به هر چه بیشتر شدن درخشش شما کمک خواهند کرد، در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید تا به صورت اختصاصی تمامی این نکات را توصیح داده تا بهتر آن را درک کنید.

نکاتی در هنگام پوشیدن لباس قرمز

تشخیص رنگ پوست نقش بسیار مهمی در انتخاب لباس قرمز شما خواهد داشت. به عبارت دیگر چالش برانگیزترین قسمت در مورد پوشیدن یک لباس قرمز رنگ این است که از همان ابتدا با تناژ پوست خود آشنا باشید تا بتوانید رنگ قرمز لباستان را با توجه به آن خریداری کنید. قبل از پوشیدن لباس قرمزتان، توجه داشته باشید که رنگ پوست شما جزء تناژ گرم، سرد و یا در دسته‌ی خنثی قرار گرفته است! اگر نمی‌توانید با اطمینان به این پرسش پاسخ دهید می‌توانید از رگ‌های بدنتان کمک بگیرید. وجود رگ‌های آبی یا بنفش حاکی از داشتن تناژ پوستی سرد است. اگر رگ‌های بدنتان بیشتر سبز رنگ هستند پس شما تناژ پوستی گرمی دارید و اگر رگ‌هایتان یقینا رنگ خاصی را از خود نشان نمی‌دهند پس تناژ پوست شما جزء گرو خنثی قرار دارد.

نکاتی در هنگام پوشیدن لباس قرمز

اگر باز هم نتوانستید تناژ پوستی خود را تشخیص دهید خودتان را در لباس‌های طلایی و نقره‌ای رنگ تصور کنید. کدام رنگ بیشتر به شما می‌آید؟ لباس نقره‌‌ای بیشتر مناسب افرادی است که دارای رنگ پوست گرم می‌باشند و لباس‌های طلایی رنگ نیز مناسب افرادیست که دارای تناژ پوستی سرد هستند. اما افرد با رنگ پوست خنثی با هر دو رنگ زیبا به نظر می‌رسند.
از آن‌جایی که وارد فصل تابستان شده‌ایم راه دیگری نیز برای تشخیص تناژ پوستیتان وجود دارد. اگر شما جزء افرادی هستید که به راحتی در فصول گرم سال برنزه می‌شوید و اصلا نمی‌سوزید، پس در زمره‌ی افراد با تناژ پوستی گرم هستید و اگر به راحتی زیر نور آفتاب پوست بدنتان می‌سوزد و سخت برنزه می‌شوید باید بدانید که تناژ پوستی سرد دارید.

چه قرمزی مناسب افراد با تناژ پوستی گرم است؟

اگر شما جزء افرادی هستید که دارای رنگ پوست گرم هستند به شما توصیه می‌کنیم بیشتر از سایه‌های قرمزی که طبیعی هستند استفاده کنید. قرمز پررنگ و یا روشن مناسب این دسته از افراد نمی‌باشد. می‌توانید از ترکیب رنگ‌های قرمز – بنفش و یا نارنجی – قرمز نیز استفاده کنید. سعی کنید رنگ‌های قرمز با تناژ گرم‌تر را در هنگام خرید لباس، اولویت قرار دهید. رنگ‌های قرمز تیره یا گوجه‌ای رنگ قطعا انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهند بود. به خاطر داشته باشید قرمز بسیار روشن و قرمز یاقوتی مناسب رنگ پوست شما نیست.

نکاتی در هنگام پوشیدن لباس قرمز نکاتی در هنگام پوشیدن لباس قرمز

در مورد افرادی که تناژ پوستی سرد دارند باید بگوییم هر چه قرمز پررنگ‌تر و سرخ‌تر باشد با رنگ پوست شما هماهنگی بیشتری خواهد داشت. برای مثال قرمز یاقوتی انتخاب بسیار مناسبی برای این دسته از افراد به حساب می‌آید. همچنین تناژهای روشن‌‌تر نیز کاملا با تناژ سرد هماهنگی خواهد داشت.

نکاتی در هنگام پوشیدن لباس قرمز

در نهایت افرادی که تناژ پوست آن‌ها جزء گروه خنثی قرار گرفته است با تمام تناژهای قرمز هماهنگ هستند و می‌توانند آزادانه انتخاب کنند. به این دسته از افراد توصیه می‌کنیم حتما تناژهای قرمز روشن را در نظر داشته باشند و در هنگام خرید لباس اولویت قرار دهند.

به مدل لباس حتما توجه کنید

به طور کلی طول پیراهن‌های قرمز تا روی زانو و یا حتی کوتاه‌تر است اما با این حال باید توجه داشته باشید که طول لباستان را با توجه به سایز بدن و همچنین قدتان انتخاب کنید. اگر قد بلندی دارید و هیکلتان فرم سیب دارد، سعی کنید بیشتر لباس‌های بلند را مد نظر قرار دهید. این سبک لباس‌ها باعث می‌شوند تا لاغرتر به نظر برسید.

نکاتی در هنگام پوشیدن لباس قرمز

اگر قد کوتاهی دارید به هیچ عنوان از پیراهن‌های بلند استفاده نکنید. به افراد کوتاه قد توصیه می‌کنیم به جستجوی پیراهن‌‌های یقه هفت بپردازند.

نکاتی در هنگام پوشیدن لباس قرمز

اگر قصد دارید از این پیراهن در مجالس متعددی نظیر عروسی، تولد، مهمانی، دورهمی‌های دوستانه و … استفاده ببرید به شما توصیه می‌کنیم بیشتر به دنبال مدل‌های ساده بگردید زیرا این سبک پیراهن‌ها نه خیلی رسمی و نه خیلی کژوال هستند و شما می‌توانید در هر مجلس و مراسم خاصی از آن‌ استفاده کرده و از ایجاد هزینه‌ی اضافی پرهیز کنید. برای مثال پیراهن‌های ساده‌ای که کوتاهی آن‌ها تا بالای زانوست، آستین سه ربع و همچنین یقه هفت هستند را می‌توانید در اکثر مهمانی‌ها و مجالس بپوشید.

نکاتی در هنگام پوشیدن لباس قرمز

نکته‌ی 1: اگر به دنبال پیراهنی هستید که بتوان برای هر مراسمی آن را بپوشید به شما توصیه می‌کنیم از خرید پیراهن‌های تنگ و کوتاه به شدت پرهیز کنید و بیشتر به دنبال پیراهن‌‍‌هایی که بلند و همچنین آزادتر هستند بگردید. همچنین به خاطر داشته باشید که لباس‌های ساده را به راحتی با هر اکسسوریی می‌توان ست کرد و متناسب با مهمانی که قصد رفتن به آن را دارید ظاهری جدید به پیراهن بخشید.

نکاتی در هنگام پوشیدن لباس قرمز

نکته‌ی 2: به خاطر داشته باشید که پیراهن‌های قرمز رنگ به خودی خود جذاب هستند، بنابراین لازم نیست که حتما خیلی کوتاه و یا جذب باشند. پس توصیه می‌کنیم حتما پیراهنی را انتخاب کنید که با توجه به فرم بدنتان در آن احساس راحتی داشته باشید.

در مورد کفش‌هایتان نیز باید بگوییم تنوع رنگ‌هایی که می‌توانید با یک پیراهن قرمز ست کنید وسیع است و شما می‌توانید با توجه به نوع مهمانی، مدل‌های اسپورت‌تر و یا سنگین، تقریبا هر رنگی را انتخاب کرده و به پا کنید. رنگ‌های خنثی، مشکی، سفید و تناژهای مختلف قرمز از جمله بهترین انتخاب‌های ممکن برای پیراهن شما خواهد بود.

نکته‌ی 1 : اگر به دنبال کفش برای مراسم‌های رسمی هستید پیشنهاد می‌کنیم از کفش‌های پاشنه بلند استفاده کنید. این سبک کفش‌ها به راحتی استایل مورد نظر شما را برای مهمانی‌های خاص، عروسی و… تکمیل خواهد کرد.

نکاتی در هنگام پوشیدن لباس قرمز

نکته‌ی 2: صندل و کفش‌های تخت بیشتر مناسب جشن تولدها و مهمانی‌های غیررسمی هستند.

با لباس‌ قرمز چه اکسسوری‌های جانبی را می‌توان استفاده کرد؟

نکته‌ی تکمیلی و حائز اهمیت در مورد پیراهن‌ها، ست کردنشان با اکسسوری‌های مناسب می‌باشد تا جلوه‌ی بیشتری به ظاهرتان بدهد. اما استفاده‌ی بیش از حد نیز ممکن است استایل شما را بیش از حد شلوغ نشان دهد. اکسسوری‌های سفید رنگ معمولا انتخاب هوشمندانه‌ای برای پیراهن شما خواهند بود. این رنگ اکسسوری‌ها در عین سادگی، جذابیت لباستان را دو چندان خواهند کرد و به دلیل روشن بودن، لباس شما را بیشتر به نما می‌آورند. همچنین با آمدن فصل تابستان که رنگ‌های روشن بیشتر در معرض توجه هستند، اکسسوری‌های سفید در کنار پیراهن قرمزتان علاوه بر زیبایی، بسیار ترندی خواهد بود.

نکاتی در هنگام پوشیدن لباس قرمز

گوشواره‌هایی به رنگ نقره‌ی، طلایی و مشکی از دیگر انتخاب مناسب برای آماده شدن برای یک مهمانی با پیراهن قرمز است. این رنگ‌ها به طور کل با هر قرمزی هماهنگی دارند و ظاهر شما را به ویژه برای یک مهمانی رسمی تکمیل می‌کند.

نکاتی در هنگام پوشیدن لباس قرمز نکاتی در هنگام پوشیدن لباس قرمز

چه سبک آرایشی در هنگام پوشیدن لباس قرمز مناسب است؟

پوشیدن لباس قرمز به اندازه‌ی کافی نظرها را به خود جلب می‌کند، پس توصیه‌ی ما به شما این است که تا حد ممکن آرایش خود را مینیمال نگه دارید و از میکاپ‌های غلیظ به شدت اجتناب کنید. بهتر است رژ لبتان همواره تیره‌تر و یا روشن‌تر از رنگ پیراهنتان باشد. سعی کنید رنگ رژتان دقیقا همرنگ پیراهنتان نباشد. اگر آرایش چشم اسموکی و یا غلیظ را انتخاب کرده‌ای، رنگ رژه لبتان را تا حد ممکن خنثی نگه دارید زیرا استفاده‌ی بیش از حد از لوازم آرایشی در هنگام پوشیدن لباس قرمز، تنها باعث می‌شود ظاهر شما شلوغ به نظر برسد. رنگ قرمز به خودی خود برجسته و قابل توجه است پس سعی کنید با کم‌تر کردن لایه‌های آرایش خود ظاهری شیک را برای خود رقم بزنید.

نکاتی در هنگام پوشیدن لباس قرمز

در آخر نیز به خاطر بسپارید که هنگام آماده شدن برای شرکت در یک مهمانی رسمی، بهتر است اکسسوری‌های خود را تا حد ممکن کاهش دهید. لباس قرمز بسیار مناسب استفاده در مجالس رسمی است اما استفاده‌ی بیش از حد از اکسسوری در کنار آن تنها باعث می‌شود تا ظاهرتان شلخته و نامرتب دیده شود. سعی کنید از یک یا دو اکسسوری شیک برای آراسته کردن پیراهن خود استفاده کرده تا درخشش پیراهنتان بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. اگر هم خیلی اهل استفاده از اکسسوری‌هایی نظیر ساعت، دستبند و … نیستید، پیشنهاد می‌کنیم از روسری و یا کمربند برای آراستگی بیشتر پیراهن خود استفاده کنید و از تغییر چشمگیر استایلتان تنها به وسیله‌ی این دو اکسسوری کمتر استفاده شده به وجد بیایید.

منبع : wikihow
منبع : بپوش رو

نظر بدهید