رنگ رژ لب برای پاییز
کافه زیبایی

مهمترین و ترندی ترین رنگ های رژ لب برای پاییز

1.47Kبازدید

رژ لب قرمز یکی از اصول بنیادی و اساسی در دنیای بیوتی است. علاوه بر این رنگ می خواهیم در این مقاله داغ ترین و ترندی ترین رنگ های رژ لب برای پاییز را با تو در میان بگذاریم. با مروری بر کت واک های بین المللی به این ترندهای رژ لب پی خواهی برد که به طور خاص، ما سه تا از مهمترین آن ها را برای تو انتخاب کردیم. بنابراین اگر کنجکاوی که بیشتر در مورد این ترند رنگی رنگی بدانی، با ما همراه باش ..

قرمز توت فرنگی

رنگ رژ لب برای پاییز

لب های در رنگ قرمز توت فرنگی، نه تنها با چهره برنزه شده تابستان هم خوانی دارد بلکه سبب می شود صورت تو با طراوت تر و جوان تر به نظر برسد. در این فصل، رژ لب های توت فرنگی نه تنها در نسخه های مات، بلکه نمونه های پودری آن نیز ارائه می شود که هر کدام از این دو به طرز ویژه ای روی لب می نشینند و اثرات متفاوتی بر روی لب دارند که تو مطابق با سلیقه و استایلت می توانی یکی از آن ها را انتخاب کنی.
در نتیجه اگر می خواهی یک رژ لب با کنتور های دقیق و بی عیب و نقص بزنی، می توانی از خط لب هم رنگ آن استفاده کنی و مطابق سلیقه خود به لبت فرم دهی.

قرمز سیگنال

رنگ رژ لب برای پاییز

قرمز سیگنال یک رنگ رژ لب نمادین محسوب می شود، چرا که هم زمان نماد ظرافت و حساسیت است. به ویژه در فصل پاییز آینده، ما شاهد نمونه های قرمز بسیار براق هستیم که در عین حال بسیار هم پرطرفدار هستند و باعث می شود لب ها درخشان و براق به نظر برسند. در نتیجه نمونه های این رنگ را می توانی در برند های مختلف نظیر دیور ببینی و مطابق با بودجه و سلیقه خود آن را خریداری کنی.
اما نکته ای که در استفاده از رژ لب های براق خیلی بهت کمک می کند و باید به آن توجه کنی این است که اگر می خواهی ماندگاری این رژ ها بر روی لب بیشتر شود، حتما قبل از استفاده از رژ، لب را با یک پرایمر مخصوص آماده کنی و سپس دو لایه رژ بر روی لب بمالی و بگذاری خیلی خوب خشک شود.

تنالیته های مختلف بری

رنگ رژ لب برای پاییز

در راستای این فصل، در کنار انواع تنالیته های قرمز کلاسیک، رژ لب های در تنالیته های بری نیز جزو ترند محسوب می شوند که این تنالیته ها طیف وسیعی از رنگ ها همانند رنگ های روشن نظیر صورتی تا تن های تیره تر مانند انگور سیاه را شامل می شوند. در نتیجه برای استایل کردن با این تنالیته ها، تو دو را پیش رو داری و آن این است که یا رنگ رژ لبت را مطابق رنگ لباس و استایلت انتخاب کنی، یعنی استایل تو شامل یک رنگ ولی در تن های مختلف شود،  یا این که رنگ رژ لبت به عنوان نقطه تو چشم و مرکز توجه در استایلت باشد و برای بقیه اجزای استایلت از رنگ های خنثی استفاده کنی و حتی برای بقیه آرایش صورتت از رنگ های ملایم بهره ببری و از سایه های تیره و رنگارنگ بپرهیزی. در حقیقت رنگی ترین قسمت استایلت در این روش، رژ لب انتخابی تو است.
بنابراین انتخاب با تو است که کدام یک از این دو روش را برای استایل با این رژ های بری رنگ انتخاب کنی و از آن احساس رضایت داشته باشی.

منبع : منودلیار

نظر بدهید