نوشیدنی تک‌شاخ
آموزش آشپزی

نوشیدنی تک‌شاخ، چشم نواز و پر از مواد مغذی

856بازدید

دوستداران دستور العمل‌های غذایی سالم، همیشه در جستجوی مواد طبیعی هستند، در این مطلب با نوشیدنی “تک‌شاخ” که این روزها محبوب شده بیشتر آشنا شوید.

منشأ نوشیدنی “تک شاخ”، با خواص و عطر و طعم شگفت انگیز آن، به ایالات متحده آمریکا و به طور خاص به کافه ویلیامزبورگ ویلیامزبورگ در بروکلین شهر نیویورک برمی‌گردد و یک نسخه جایگزین و جذاب از شیر طلایی Golden Milk است.

نوشیدنی تک‌شاخ

این ایده از طرف مدیران کافی شاپ آمریکایی مطرح شده است، آنها می خواستند نوشیدنی زیبا، با مزه و کاملا طبیعی به مشتریان خود ارائه دهند زیرا “تک شاخ” نوشیدنی سالم است که از مواد تشکیل دهنده با فواید زیادی برای بدن ساخته شده است.

این نوشیدنی از از Magic Blue Spirulina (پودری استخراج شده از جلبک های اسپیرولینا با غلظت بالای پروتئین)، زنجبیل، شیر نارگیل، پودر ماکا، عسل سفید ، آب لیمو و زردچوبه تهیه می‌شود.

نوشیدنی تک‌شاخ

بنابراین این یک نوشیدنی سالم است که خواص هضم کننده و ضد التهابی زنجبیل را با خواص متعادل کننده ماکا و خواص مغذی تحریک کننده و آنتی اکسیدانی اسپیرولینا ترکیب می‌کند.

“تک شاخ” مایع است و حالت خامه‌ای دارد، رنگ آن آبی مایل به سبز است و به عنوان یک صبحانه سالم و سرشار از فوایدی که به تقویت تمرکز در هنگام مطالعه یا کار و همچنین لذت بردن از یک حالت روحی عالی و ایجاد آرامش کاربرد دارد و برای سپری کردن یک روز شلوغ ایده‌آل است.

نوشیدنی تک‌شاخ

علاوه بر این این نوشیدنی علی رغم نداشتن کافئین برای مصرف قبل از تمرین یا رفتن به باشگاه عالی است.

“تک شاخ” یک غذای کامل است زیرا حاوی ویتامین‌ها‌، کربوهیدرات ها، اسیدهای آمینه و نمک‌های معدنی است.

طرز تهیه و مواد اولیه

نوشیدنی تک‌شاخ

یک فنجان شیر نارگیل

یک قاشق کوچک عسل سفید

یک قاشق چایخوری زردچوبه

10 گرم زنجبیل تازه

یک قاشق غذاخوری آب لیمو

یک قاشق غذاخوری اسپیرولینا پودر شده

همه مواد را با مخلوط کن مخلوط کرده و در نهایت با پودر اسپیرولینا، زردچوبه ، گرانولهای رنگی، گلهای خوراکی یا فندق خرد شده تزئین کرده و سرو کنید.

منبع: تابناک باتو

نظر بدهید